VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
460 / 440 ? http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=294 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | Nino13b [ uto svi 15, 2007 12:25 am ] |
Naslov: | 460 / 440 ? |
Pozdrav svima, tek sam se registrirao pa evo i mog prvog "pravog" posta tj. molbe za pomoć. Pretražio sam malo forum ali sam našao jako malo informacija o modelima 460 i 440. Ja sam pred kupovinom prvog auta (nisam baš jako mlad, ali evo uspio sam preživjeti 34 godine bez auta) i na užas rodbine i prijatelja što zbog svoje ljubavi prema Skandinaviji što zbog nekog imagea kojeg Volvo automobili imaju razmišljam o kupovini jednog starog Volva 460 ili 440. (Ja sam siguran da bi to bio početak jedne duge ljubavi, prijatelji tvrde da će to biti početak mog osobnog bankrota.) Dakle - da li netko ima nekih komentara (dobrih ili loših) o ovim autima? Postoji li neki ozbiljan razlog da su danas relativno jeftini? Priznajem da se ne kužim u aute i da mi je ovaj model zanimljiv zato što je Volvo i zato što mi se jako sviđa njegov "cigla" - dizajn. Što me dovodi do sljedećeg pitanja: Budući da sam totalni neznalica, može li mi netko preporučiti nekog znalca ili mehaničara tko bi - nakon što se meni svidi boja i stanje unutrašnjosti - malo zavirio pod haubu potencijalnog odabranog auta i kimnuo znakom odobravanja odnosno pokazao da bježim što mogu brže. (Alternativno, možda netko zna neku dobru priliku?). Hvala unaprijed, nadam se da sam post napisao na pravom mjestu i da nije prekonfuzan...... |
Autor/ica: | iggy [ uto svi 15, 2007 6:44 am ] |
Naslov: | |
Pozdrav od bivšeg vozača 440-tke. Razlika je uglavnom u gepeku, 440 po meni ima čak bolji jer ima bolji pristup (5.vrata), ali stvar je i ukusa. Inače, održavanje nije tako strašno skupo, ima puno zamjenskih dijelova a kolikok se sjećam npr. escort je sskuplji za održavanje. Sad se moram spremati na posao, pa ću nastaviti drugom p ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ uto svi 15, 2007 8:38 am ] |
Naslov: | |
A 850ka? ![]() |
Autor/ica: | Timmy [ uto svi 15, 2007 9:40 am ] |
Naslov: | |
Evo vozača 440 ![]() Ima 1.6 od 82 HP. To je unutra Renaultov motor, dosada u 12 godina koliko je u obitelji stvarno nikakvih problema. Od neplaniranih stvari dosada je otisao samo alternator. Ima 127 000 km. Motor ti je dosta bučan i "grub" u radu ali pouzdan. Zato ne vidim razloga zasto se govori protiv tih motora, barem u mojem slucaju. Interijer i plastika u njemu nisu bas na zavidnoj razini zavrsne obrade. Pokusaj kupiti noviju, redizajniranu liniju koju i ja imam. To ti je od ˘93 nadalje. Uglavnom moja preporuka. Odrzavanje ti nije narocito skupo... |
Autor/ica: | Timmy [ uto svi 15, 2007 9:42 am ] |
Naslov: | |
Citat: Pozdrav od bivšeg vozača 440-tke.
Svakako bih ti preporucio ako se dvoumis 440/460 da uzmes onda 440 jer je funkcionalniji. Peta vrata te desetak cm kraci, a u drugim stvarima isti kao 460.
