VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
recirkulacija turbine http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=327 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | 850 t5 [ ned svi 20, 2007 11:46 pm ] |
Naslov: | recirkulacija turbine |
šta mislite na promijenu smijera protoka zraka turbine?? dobijem li šta ili gubim ako montiram blowoff na cijev i normalno ide višak vani a zatvorim recirkulaciju na turbini? jer ako se okrene smijer put zraka je krači,al kažu mi da ču promijenom ventila dobiti rupu,al ako ga podesim malo hard...ne bi smijelo niš izgubiti naprotiv... |
Autor/ica: | tcode [ pon svi 21, 2007 1:01 am ] |
Naslov: | Re: recirkulacija turbine |
Citat: šta mislite na promijenu smijera protoka zraka turbine??
Ukoliko se voziš sa serijskim tlakom turbine, na tvom mjestu ne bih dirao ništa, osim ako jako patiš za "psssst" sound-om kod mijenjanja brzina.dobijem li šta ili gubim ako montiram blowoff na cijev i normalno ide višak vani a zatvorim recirkulaciju na turbini? jer ako se okrene smijer put zraka je krači,al kažu mi da ču promijenom ventila dobiti rupu,al ako ga podesim malo hard...ne bi smijelo niš izgubiti naprotiv... Kako ECU na tvom autu koristi MAF senzor za reguliranje smjese zraka i benzina u "closed loop-u", kada ispustiš zrak kroz eksterni BOV, ECU jednostavno neće znati za to, jer za njega ta količina zraka i dalje kola kroz usisni sistem( turbinu), te će ti par trenutaka smjesa biti prebogata, ništa strašno, ali definitivno utječe na povećanu potrošnju. Drugo, turbo lag će se povećati iz razloga što će taj "višak" zraka izaći kroz externi BOV, a neće potpomagati vrtnju turbine, tako da će neminovno opasti brzina vrtnje turbine. Vrlo vjerojatno ćeš osjetiti taj dodatni lag. Ako podesiš ext. BOV na "hard", ventil će se kasnije otvoriti, te će se dio zraka odbiti od zaklopke zraka (throttle body) i vratiti nazad na lopatice turbine, te ju na taj način usporavati. Opet lag. Jedini razlog zašto smo prešli na externi BOV Gonzo i ja jest taj što se serijski rec. BOV ne može nositi sa tlakovima od 1.6-1.7 bara, koliko naše turbine pune u peak-u, te se često puta događalo da BOV jednostavno "zašteka". |
Autor/ica: | gonzo [ pon svi 21, 2007 4:17 pm ] |
Naslov: | |
ni jedan externi bov ne radi 100% kako treba tako da ti one jeftine po 50€ ne spominjem na performansama nećeš ništa dobit a da bi zadržao brzinu vrtnje turbine morat ćeš uvjek brzo šaltat e sad jedino ako te pali pssssssssss pssssssssssss onda probaj ali gledaj da kupiš neki skuplji jer će se uvjek čuti turbo surge a sa jeftinijim još više jer neki ne otvaraju ispod 0.5 -0,6bara što baš i nije najzdravije za osovinu turbine ![]() uvjek možeš probat skratiti oprugu klipa na bov-u ali svejedno nikad neće raditi dobro kao orginal a ako se odlučiš za tlakove iznad 1,5 bara onda nemaš drugog izbora. |
Autor/ica: | 850 t5 [ pon svi 21, 2007 7:17 pm ] |
Naslov: | |
probat ču pa ak ne radi vratim.skidao sam kontrolnu tablu i sad kad sam je vratio pita me neki jeb...disk.nema tem.vanjske, potrošnje...itd samo sat. poznato? |
Autor/ica: | nenad [ pon svi 21, 2007 7:30 pm ] |
Naslov: | |
Citat: probat ču pa ak ne radi vratim.skidao sam kontrolnu tablu i sad kad sam je vratio pita me neki jeb...disk.nema tem.vanjske, potrošnje...itd samo sat.
Na mojoj instrument tabli su tri konektora.Jesi sve uštekao?
poznato? |
Autor/ica: | 850 t5 [ pon svi 21, 2007 8:37 pm ] |
Naslov: | |
da sva tri,pokazuje koliko je sati i pita disk i to je to.nikakve druge funkcije. |
Autor/ica: | nenad [ pon svi 21, 2007 9:02 pm ] |
Naslov: | |
Citat: da sva tri,pokazuje koliko je sati i pita disk i to je to.nikakve druge funkcije.
Sve mi se čini da je neki problem sa ECU-om(kompjuterom)
|
Autor/ica: | 850 t5 [ pon svi 21, 2007 9:51 pm ] |
Naslov: | |
nikako |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon svi 21, 2007 10:53 pm ] |
Naslov: | |
Mi se nekak čini da si sj.. ili konektor ili tiskanu ploču, provjeri te dvije stvari. |
Autor/ica: | hal9000f [ pon svi 21, 2007 10:56 pm ] |
Naslov: | |
Citat: da sva tri,pokazuje koliko je sati i pita disk i to je to.nikakve druge funkcije.
Znao sam da sam ovo negdje vidio... Na srecu ne pita te za disc ![]() Ovo kaj ti pise je zapravo "DISConnected" Vidi link: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=5898 Ajd, javi kaj je bilo, jer i ja planiram raskopavat instrument cluster... |
Autor/ica: | 850 t5 [ pon svi 21, 2007 10:58 pm ] |
Naslov: | |
ma svaka ti dala.... |
Autor/ica: | 850 t5 [ pon svi 21, 2007 11:00 pm ] |
Naslov: | |
i moram ti reč da lampica na tom prekidaču ili kako se več zove ne radi par dana,vidim sutra. hvala još jednom |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |