VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3215
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  ruka [ pet vel 20, 2009 10:36 pm ]
Naslov:  B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

ako je k-jetronic onda je tu plin teško izvesti u jeftinijoj varijanti, problematika mehanične klapne zraka.....navodno ide ako ćeš multipoint plin metati ali je taj zahvat skuplji, obzirom na auto na tebi je da odvagneš jel će se isplatiti ili ne..ako je 200 u dobrom stanju a mogao bi biti pošto je to blizu zadnje godine, zašto ne. Ja imam 240 iz 91 godine s k-jetom, ne vozim se puno s njim pa nisam ni stavljao plin.
Inače k-jet je super dok radi, kad se razjebe je zlo i naopako.

Autor/ica:  zcesi [ pet vel 20, 2009 10:50 pm ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

To se može napravit da radi kako treba, ali su rijetki majstori koji su to u stanju.

Autor/ica:  ruka [ pet vel 20, 2009 10:58 pm ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Citat:
To se može napravit da radi kako treba, ali su rijetki majstori koji su to u stanju.
sistem na flandžu...teško pa nikako, kad tad će bubnut, razvalit mjeh i zabit klapnu dole i onda imaš problem jer nećeš moći prebaciti na benzin dok se to ne sredi, a nedaj bože da mjeh pukne, onda neće niti na plin ići.

Autor/ica:  dugi [ pet vel 20, 2009 11:36 pm ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Neznam kak K-jet radi na plin ,ali ti mogu reći da na mom 740 koji ima LH-jetronik i plin na žgance ima isto problema s podešavanjem ler-gasa tj. to mi još nitko nije mogao narihtat kak se spada. Sreča je kaj inaće sve radi super već 9 godina i možda sam samo par puta čuo detonacije.

Autor/ica:  zcesi [ sub vel 21, 2009 12:14 am ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Ima na autoplin forumu ugrađen Lovato LCS u Mercedes, i sve radi kako treba. :wink:

Autor/ica:  olle [ sub vel 21, 2009 9:20 am ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Poštovanje, zahvaljujem svima na odgovorima, a uspio sam dobiti i odgovor od Auto Silvio pa ću ga prenijeti, ako će netko imati sličan problem ili upit. Dakle, na elektro-mehanički sustav ubrizgavanja K-Jet s početka 90tih nije moguće ugraditi nijedan plinski sustav koji bi radio bez problema koje ste već svi opisali (detonacije, nestabilan ler) jer je osim toga riječ o motorima koji u pravilu imaju 100.000+ km (ovaj konkretno 214.000km). Eto, za mene dosta razočaravajući odgovor pa ne znam hoću li se u to uopće upustiti. Pozdrav svima.

Autor/ica:  ruka [ sub vel 21, 2009 9:58 am ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Citat:
Ima na autoplin forumu ugrađen Lovato LCS u Mercedes, i sve radi kako treba. :wink:
to kak sve radi kak treba ja uzimam s velikom rezervom. I iz iskustva bližnjih i daljnjih i mojih vlastitih, ove internetske priče su se nekad nazivale lovačke ;)

Autor/ica:  ruka [ sub vel 21, 2009 10:06 am ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Citat:
Poštovanje, zahvaljujem svima na odgovorima, a uspio sam dobiti i odgovor od Auto Silvio pa ću ga prenijeti, ako će netko imati sličan problem ili upit. Dakle, na elektro-mehanički sustav ubrizgavanja K-Jet s početka 90tih nije moguće ugraditi nijedan plinski sustav koji bi radio bez problema koje ste već svi opisali (detonacije, nestabilan ler) jer je osim toga riječ o motorima koji u pravilu imaju 100.000+ km (ovaj konkretno 214.000km). Eto, za mene dosta razočaravajući odgovor pa ne znam hoću li se u to uopće upustiti. Pozdrav svima.

ovo kaj ti motori imaju preko 100 200 ili 300 hiljada niš ne znači, s 3000000 su tek razrađene kak treba. Ti plinaši nemaju pojma o konstrukciji motora, znaju da je golf ili kadet s 200000 zrel za generalku pa je to onda neko mjerilo.
Ja sam čak razmatrao da bacim taj k-jet van i stavim klasični fergazer, to je jeftina i jednostavna opcija ako je plin neophodan. Obzirom da mi je taj 240 četvrti ili peti auto ne vozim se puno s njim pa sam i odustao od stavljanja plina.

Autor/ica:  tcode [ sub vel 21, 2009 10:48 am ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

slika IS BACK

Autor/ica:  olle [ sub vel 21, 2009 1:43 pm ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Citat:
Citat:
Poštovanje, zahvaljujem svima na odgovorima, a uspio sam dobiti i odgovor od Auto Silvio pa ću ga prenijeti, ako će netko imati sličan problem ili upit. Dakle, na elektro-mehanički sustav ubrizgavanja K-Jet s početka 90tih nije moguće ugraditi nijedan plinski sustav koji bi radio bez problema koje ste već svi opisali (detonacije, nestabilan ler) jer je osim toga riječ o motorima koji u pravilu imaju 100.000+ km (ovaj konkretno 214.000km). Eto, za mene dosta razočaravajući odgovor pa ne znam hoću li se u to uopće upustiti. Pozdrav svima.

ovo kaj ti motori imaju preko 100 200 ili 300 hiljada niš ne znači, s 3000000 su tek razrađene kak treba. Ti plinaši nemaju pojma o konstrukciji motora, znaju da je golf ili kadet s 200000 zrel za generalku pa je to onda neko mjerilo.
Ja sam čak razmatrao da bacim taj k-jet van i stavim klasični fergazer, to je jeftina i jednostavna opcija ako je plin neophodan. Obzirom da mi je taj 240 četvrti ili peti auto ne vozim se puno s njim pa sam i odustao od stavljanja plina.
Da, Volvo benzinci su besmrtni i neuništivi, to stoji. Pročitao sam svakakvih iskustava na netu, mislim da nitko nikad nije proizveo tako dobar i trajan motor kao Volvo. Ne znam zakaj nikad nisu radili svoje diesel motore. Čovjek je zapravo htio reći da se plin može staviti na novi motor s K-Jet ubrizgavanjem (a takvih više nema) i da do 100.000 km neće sigurno biti nikakvih problema. Ali moje iskustvo s Audijem 100 je bilo koma jer je bio automatic i nemreš ga nikak vozit ak ti crkava na svakom semaforu pa sam sad oprezan. Inače, imao sam, mislim da je bio B19 ili B21 (nisam siguran) s fergazerom i taj je na plinaru radio ko beba. Ovaj o kojem sad razmišljam je čudan model, ima getribu s 4 brzine (M46?), a 1992. god. proizvodnje i nema katalizator.

Autor/ica:  BiT [ sub vel 21, 2009 10:40 pm ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Da se i ja ukljucim u diskusiju, jer sam kupio auto sa tim problemom, ali jos nisam bio kod majstora. Jel vredi to da se ne moze namestiti ler gas i na mom Volvu 850 sa benzinskim 2.4(125kW) motorom? U pitanju je 'obicni' vakumski ili kako se vez zove plin.

Autor/ica:  zcesi [ sub vel 21, 2009 10:44 pm ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Autoplin forum nick Borko. On veli da je zadovoljan. :whistle:

Autor/ica:  ruka [ ned vel 22, 2009 9:37 am ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Citat:
Da se i ja ukljucim u diskusiju, jer sam kupio auto sa tim problemom, ali jos nisam bio kod majstora. Jel vredi to da se ne moze namestiti ler gas i na mom Volvu 850 sa benzinskim 2.4(125kW) motorom? U pitanju je 'obicni' vakumski ili kako se vez zove plin.
ne vrijedi, ler gas se može namjestit na ravnomjeran rad na svakom motoru ako su sve komponente uključene u igru ispravne. Vakuumi, ferkventni ventil, struja, dihtanje benzinskih dizni i tako to..

Autor/ica:  dugi [ ned vel 22, 2009 12:32 pm ]
Naslov:  Re: B230E 2,3 Bosch K-Jetronic LPG?

Citat:
Poštovanje, zahvaljujem svima na odgovorima, a uspio sam dobiti i odgovor od Auto Silvio pa ću ga prenijeti, ako će netko imati sličan problem ili upit. Dakle, na elektro-mehanički sustav ubrizgavanja K-Jet s početka 90tih nije moguće ugraditi nijedan plinski sustav koji bi radio bez problema koje ste već svi opisali (detonacije, nestabilan ler) jer je osim toga riječ o motorima koji u pravilu imaju 100.000+ km (ovaj konkretno 214.000km). Eto, za mene dosta razočaravajući odgovor pa ne znam hoću li se u to uopće upustiti. Pozdrav svima.
Nemoj se sekirat oko kilometraže jer moj ima prek 400 tkm i bez nekih velikih servisa tj. naš meho Nenad to rješava i sjedi i vozi 8) . Vjeruj mi ja svom vadim mast ,ali nikako da vrisne :shock: ,pa da malo nešto jaće stavimo ispod haube ,a ne ovih donekle slabih 85 kW :whistle: .

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/