Razlika je uglavnom u gepeku, 440 po meni ima čak bolji jer ima bolji pristup (5.vrata), ali stvar je i ukusa. Inače, održavanje nije tako strašno skupo, ima puno zamjenskih dijelova a kolikok se sjećam npr. escort je sskuplji za održavanje. Sad se moram spremati na posao, pa ću nastaviti drugom p ![]() |
Autor/ica: | dugi [ uto svi 15, 2007 2:03 pm ] |
Naslov: | |
E pa Nino, ak hoćeš "cigla dizajn" onda ćeš kupit valjda 740 ili 760 jel nema boljih cigli od toga ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | gooner [ uto svi 15, 2007 2:42 pm ] |
Naslov: | |
ja vozim 460 1,7 75 kw iz 92. sa 320 000 km. što se tiče motora, nisam imao nekih većih problema, otišao je alternator i neke sitnice. jedino su se u zadnje vrijeme javile neki problemčići s instalacijama, što nije skup popravak (ode neka žičica), al te ostavi na cesti.. ![]() u svakom slučaju, mislim da ak uzmeš neku 'noviju' godinu (npr. '95.), mislim da bi sve trebalo bit ok. i još što se tiče gepeka, slažem se sa savjetima da je 440 bolja zbog 5 vrata jer inače ne možeš stavit običan tv u gepek zbog malog otvora... |
Autor/ica: | kristian_0 [ uto svi 15, 2007 3:04 pm ] |
Naslov: | |
Pozdrav svim Volvo-ljupcima. Vezano uz temu 440-460 da ili ne. Vozim 440 gl 1.7i(EP) 1990.g. 198000 km. i nemam nekih loših iskustava. Motor je renaultov (poznat iz R-19),solidan i izdržljiv. Po pitanju mehanike sve je manje više u redu, problemi mogu nastati s elektronikom. Njihov kronični problem je ler gas (nemiran rad), pa ako je netko voljan možemo malo razmjeniti iskustva po tom pitanju. Limarija je dosta kvalitetna osim rubnjaka i pragova jer to jedino nije pocinčano. Po pitanju troškova održavanja ovisi što se kupuje ili popravlja. Ako na kutiji rezervnog dijela piše Renault ili Volvo , ova druga verzija bude tri puta skuplja. Auto je O.K. |
Autor/ica: | ruka [ uto svi 15, 2007 4:39 pm ] |
Naslov: | |
hm, da, ler zna bit problematičan, oko mojeg su 3 tjedna gatali i sve promjenili šta se da i nakraju su našli puknutu žičicu ![]() auto je manje više ok, moja primjedba je na te nesretne rubnjake i pragove također, iako sam ja recimo uzeo auto sa rascvalim rubnjacima i takvi su i dan danas, pa onda recimo guma oko zadnjih vrata, i kvaliteta same plastike unutra. Po mom sudu 340 model sa kraja 80-tih je bio dosta kvalitetnije napravljen po pitanju tih materijala u unutrašnjosti. Ali sve u svemu palac gore, ja sam s njim stigao do beograda za 150kn plina i putnu brzinu preko 160 ![]() |
Autor/ica: | Nino13b [ uto svi 15, 2007 7:14 pm ] |
Naslov: | |
Hvala na savjetima. Vidiš, ja sam bio uvjeren da 460 ima više mjesta u gepeku ali ovo što pišete o petim vratima i boljem pristupu zapravo zvuči jako logično. (Iako, moram priznati da mi 460 bolje izgleda). Ma ja sam skroz uvjeren da je moja odluka o Volvu ispravna, zato sam i došao na ovaj "objektivni" forum da me "razuvjerite" ![]() Ne, ozbiljno - stvarno cijenim sve dosada rečeno iz prve ruke. Htio bih još pitati malo vezano za plin. Pročitao sam ovdje članak o sigurnosti, a i inače me taj dio previše ne zabrinjava. Ali zar stvarno benzinci tako puno troše da se svi odlučuju za plin? (Ovdje moram napomenuti da ja auto neću koristiti svakodnevno za odlazak na posao jer mogu ići pješice a parking ne mogu naći ni pod razno. Dakle - nekoliko tjednih vožnji po gradu, tu i tamo neki izlet vikendom, jednom u dva tjedna neki put vezan za posao u radijusu 100km; put do Splita svakih cca dva mjeseca i sl.) Plin mi se nekako čini previše kompliciran - ali siguran sam da će me neki ovdje uvjeriti u suprotno. ![]() |
Autor/ica: | Timmy [ uto svi 15, 2007 7:30 pm ] |
Naslov: | |
hehe svi imaju iste probleme sa 440/60. u Zadnje vrijeme i mene mucu leptir gasa. U leru zna skociti i do 2000 okretaja pa se vrati na 900. Bio sam na servisu i cistili su leptir gasa ali jos uvijek nisam dokraja zadovoljan. Promjena kosta par tisuca kuna ![]() |
Autor/ica: | Timmy [ uto svi 15, 2007 9:33 pm ] |
Naslov: | |
Da vas pitam sada ovdje usput a da ne otvaram novu temu. Da li bi ja u svoga 440 mogao staviti prednja sjedala iz nekoga drugog volva npr. S/V40. Da li bi mi pasali na postojece vodilice ili bi morale bit napravljene vece modifikacije te s obzirom na sirinu prostora predvidjenu za njih |
Autor/ica: | grimreaper [ uto svi 15, 2007 10:07 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Da vas pitam sada ovdje usput a da ne otvaram novu temu. Da li bi ja u svoga 440 mogao staviti prednja sjedala iz nekoga drugog volva npr. S/V40. Da li bi mi pasali na postojece vodilice ili bi morale bit napravljene vece modifikacije te s obzirom na sirinu prostora predvidjenu za njih
Bez vecih modifikacija tesko. A i zasto bi to radio?
|
Autor/ica: | Timmy [ sri svi 16, 2007 12:05 am ] |
Naslov: | |
Mogu ga dobiti za malene novce a puno je bolje (ergonomija, udobnost...) pa zato pitam |
Autor/ica: | ruka [ sri svi 16, 2007 12:13 am ] |
Naslov: | |
ma drek su udobniji. Ak oces zbilja udobne siceve nabavi iz 140 modela, do 72 g. |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |