VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

VOLVO 760 GLE
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3079
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  kova740 [ pon vel 02, 2009 3:17 pm ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

Bok da se i ja ubacim malo-to vam ide ovako:ako je u auto ubačen motor slabiji po konjima iliti snazi od orginala,to je onda mačji kašalj jer problemi se javljaju kada je motor jači onda se moraju metnut veči diskovi ......tralalalala.Znači nema problema sa slabijim motorom-nači trebaš porjeklo motora i na atest ali pitaj da nebi trebo elaborat kako je to sve napravljeno-ja imam problem sa jačim motorom ali imam i ovo ostalo složeno na auto :whistle: :D :mrgreen:

Autor/ica:  karlo [ pon vel 02, 2009 3:58 pm ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

problem je šta je to turbo dizel kojem je maknut turbo, znaci motor je orginal td samo bez turba i tu je problem... kzis, motor nije uopce mijenjan nego samo skunut turbo i meni bi bilo idealno da takav moze na atest, al ne moze jer je "drkano" po motoru, tj. nije kompletan motor i kao takav ne moze na atest

Autor/ica:  Vili [ pon vel 02, 2009 5:30 pm ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

Pa zato ga i prijavi kao drugi motor, jer nigdje se ne upisuje broj motora. Osim naravno ako pod haubom nije kuršlus.

Autor/ica:  karlo [ pon vel 02, 2009 5:46 pm ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

ma skuzio sam tebe, nego samo govorim kovi jer covjek misli da bi ubacivao drugi motor, a za ovo tvoje cu se malo raspitat sta se moze...

Autor/ica:  grimreaper [ pon vel 02, 2009 6:07 pm ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

A da nabavis i stavis neki turbo gore? Mislim da ne bi trebao bit nikakav problem i sa turbom ga provuc kao >=75kW :wink:

Autor/ica:  Vili [ pon vel 02, 2009 8:59 pm ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

Turbo može montirati poslje ateste, pa nisu baš svi u CVH toliki tukci.

Autor/ica:  karlo [ pon vel 02, 2009 10:38 pm ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

bojim se da niš od volva zbog 7 smrdljivih kw... da bar panduru moš objasnit da taj auto ima tonu i pol i da nije nikakva jurilica ili da mu otvorim haubu i rečem vidi maknuo sam turbo, šta kad njih zanima samo šta piše u papirima... jbm ajd da je 50 kw, pa bi se nekako pomirio, al ovako ne mogu, a neda mi se drkat svaki put s njima, mislit oce mi napisat ili nece :angry-screaming: :angry-steamingears: :angry-cussingblack: :angry-teeth: :angry-banghead:

Autor/ica:  Vili [ pon vel 02, 2009 11:35 pm ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

Nema veze, evo prijedloga za tebe, ne znam da li ti je u dohvatu financija, ali eto:

http://www.njuskalo.hr/oglas304875

Autor/ica:  RunME [ pon vel 09, 2009 9:14 am ]
Naslov:  Re: VOLVO 760 GLE

Kaj si se sad uplašio zbog tih 7 kw, i ja sam imao na papiru jači auto ( a u praksi sa svojom težinom i godinama tih 82 kw ništa ne znači, ja sam uvjerena da ima možda 10 kw manje) pa sam ga vozio, doduše uhvatili su me 2 puta i napisali taj debilizam, ali nisam naravno platio nego sam zamjenio za rad na slobodi.
Ako si stvarno iz Selca, onda pretpostvaljam da tamo ne vrijede ista pravila policijska kao recimo u Zagrebu, tj. pretpostavljam da se ekipa poznaje sa domaćim murjacima, pa nebi oko toga trebalo bit problema.
Doduše, pretpostavljam da si ti mladi vozač po novom zakonu,pa će te ti kilowati j.... do 24 godine ?

Što se tiče motora i tih dizela, turbo je minimalna preporuka, jer je obični motor pretrom, on ima 60Kw iliti 82hp (znači toliko taj tvoj motor ima bez turba),
turbak ima 80kw
a turbak sa intercoolerom 90kw(122HP), naravno taj sa intercoolerom bi se najviše isplatilo uzeti.
Kvaliteta motora je sporna jer po nekim volvo znalcima problem je u tih 6 cilindara i samo jednom rupom kroz koju ide ulje, pa se motor dosta potroši prije nego se zagrije ulje, oni kažu da bi se to bolje riješilo da su dizajnirali dvije rupe, dok recimo motor na VW kombiju koji je isti taj, samo sa 4 cilindra, bolje stoji jer ima manje cilindara pa se lakše podmazuje.Rečeno je i da je "potrošnja" motora u mehaničkom smislu veća što više ima snage, znači običan dizel najbolje stoji, turbak, pa onda intercooler.
No, da te to ne zabrinjava, to se gleda u stotinama tisuća kilometara, da ne misliš da će motor riknut nakon par tisuća.
Što se mene tiče u kupljenom autu je bio motor sa 5 radnih cilindara,(u jednom nije bilo kompresije) pa sam taj naivno dao rastrančirati (a može bit da bi me služio još koju godinu) i ugradio novi motor iste snage sa kojim sam imao velikih problema,
doduše nemogu reći sa sigunošću jesu li oni uzrokovani pokvarenim prodanim motorom ili nekom pogreškom kod ugradnje ili čak oboje.U svakom slučaju to je riješeno i zasad nema problema više.
Potrošnja po gradu je oko 8-10 litara, recimo da je auto štedljiv, iako mnogi to ne kažu za njega kad mu vide veličinu.

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/