Citat:
Citat:
Poštovanje, zahvaljujem svima na odgovorima, a uspio sam dobiti i odgovor od Auto Silvio pa ću ga prenijeti, ako će netko imati sličan problem ili upit. Dakle, na elektro-mehanički sustav ubrizgavanja K-Jet s početka 90tih nije moguće ugraditi nijedan plinski sustav koji bi radio bez problema koje ste već svi opisali (detonacije, nestabilan ler) jer je osim toga riječ o motorima koji u pravilu imaju 100.000+ km (ovaj konkretno 214.000km). Eto, za mene dosta razočaravajući odgovor pa ne znam hoću li se u to uopće upustiti. Pozdrav svima.
ovo kaj ti motori imaju preko 100 200 ili 300 hiljada niš ne znači, s 3000000 su tek razrađene kak treba. Ti plinaši nemaju pojma o konstrukciji motora, znaju da je golf ili kadet s 200000 zrel za generalku pa je to onda neko mjerilo.
Ja sam čak razmatrao da bacim taj k-jet van i stavim klasični fergazer, to je jeftina i jednostavna opcija ako je plin neophodan. Obzirom da mi je taj 240 četvrti ili peti auto ne vozim se puno s njim pa sam i odustao od stavljanja plina.
Da, Volvo benzinci su besmrtni i neuništivi, to stoji. Pročitao sam svakakvih iskustava na netu, mislim da nitko nikad nije proizveo tako dobar i trajan motor kao Volvo. Ne znam zakaj nikad nisu radili svoje diesel motore. Čovjek je zapravo htio reći da se plin može staviti na novi motor s K-Jet ubrizgavanjem (a takvih više nema) i da do 100.000 km neće sigurno biti nikakvih problema. Ali moje iskustvo s Audijem 100 je bilo koma jer je bio automatic i nemreš ga nikak vozit ak ti crkava na svakom semaforu pa sam sad oprezan. Inače, imao sam, mislim da je bio B19 ili B21 (nisam siguran) s fergazerom i taj je na plinaru radio ko beba. Ovaj o kojem sad razmišljam je čudan model, ima getribu s 4 brzine (M46?), a 1992. god. proizvodnje i nema katalizator.