VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Heico http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2932 |
Stranica: 11/14. |
Autor/ica: | Kova [ pon sij 26, 2009 3:10 pm ] | ||
Naslov: | Re: Heico | ||
Citat: evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.
Ovo od Rice je jedino kaj sam našao na Netu a da podsjeća na proizvod koji ja tražim, a ne na niz savjeta u stilu "uradi sam":http://www.rica.nl/catalog/product_info ... anguage=en http://www.rica-uk.com/specialrica.aspx Kažem "podsjeća", jer baš ne kužim kak neko može tražiti 5,456 EUR za proizvod za koji nije priložio niti dyno mjerenje. Ono kaj je interesantno je ipak da su napravili neki softver za cijelu priču - ali hm, hm, kažu da ima 500Nm i 325HP, a bez grafa je teško ozbiljno i pričati o tome, a kamoli donijeti odluku o kupnji. Ta 2 podatka me doduše nimalo ne podsjećaju na graf koji bih ja želio, a možda će vam biti zanimljivo da mi je i sama ekipa iz atptuninga (na moj upit o onom njihovom kitu) rekla da bolje da zaboravim na 2871R turbinu. RICA doduše spominje da je moguća varijanta i s drugim turbom ali nema eksplicitnog podatka da li bi taj neki veći turbo pasao na taj njihov 5 u 1 izlaz (kak se to uopće zove na hrvatskom?) i šta bi se s njim dobilo. Dobra je pak vijest kaj RICA tvrdi da se ništa drugo ne mora minjenjati tj. da mašina u tvorničkom obliku podnosi tak veliki moment. Loša je pak vijest što nigdje na Internetu nema traga da se na nekom poznatijem forumu netko javio i napisao "evo, ja sam to ugradio i to vam dečki radi tak i tak.." Vaša mišljenja..?
|
Autor/ica: | gonzo [ pon sij 26, 2009 3:12 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: ferrita radi provjerene stvari nećeš se sigurno zeznuti,,dali si pitao možda u BSR-u dali imaju oni šta za C70.?
Pitao sam - imaju samo stražnji dio (exhaust), downpipe nemaju. Ali meni se nekak čini da je downpipe sa sportskim catom puno važniji da turbina dođe do daha (a i da se smanji temperatura plinova) nego stražnji ispuh. Stražnji ispuh mi se pak čini puno važniji za zvučnu kulisu, a meni je zvuk i ovak ok.. za moj imaju sve samo nažalost 2,5"(CAT back) a ja hoću 3" pa ću uzet samo lonce od njih. BSR sam odabrao zato što imaju jako dobre lonce a i njihove lonce mogu bez problema tipizirati ovdje u austriji gdje su u zadnje vrijeme jako počeli kontrolirati, a najgore je što nemožeš svašta ni tipizirati. upravu si potpuno al nije ni zadnji dio auspuha zanemariv. |
Autor/ica: | Kova [ pon sij 26, 2009 3:20 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Citat: ferrita radi provjerene stvari nećeš se sigurno zeznuti,,dali si pitao možda u BSR-u dali imaju oni šta za C70.?
Pitao sam - imaju samo stražnji dio (exhaust), downpipe nemaju. Ali meni se nekak čini da je downpipe sa sportskim catom puno važniji da turbina dođe do daha (a i da se smanji temperatura plinova) nego stražnji ispuh. Stražnji ispuh mi se pak čini puno važniji za zvučnu kulisu, a meni je zvuk i ovak ok.. za moj imaju sve samo nažalost 2,5"(CAT back) a ja hoću 3" pa ću uzet samo lonce od njih. BSR sam odabrao zato što imaju jako dobre lonce a i njihove lonce mogu bez problema tipizirati ovdje u austriji gdje su u zadnje vrijeme jako počeli kontrolirati, a najgore je što nemožeš svašta ni tipizirati. upravu si potpuno al nije ni zadnji dio auspuha zanemariv. |
Autor/ica: | tcode [ pon sij 26, 2009 3:25 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.
Ovo od Rice je jedino kaj sam našao na Netu a da podsjeća na proizvod koji ja tražim, a ne na niz savjeta u stilu "uradi sam":http://www.rica.nl/catalog/product_info ... anguage=en http://www.rica-uk.com/specialrica.aspx Kažem "podsjeća", jer baš ne kužim kak neko može tražiti 5,456 EUR za proizvod za koji nije priložio niti dyno mjerenje. Ono kaj je interesantno je ipak da su napravili neki softver za cijelu priču - ali hm, hm, kažu da ima 500Nm i 325HP, a bez grafa je teško ozbiljno i pričati o tome, a kamoli donijeti odluku o kupnji. Ta 2 podatka me doduše nimalo ne podsjećaju na graf koji bih ja želio, a možda će vam biti zanimljivo da mi je i sama ekipa iz atptuninga (na moj upit o onom njihovom kitu) rekla da bolje da zaboravim na 2871R turbinu. RICA doduše spominje da je moguća varijanta i s drugim turbom ali nema eksplicitnog podatka da li bi taj neki veći turbo pasao na taj njihov 5 u 1 izlaz (kak se to uopće zove na hrvatskom?) i šta bi se s njim dobilo. Dobra je pak vijest kaj RICA tvrdi da se ništa drugo ne mora minjenjati tj. da mašina u tvorničkom obliku podnosi tak veliki moment. Loša je pak vijest što nigdje na Internetu nema traga da se na nekom poznatijem forumu netko javio i napisao "evo, ja sam to ugradio i to vam dečki radi tak i tak.." Vaša mišljenja..? Od GT2871R turba je iz te serije lošije pogođen samo GT2876R. 2,5" od kat-a na dalje je dostatno za tvoju ciljanu snagu. Veći promjer cijevi ispuha je daleko bitniji manjoj turbini.. |
Autor/ica: | Kova [ pon sij 26, 2009 3:31 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Citat: evo je turbo jedinica sa tvog tutača ,treba vidjet koliko odprilike ima mjesta jer K24 sa R granom nije puno veći.
Ovo od Rice je jedino kaj sam našao na Netu a da podsjeća na proizvod koji ja tražim, a ne na niz savjeta u stilu "uradi sam":http://www.rica.nl/catalog/product_info ... anguage=en http://www.rica-uk.com/specialrica.aspx Kažem "podsjeća", jer baš ne kužim kak neko može tražiti 5,456 EUR za proizvod za koji nije priložio niti dyno mjerenje. Ono kaj je interesantno je ipak da su napravili neki softver za cijelu priču - ali hm, hm, kažu da ima 500Nm i 325HP, a bez grafa je teško ozbiljno i pričati o tome, a kamoli donijeti odluku o kupnji. Ta 2 podatka me doduše nimalo ne podsjećaju na graf koji bih ja želio, a možda će vam biti zanimljivo da mi je i sama ekipa iz atptuninga (na moj upit o onom njihovom kitu) rekla da bolje da zaboravim na 2871R turbinu. RICA doduše spominje da je moguća varijanta i s drugim turbom ali nema eksplicitnog podatka da li bi taj neki veći turbo pasao na taj njihov 5 u 1 izlaz (kak se to uopće zove na hrvatskom?) i šta bi se s njim dobilo. Dobra je pak vijest kaj RICA tvrdi da se ništa drugo ne mora minjenjati tj. da mašina u tvorničkom obliku podnosi tak veliki moment. Loša je pak vijest što nigdje na Internetu nema traga da se na nekom poznatijem forumu netko javio i napisao "evo, ja sam to ugradio i to vam dečki radi tak i tak.." Vaša mišljenja..? Od GT2871R turba je iz te serije lošije pogođen samo GT2876R. 2,5" od kat-a na dalje je dostatno za tvoju ciljanu snagu. Veći promjer cijevi ispuha je daleko bitniji manjoj turbini.. |
Autor/ica: | tcode [ pon sij 26, 2009 3:34 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat:
Ma da, tako su mi rekli i ovi iz Ferrite. Koliko sam shvatio taj downpipe ima 3" od turbine do cata i 2,5" nakon cata.
3" neće naškoditi, ali nije nužno.
|
Autor/ica: | dugi [ sri vel 04, 2009 9:14 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
I Kova kaj se napravilo u vezi tuninga ,sve je nekak naglo utihnulo u temi |
Autor/ica: | Kova [ sri vel 04, 2009 9:24 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: I Kova kaj se napravilo u vezi tuninga ,sve je nekak naglo utihnulo u temi
Čeka se strut bar (ili kako se već zove mulda-mulda štanga), a i da riješim neka "tekuća" pitanja pa da naručim onaj Ferrita downpipe. A kaj se tiče eventualne zamjene turbine - nemrem ti reći kak sam razočaran trenutnom ponudom na tržištu..
|
Autor/ica: | Kova [ pon vel 09, 2009 3:10 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Nego, kad već čekam strut bar, da li netko ima ikakva iskustva s ovim:
Upravo sam znanstvenom metodom saginjanja ispod auta ustanovio da moj auto već ima anti-sway-bar. Ovak na oko rekao bih da je ovaj američki možda par milimetara deblji, a možda i nije. U svakom slučaju, fakat ne vidim smisla davati 250$ za novi anti-sway-bar (plus još toliko za transport!) za nešto što čisto sumnjam da će bitno (ili možda nikako!) promijeniti karakteristike auta.http://www.ipdusa.com:80/Volvo-C70-2006 ... -637-4669/ @tcode: Kaj tvoj auto nema anti-sway-bar ili je onaj australski kaj si naručio bitno deblji pa misliš da će ti pomoći? |
Autor/ica: | gonzo [ pon vel 09, 2009 3:24 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
ma ima ti to svaki noviji auto a taj koji ti gledaš malo je deblji,neznam koliko je to dobro al ja se nebi sigurno zezao s tim jer ne idem na ring sa autom pa mi to niš bitnoga ne znači. |
Autor/ica: | Kova [ pon vel 09, 2009 3:35 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: ma ima ti to svaki noviji auto a taj koji ti gledaš malo je deblji,neznam koliko je to dobro al ja se nebi sigurno zezao s tim jer ne idem na ring sa autom pa mi to niš bitnoga ne znači.
da, tak se i meni nekak čini.ali kaj se tiče strut bara (mulda-mulda štanga) istina je ispala dručija: serijski ju Volvo isporučuje jedino u USA, Novi Zeland i Australiju Ali dobra vijest je da je stigla, idući tjedan idem na ugradnju |
Autor/ica: | zvr [ pon vel 09, 2009 3:38 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Već sam mislio da ste završili sa ovom temom oko tuninga ,puno korisnih informacija se sazna o turbačima i njihovom korištenju. Svaka čast. Samo naprijed |
Autor/ica: | tcode [ pon vel 09, 2009 3:50 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat:
@tcode: Kaj tvoj auto nema anti-sway-bar ili je onaj australski kaj si naručio bitno deblji pa misliš da će ti pomoći?
Ima i moj serijski. Ne bi vjerovao koliko je bitno tih "par" mm . Ja bih ga na tvom mjestu ipak naručio.
|
Autor/ica: | gonzo [ pon vel 09, 2009 3:57 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: ma ima ti to svaki noviji auto a taj koji ti gledaš malo je deblji,neznam koliko je to dobro al ja se nebi sigurno zezao s tim jer ne idem na ring sa autom pa mi to niš bitnoga ne znači.
da, tak se i meni nekak čini.ali kaj se tiče strut bara (mulda-mulda štanga) istina je ispala dručija: serijski ju Volvo isporučuje jedino u USA, Novi Zeland i Australiju Ali dobra vijest je da je stigla, idući tjedan idem na ugradnju za taj strut bar sam se uvjerio da je hebena stvar. |
Autor/ica: | Kova [ pon vel 09, 2009 7:46 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Citat: Citat: ma ima ti to svaki noviji auto a taj koji ti gledaš malo je deblji,neznam koliko je to dobro al ja se nebi sigurno zezao s tim jer ne idem na ring sa autom pa mi to niš bitnoga ne znači.
da, tak se i meni nekak čini.ali kaj se tiče strut bara (mulda-mulda štanga) istina je ispala dručija: serijski ju Volvo isporučuje jedino u USA, Novi Zeland i Australiju Ali dobra vijest je da je stigla, idući tjedan idem na ugradnju za taj strut bar sam se uvjerio da je hebena stvar. |
Stranica: 11/14. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |