Citat:
2Ruka, nećeš vjerovat, ali ne treba ga limariti, prohrđao je na donjem ćošku vozačkih vrata i na čošku do toga na onim vratima iza, bit će da je popravljano neko ranije oštećenje . Nije trulo, samo površiski hrđavo. Možda se nešto otkrije kod detalnijeg pregleda, podove sam gledao ispod i ok su, rubnjaci ok, mulde ok., otraga gdje je rezervni kotač ok. Dobro bi mu došlo lakiranje, ali to ću još vidjeti. Trebao bi i nove federe, malo se objesio naprjed. Trebati ću i neke ozbiljnije kotače. Molim savjet za nabavu, federe bi nove, felge mogu i polovne.
2Amadeus, pa i nije bilo tako expresno, javio sam se na desetak oglasa, a ovaj 244 je peti koji sam išao gledati, a što se tiče kilometraže, kod ovih Volva je sve moguće
zašto ti ne bi vjerovao, to je sasvim normalno ako auto nije trpio nekih većih karambola. obrati dobro pažnju na spoj pragova i rubnjaka iza, to je kritično mjesto, ukoliko ima išta napuhanog laka stuci to sve dolje i popravi obavezno.. Da li su rubnjaci mjenjani možeš lako vidjeti iznutra, ako je sve uredu onda si sretan. Također pogledaj spojeve zadnje mulde i poda ispod sica, to je isto kritično mjesto.
Ovo za vješanje auta, nekako mi nije normalno da se naprijed objesio, svi se objese iza inače. Za vješanje nisu krivi federi, to netrebaš mjenjati. Daj mi slikni s boka da vidim, jednu i drugu stranu, ako je moguće izmjeri grubo razmak između guma i rubova blatobrana.