Sada je: čet svi 09, 2024 5:33 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 91 post ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 7 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon ožu 02, 2009 9:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
U normalnim uvjetima je sve ok, no nakon malo zesce voznje baci ulje na sipki i pojavi se plavi dim iz auspuha. :angry-cussing: Karike? :angry-tappingfoot:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 10:29 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
:o

Kreni redom :

Izmjeri kompresiju i sve budeš znal.
PCV očisti skroz
Vidjeti da te opet turbo ne hebe
???
???
???

Što ti je to trebalo, imal si žućka u top formi ... a sad ovo ...

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 10:47 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Ma to je on sam nekaj zmrdal da Nenad ima posla :lol:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 10:49 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Ne vjerujem da je turbo. Ne znam da bi zbog njega bacao ulje na sipku "pod pritiskom". Sta mi je to trebalo? Jbg, da sam znao da ce me crveni toliko j%$# u mozak, ne bi se upustao. Al opet... T5Rovi su rijetki, al ovo je ovdje jos veca egzotika.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 1:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ne vjerujem da je turbo. Ne znam da bi zbog njega bacao ulje na sipku "pod pritiskom". Sta mi je to trebalo? Jbg, da sam znao da ce me crveni toliko j%$# u mozak, ne bi se upustao. Al opet... T5Rovi su rijetki, al ovo je ovdje jos veca egzotika.
ak ste slučajno sprtljali nekaj s vakuumima lako je moguće da ti boost nabije u karter. Desi se to. Onda ne samo da baca na šipku, neg ti bude i propišal na svim semerinzima kroz jedno vrijeme. Pitaj mene, meni je to bio slučaj na 940, lipti na sve strane a sve novo na njemu...falil je jedan nepovratni ventil na malom vakuumu koji ide iz usisne grane prema pcv-u. Auto je super radil sve dok se nisam dulje vozio pod boostom, nakon takve vožnje ulja na sve strane. Od kad sam taj ventilić stavio nigdje ništa..vozi ko novi, suh ko barut. jedino kaj meni nije dimio plavo nikad...


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 1:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Karike i/ili gumice ventila.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 2:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Karike i/ili gumice ventila.

gumice ventila-dimio bi plavo, trošio ulje ali ne bi bacao na šipku, ni u jednom slučaju.
karike-mogle bi biti, hoće dimit plavo, trošiti ulja i bacat na šipku, ali ne isključivo kad ga se ganja, to bi radio u svim režimima.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 2:22 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Citat:
Citat:
Karike i/ili gumice ventila.

gumice ventila-dimio bi plavo, trošio ulje ali ne bi bacao na šipku, ni u jednom slučaju.
karike-mogle bi biti, hoće dimit plavo, trošiti ulja i bacat na šipku, ali ne isključivo kad ga se ganja, to bi radio u svim režimima.
Čekajte, ''bacanje ulja na šipku'' mislite na ono kad puše na šipku i to, uljne pare ili baš doslovce da mu baca ulje na šipku van ?
To mora biti neki zajeb sa vakumom, jer ak su karike u pitanju, dimio bi na šipku u svim režimima vožnje i rada motora, a pogotovo kad bi se stopio na rad. temperaturu i sl, i naravno trošio bi ulje konstantno, pogotovo ak bi ga stalno žustrije vozio.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 2:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Auto konstantno lagano dimi na sipki, no tako je na vecini T5ica koje sam vidio. Isto je radio i tweety dok pcv nije bio ociscen. No, ovaj ujedno i baci ulje kroz sipku nakon (zapravo tijekom) ganjanja. Za pocetak cemo narucit taj pcv (necu umrijet za tih 200kn) i zamijenit ga.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 2:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Plavi dim je neosporna činjenica da gori ulje. U cilindar ulje može ući samo na dva načina.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 4:07 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Prvo PCV a onda možeš dalje razmišljati, i stavi novu gumicu na šipku.

Dim je normalna pojava ako je pcv zaštopan.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 5:08 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 07, 2008 10:34 pm
Postovi: 86
Lokacija: V.Gorica-Zagreb
Citat:
Plavi dim je neosporna činjenica da gori ulje. U cilindar ulje može ući samo na dva načina.

kratko i jasno :arrow: al ne iskljucuj sto ti vele da neki nepovratni ventil ne stima il bilo sto da ti vraca kompresiju natrag u motor. meni su na renolu u starkelju zacepili nekakav iberlauf za plinove i ulje je prvo bacalo sipku i cep van. da bi kroz tjedan propisao dihtung poklopca.

_________________
----speed--till--I--bleed----

robert.orsh@gmail.com


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 5:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Štima to, ali koliki pritisak mora biti u karteru da bi ulje nagurao kroz ispravne karike u cilindre?? A i dim kroz vodilicu šipke za ulje ne može biti normalna pojava koliko god to ljudi tvrdili, odnosno može, ali na pohabanom motoru.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 8:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ajde nek mi neko razjasni funkciju tog PCV-a.Mislim znam čemu služi ali jel se on može očistiti ili ima neki ventil u sebi koji kad ode ode :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 02, 2009 8:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ajde nek mi neko razjasni funkciju tog PCV-a.Mislim znam čemu služi ali jel se on može očistiti ili ima neki ventil u sebi koji kad ode ode :?:
Ja ne znam kaj je to - al' evo tu valjda ima kaj pametno. Posebno se spominje turbo motor odnosno uloga PCV-a kod turbo motora.

Detalj iz odlomka o turbo motorima: "It is critical that the parts of the PCV system be kept clean and open, otherwise air flow will be insufficient."

Kompletni članak: http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve" onclick="window.open(this.href);return false;

Grim, držim palčeve da je samo to! I ako je, treba što prije srediti da ne shebe ostalo...

BTW, jel' to ima i moj TDI???

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 91 post ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 7 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan