Sada je: sub tra 27, 2024 4:37 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 ... 14 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 5:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
nije problem tu smo da pomognemo jedan drugome, a za lastovčića možda bi bilo pametno kontaktirati zlayu jer on si je jako dobar s njim :wink:
Hvala! Ok, ćevapi su ionako bolji učetvero.. :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 5:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
@tcode

Kak se tebi ovo čini? To sam našao na istom site-u sa linka koji mi je gonzo poslao. Misliš da je ovaj dyno sheet realan? :drool:

P.S. vidim da je cijena ista, ali baš ne kužim razliku između GT3076R i GT3071R. Jel neko skužio? :)


http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VC30


slika


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 5:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
@tcode

Kak se tebi ovo čini? To sam našao na istom site-u sa linka koji mi je gonzo poslao. Misliš da je ovaj dyno sheet realan? :drool:

P.S. vidim da je cijena ista, ali baš ne kužim razliku između GT3076R i GT3071R. Jel neko skužio? :)


http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VC30


slika
Sasvim realne brojke. Lijepo se vidi "problem" velikog ispušnog kućišta, tj. do 4k rpm-a se ništa ne događa :) (A/R 0,82) i problem internog WG-a (spike na cca 4,1 k rpm-a).

GT3076R ima veći kompresor (ispušne strane su iste) i po meni je manje "pogođen" turbo od GT3071R-a.

edit: sad vidjeh, navodno je u kitu ipak eksterni WG. U svakom slučaju taj spike mi se ne sviđa, eksterni WG-ovi inače nisu skloni tome..

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Zadnja izmjena: tcode, dana/u čet pro 18, 2008 6:32 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
inječe svi kitovi za ovaj model idu sa externim WGejom. :clap: samo neznam dali ima opcija ali ja bi rađe uzeo AR63 ispušno kućište jer imam priliku vozit auto sa AR82 i za daily use je prilično dosadno čekati da se motor razvrti na 4800 da bi počeo pošteno vući.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Dečki, hvala na trudu oko odgovora!

A jel ima neka kvaka, ili se GT3071R može tek tako ubaciti pod haubu? Mislim (naravno osim problema s garancijom) da li treba još kaj mijenjati na autu?

Prilično sam siguran da ako to stane ispod haube C30 onda stane i ispod moje.

Da li i dalje igra ovvaj veći intercooler koji sad imam?

I hoću li i dalje moći furati klince u školu bez da mi gume škripe pola minute prije noego kaj krenem s mjesta? :wink:


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
kao što sam ti već spomenuo da bi iskoristio cijli potencijal te tubine trebalo bi otvorit i pojačat motor a jedina kvaka navedene turbine je poveliko ispušno kućište pa će autek bit malo trom na nižim obrtajima pa je potrebno malo češće šaltati.

znaš možda dimenzije tog interkulera??

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Dečki, hvala na trudu oko odgovora!

A jel ima neka kvaka, ili se GT3071R može tek tako ubaciti pod haubu? Mislim (naravno osim problema s garancijom) da li treba još kaj mijenjati na autu?

Prilično sam siguran da ako to stane ispod haube C30 onda stane i ispod moje.

Da li i dalje igra ovvaj veći intercooler koji sad imam?

I hoću li i dalje moći furati klince u školu bez da mi gume škripe pola minute prije noego kaj krenem s mjesta? :wink:
Ak sam ga ja nagurao pod haubu 40-ke, ne znam zašto ti ne bi u veću šasiju ;). Bilo sigurnije otvoriti motor i ugraditi kovane klipnjače, ali mislim da uz pametan tuning i serijski motor može dugo vremena raditi sa takvim turbom. Kuplung bi svakako trebalo mijenjati sa jačim, tj. barem jaču korpu instalirati.

Ne znam koji IC sada imaš, ali ako radi dobro sa malim turbom, nema razloga da ne radi i sa većim, tim više što veći turbo u principu manje zagrijava zrak komprimiranjem.

Klinci će se puno ljepše vozit sa većim turbom, jer neće biti naglog naleta momenta i snage. Sve će se događati puno linearnije.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
vidim da nisi vozio auto sa AR82 ispušnim kućištem :D :D

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
@tcode

Kak se tebi ovo čini? To sam našao na istom site-u sa linka koji mi je gonzo poslao. Misliš da je ovaj dyno sheet realan? :drool:

P.S. vidim da je cijena ista, ali baš ne kužim razliku između GT3076R i GT3071R. Jel neko skužio? :)


http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VC30


slika
Sasvim realne brojke. Lijepo se vidi "problem" velikog ispušnog kućišta, tj. do 4k rpm-a se ništa ne događa :) (A/R 0,82) i problem internog WG-a (spike na cca 4,1 k rpm-a).

GT3076R ima veći kompresor (ispušne strane su iste) i po meni je manje "pogođen" turbo od GT3071R-a.

edit: sad vidjeh, navodno je u kitu ipak eksterni WG. U svakom slučaju taj spike mi se ne sviđa, eksterni WG-ovi inače nisu skloni tome..
A da li ja mogu taj kit (GT3071R) samo tak ugraditi pod haubu ili moram još nekaj mijenjati radi povećanja snage?

Jel pod "spike" misliš na ovaj šiljak na 4.100 okr.?
I čemu uopće služi WG? :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
A da li ja mogu taj kit (GT3071R) samo tak ugraditi pod haubu ili moram još nekaj mijenjati radi povećanja snage?

Jel pod "spike" misliš na ovaj šiljak na 4.100 okr.?
I čemu uopće služi WG? :)
Trebao bi injectore većeg kapaciteta, hladnije svjećice i kompletan ispuh složiti protočnije. Naravno, na kraju custom ECU tuning.

Da, šiljak na 4100 okretaja. To je trenutak kada se WG otvorio (na žalost malo prekasno, zato se i stvorio boost spike), tj. dio ispušnih plinova je bypass-irano mimo turbinskog impelera, jer je postignut željeni pritisak na strani kompresora. Dakle WG je "ventil" kojim se regulira koliko brzo će se rotirati osovina turbine, tj. koji boost će turbina postizati. Njime, naravno, "upravlja" ECU..

Kod naručivanja turbine, A/R ispušnog kućišta se može birati. Moja topla preporuka je A/R 0,63. Malo manje krajnje snage, ali boost se javlja osjetno ranije nego sa A/R 0,82.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Dečki, hvala na trudu oko odgovora!

A jel ima neka kvaka, ili se GT3071R može tek tako ubaciti pod haubu? Mislim (naravno osim problema s garancijom) da li treba još kaj mijenjati na autu?

Prilično sam siguran da ako to stane ispod haube C30 onda stane i ispod moje.

Da li i dalje igra ovvaj veći intercooler koji sad imam?

I hoću li i dalje moći furati klince u školu bez da mi gume škripe pola minute prije noego kaj krenem s mjesta? :wink:
Ak sam ga ja nagurao pod haubu 40-ke, ne znam zašto ti ne bi u veću šasiju ;). Bilo sigurnije otvoriti motor i ugraditi kovane klipnjače, ali mislim da uz pametan tuning i serijski motor može dugo vremena raditi sa takvim turbom. Kuplung bi svakako trebalo mijenjati sa jačim, tj. barem jaču korpu instalirati.

Ne znam koji IC sada imaš, ali ako radi dobro sa malim turbom, nema razloga da ne radi i sa većim, tim više što veći turbo u principu manje zagrijava zrak komprimiranjem.

Klinci će se puno ljepše vozit sa većim turbom, jer neće biti naglog naleta momenta i snage. Sve će se događati puno linearnije.
Kužim. Imam IC koji sam kupio od Heica (neznam tko je zapravo proizvođač).
A jel bi mi netko tu u Zagrebu mogao reprogamirati ECU tak da dobro radi s tim kitom?
I da li se sa programiranjem ECU-a može dobiti da se iz tog turba ne izvuče maximum nego npr. 350 KS? (Ok, Ok, znam da sam s ovim pitanjem uperio pušku u svetu kravu, što je najveće svetogrđe tuninga na svijetu, ali ipak uzmite u obzira da se radi o cabriu.. :) )


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 6:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Kužim. Imam IC koji sam kupio od Heica (neznam tko je zapravo proizvođač).
A jel bi mi netko tu u Zagrebu mogao reprogamirati ECU tak da dobro radi s tim kitom?
I da li se sa programiranjem ECU-a može dobiti da se iz tog turba ne izvuče maximum nego npr. 350 KS? (Ok, Ok, znam da sam s ovim pitanjem uperio pušku u svetu kravu, što je najveće svetogrđe tuninga na svijetu, ali ipak uzmite u obzira da se radi o cabriu.. :) )
Naprotiv. Ja se vozim sa GT3071r-om i osjetno nižom snagom nego što se iz njega može izvući iz safety razloga. Dakle nikakav problem nije limitirati snagu. Zapravo treba limitirati moment, jer on "trga" motor.

Kod nas ti na žalost nemam koga za preporučiti za ECU tuning. Ali zato ni Slovenija nije na kraj svijeta ;)

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 7:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ja bi to ipak išao mapirat u sloveniju kod matijaža u RSR jer nekako imam povjerenja u čovjeka i još nisam čuo da netkome loše izmapirao auto.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 8:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Hvala obojici na trudu i odgovorima! :)

A da li bih sa max 420Nm odnosno 350 KS mogao proći samo sa promjenom korpe lamele? Odnosno, koliko bih po vama mogao izvući snage (tj. momenta) s novom turbinom a da mijenjam samo korpu lamele i softver? I da li mi je za to bolji GT3071R Turbo Kit ili kkk k24 iz S60 R?



P.S. Ovo je link na taj moj intercooler: http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=370
Jedino što se spominje na tu temu je ova rečenica:
It has got nearly the same dimensions but offering a double sized cooler-surface.


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 8:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Hvala obojici na trudu i odgovorima! :)

A da li bih sa max 420Nm odnosno 350 KS mogao proći samo sa promjenom korpe lamele? Odnosno, koliko bih po vama mogao izvući snage (tj. momenta) s novom turbinom a da mijenjam samo korpu lamele i softver? I da li mi je za to bolji GT3071R Turbo Kit ili kkk k24 iz S60 R?
Serijski injectori neće moći podržati takvu snagu. Po meni je GT3071R bolji izbor, jer će i dalje raditi u efikasnom području (i biti puno manje opterećen) od k24 kojem ćeš "mast vadit" da bi izvukao tu snagu. K tome, GT je ball bearing turbo..
Citat:
P.S. Ovo je link na taj moj intercooler: http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=370
Jedino što se spominje na tu temu je ova rečenica:
It has got nearly the same dimensions but offering a double sized cooler-surface.
A gle, radit će svoj posao u svakom slučaju bolje nego serijski. Mislim da nešto pametnije od toga, a bez da razrežeš pola prednjeg kraja, niti ne možeš učiniti po tom pitanju.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 ... 14 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan