Sada je: sub tra 27, 2024 10:51 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 14 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 4:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ovo što ste naveli je čisto normalna pojava za prednji pogon , prednji pogon kliže preko nosa a zadnji pogon zanosi.
prednost zadnjeg pogona je što se to klizanje da kontrolirati dok na prednjem jako teško,,al kad se pretjera nema spasa ni kod jednog ni drugog :snooty:

meni osobno to nikad smetalo iako je bilo dosta teško ukrotit 410Nm prednjepogonaša ,čak mi je to postalo normalno te jedino je bilo shebano kad je mokra i skliska cesta ,u kratko draži mi je prednji pogon nego zadnji iako za neke ozbiljnije stvari zadnji bi pogon bio od prednosti. :whistle:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 4:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
ovo što ste naveli je čisto normalna pojava za prednji pogon , prednji pogon kliže preko nosa a zadnji pogon zanosi.
prednost zadnjeg pogona je što se to klizanje da kontrolirati dok na prednjem jako teško,,al kad se pretjera nema spasa ni kod jednog ni drugog :snooty:

meni osobno to nikad smetalo iako je bilo dosta teško ukrotit 410Nm prednjepogonaša ,čak mi je to postalo normalno te jedino je bilo shebano kad je mokra i skliska cesta ,u kratko draži mi je prednji pogon nego zadnji iako za neke ozbiljnije stvari zadnji bi pogon bio od prednosti. :whistle:
Ja sam jednom prilikom od prijatelja dobio na par dana Imprezu, i od tada sam ljubitelj pogona na sva 4. Auto se neutralnije ponaša i može se lakše izvući iz kritičnijih situacija jer se moment brzo raspoređuje po osovinama a LSD-ovi na oba diferencijala se brinu da to dovedu na kotač koji ima najbolji kontakt.

Inače, prednji pogon mi je draži od stražnjega. Dovoljno je popustiti gas da se auto nagne naprijed, pritisak na prednje kotače se poveća i gume opet prianjaju na podlogu. S druge strane, pretpostavljam da sam se jednostavno naučio na njega, i da netko tko dobro vozi stražnji pogon također to može jednako dobro izvesti sa stražnjim. Međutim, nekako sam opet dojma da je na skliskim podlogama (pogotovo na snjegu) prednji pogon lakši za kontrolirati od stražnjega. :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 5:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ne bih ja to baš zvao "problemom", ima to i dobrih strana - npr. međuubrzanja su mu fakat dobra, a i svi znamo da ima situacija kada nije loše da motor potegne iz niskih okretaja. :)
Ovisi. Imao sam vrlo sličan setup tvome i prilično dugo vremena bio uvjeren baš kao i ti da auto "ide" i kako je lijep osjećaj kada potegne iz vrlo niskih okretaja. Međutim, vrlo često mi se događalo isto što i tebi, prve dvije brzine gotovo neupotrebljive ili ako bih pažljivije kretao, sa manje gasa (boost-a) i pustio da se motor razvrti, te na taj način "preskoči" onaj kritičan dio gdje se kotač zavrti u prazno, u gornjem segmentu okretaja snaga bi se razvodnila. Tako da niti sam imao "dolje" niti "gore". To je prokletstvo malih turbina i tu nema previše pomoći. Svaki iole ozbiljniji tuner će ti reći da ukoliko "vidiš" boost u prvoj polovici sveukupnog područja okretaja motora, jednostavno imaš premali turbo punjač.
Citat:
Ukratko, ti si u pravu, u 1. stupnju prijenosa (pa čak i u 2. kad je skliska podloga), momenta ima previše na osovini na nižim okretajima motora. Međutim, kad je cesta suha odnosno kad pričamo o višim stupnjevima prijenosa onda ga ima "taman" (kako bi rekao Mujo kao odgovor na pitanje "a koliko ste onda popili"). Problem je dakle u inteligentnijem ECU-u koji bi uzimao sve te stvari u obzir i malo pametnije dozirao moment na osovini pri nižim brojevima okretaja u nižim stupnjevima prijenosa uzimajući u obzir i trenje podloge. Svjestan sam da LSd tu nemože pomoći, jer on je potpuno nemoćan kad prokližu obadva kotača..
Točno tako, kad gume "odustanu" sa LSD-om, umjesto jednog kotača, vrtiš oba. Mali turbo, a pogotovo kada ga se tjera van efikasnog područja (što je slučaj kod tebe) je vrlo teško kontrolirati. Vjeruj mi, ja sam svašta probavao, na koncu sam ugradio kompletno drugu elektroniku (SA - http://www.vkh.hr/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=798 ) koja ima pregršt mogućnosti, ali sve dok se neke mehaničke i fizikalne stvari ne poštuju, elektronika je prilično nemoćna.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 7:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Uf, sad si mi dao puno zanimljive lektire! :D

Skužio sam ja otpočetka kaj ti meni govoriš, ali velim, bio sam prisiljen odustati od daljnjih tuning pokušaja kad su mi čak i Njemci iz Heica rekli da nema mjesta pod haubom za veću turbinu. S druge strane, ne bih htio da se krivo shvati, ja sam prilično zadovoljan s ovim kaj sam dosad napravio - čista četvorka! :).

Da ne velim da je to ipak cabrio, pa odmah u startu nisam imao neke prevelike sportske aspiracije, nego više onako bez krova, s vjetrom u kosi.. 8)

P.S. vjerojatno ću imati neka pitanja kad pročitam ovu lektiru koju si mi poslao, pa se javim! :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 7:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Najvažnije je da si ti zadovoljan 8).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 9:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Najvažnije je da si ti zadovoljan 8).
Je, baš onako kako si rekao - sad sam na početku pa sam zadovoljan. Nakon nekog vremena ću početi grintati kak to sve može i puno bolje! :D

Jedina je razlika kaj ovo moje čudo može na street race samo kao gledatelj, a i moraće se zadovoljiti s turbinom koju ima! :D

P.S. a jel znaš gdje bi u Zgb-u mogao nabaviti onaj downpipe koji si spominjao i da li misliš da bi se daljnjom optimizacijom softvera (nakon ugradnje downpipe-a) nešto moglo poboljšati? :think:


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 9:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Najvažnije je da si ti zadovoljan 8).
Je, baš onako kako si rekao - sad sam na početku pa sam zadovoljan. Nakon nekog vremena ću početi grintati kak to sve može i puno bolje! :D

Jedina je razlika kaj ovo moje čudo može na street race samo kao gledatelj, a i moraće se zadovoljiti s turbinom koju ima! :D

P.S. a jel znaš gdje bi u Zgb-u mogao nabaviti onaj downpipe koji si spominjao i da li misliš da bi se daljnjom optimizacijom softvera (nakon ugradnje downpipe-a) nešto moglo poboljšati? :think:
Ne znam koliko mjesta imaš za eventualnu veću turbinu, ali iznenadio bi se što se sve ljudi dosjete. Naravno da ti ovi u servisu neće reći da se može našarafiti veća, jer teško da i može onako 'na šaraf. No, uz malo volje i pokoju modifikaciju ne vjerujem da ne bi išlo. Problem je što u tom slučaju 99% gubiš garanciju :(.

Downpipe ti može napraviti i montirati auspuh "Lastovčić". Mislim da cijena ne bi bila veća od 1000 kn. Vjerojatno i dosta manje, jer su meni napravili komplet ispuh 3" inox od turbine do zadnjeg lonca za 1800kn. 3" DP-om ćeš povećati razliku u tlakovima prije i poslije turbine, pa će se turbina lakše i brže zavrtiti. Što se tiče performansi i snage, kod tebe je najveći limitirajući faktor maleno turbinsko kućište i impeler.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 9:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Najvažnije je da si ti zadovoljan 8).
Je, baš onako kako si rekao - sad sam na početku pa sam zadovoljan. Nakon nekog vremena ću početi grintati kak to sve može i puno bolje! :D

Jedina je razlika kaj ovo moje čudo može na street race samo kao gledatelj, a i moraće se zadovoljiti s turbinom koju ima! :D

P.S. a jel znaš gdje bi u Zgb-u mogao nabaviti onaj downpipe koji si spominjao i da li misliš da bi se daljnjom optimizacijom softvera (nakon ugradnje downpipe-a) nešto moglo poboljšati? :think:
Ne znam koliko mjesta imaš za eventualnu veću turbinu, ali iznenadio bi se što se sve ljudi dosjete. Naravno da ti ovi u servisu neće reći da se može našarafiti veća, jer teško da i može onako 'na šaraf. No, uz malo volje i pokoju modifikaciju ne vjerujem da ne bi išlo. Problem je što u tom slučaju 99% gubiš garanciju :(.

Downpipe ti može napraviti i montirati auspuh "Lastovčić". Mislim da cijena ne bi bila veća od 1000 kn. Vjerojatno i dosta manje, jer su meni napravili komplet ispuh 3" inox od turbine do zadnjeg lonca za 1800kn. 3" DP-om ćeš povećati razliku u tlakovima prije i poslije turbine, pa će se turbina lakše i brže zavrtiti. Što se tiče performansi i snage, kod tebe je najveći limitirajući faktor maleno turbinsko kućište i impeler.
Da, to s gubitkom garancije mi nebi pasalo :(

A jel s DP-om dobijem i katalizator od 100 ili 200 cella? I dal bude to jako urlalo? :)

Misliš dakle da nema smisla dalje petljati po softveru na ECU-u?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 9:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
A jel s DP-om dobijem i katalizator od 100 ili 200 cella? I dal bude to jako urlalo? :)
Ne. To je sa serijskim katalizatorom ili nekim protočnijim ako ga sam nabaviš (što je i preporuka, jer su kod nas po tim shopovima skupi).
Citat:
Misliš dakle da nema smisla dalje petljati po softveru na ECU-u?
Imalo bi smisla kada bi ti to netko radio na dynu. Ove igre sa slanjem mapa u svijet, pa vraćanje na auto su otprilike isto kao i metoda gledanja u kristalnu kuglu :lol: :D


Edit: zaboravih ti reći, zvuk će biti gotovo nezamjetno drugačiji, ako bude uopće razlike, eventualno ćeš ćuti malo glasnije samu turbinu, znači lagani zvižduk.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Zadnja izmjena: tcode, dana/u sri pro 17, 2008 9:37 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 17, 2008 9:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
evo jedan fini turbokit za tvoj autek http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VC30

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 12:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
A jel s DP-om dobijem i katalizator od 100 ili 200 cella? I dal bude to jako urlalo? :)
Ne. To je sa serijskim katalizatorom ili nekim protočnijim ako ga sam nabaviš (što je i preporuka, jer su kod nas po tim shopovima skupi).
Citat:
Misliš dakle da nema smisla dalje petljati po softveru na ECU-u?
Imalo bi smisla kada bi ti to netko radio na dynu. Ove igre sa slanjem mapa u svijet, pa vraćanje na auto su otprilike isto kao i metoda gledanja u kristalnu kuglu :lol: :D

Mislio sam pitati da li treba prilagodba softvera nakon ugradnje downpipea?

Ja sam bio na valjcima 3 puta, s originalnim softverom, nakon instalacije prve verzije softvera (pa sam na temelju tog grafa tražio izmjene) i treći put da provjerim da li su izmjene napravljene kak treba. Nakon ugradnje većeg intercoolera i K&N filtera za zrak nisam bio. Po osjećaju bih rekao da je dobitak uglavnom bio u području iznad 4.000 okr., ali velim, to nisam išao mjeriti. S druge strane, osjećaj rijetko vara, i bez mjerenja sam znao da je prva verzija softvera bila pogešno složena u području oko 1500 okr, ono kad se nije dalo normalno krenuti bez škripanja guma - a to mi baš nije zgodno kad furam klince u školu! :D

Inače, ta treća krivulja je izgledala praktički identično ovoj Heicovoj krivulji koju sam postao, malo je više padala pri većem broju okretaja od njihove, ali frajer iz Instituta (kao i ovi iz Heica) su mi rekli da je to ok jer još nisam bio ugradio intercooler.

Btw, ugradnju većeg intercoolera sam osjetio puno jače nego ugradnju filtera. Filter po osjećaju kužim jedino kad u leru stisnem gas pa primjetim da se motor nešto brže zavrti, dok se intercooler baš osjeti kao veća snaga, tamo od 4.500 nadalje. Hoću reći, bez obzira što to nisam išao mjeriti, imam osjećaj da mi je veči intercooler (više) i filter (manje) pomogli baš tamo gdje je trebalo - od 4.500 nadalje.




Edit: zaboravih ti reći, zvuk će biti gotovo nezamjetno drugačiji, ako bude uopće razlike, eventualno ćeš ćuti malo glasnije samu turbinu, znači lagani zvižduk.
Hvala na savjetu! To ću onda obavezno staviti. Budem se javio poslije Nove godine, pa ako ste ti i Gonzo od volje da mi pomognete dogovoriti se s ekipom iz "Lastovčića", naravno uz obavezne ćevape i pivo (ili kaj već jedete nakon petljanja po autima :) ). A onda bute mi dali neki savjet gdje opet na valjke da vidimo kak je to ispalo, i jel se može još nekaj poboljšati oko softvera. :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 12:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
evo jedan fini turbokit za tvoj autek http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VC30

Hm, dobro izgleda, hvala! :) Možda kad istekne garancija.. :dance:


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 3:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Hvala na savjetu! To ću onda obavezno staviti. Budem se javio poslije Nove godine, pa ako ste ti i Gonzo od volje da mi pomognete dogovoriti se s ekipom iz "Lastovčića", naravno uz obavezne ćevape i pivo (ili kaj već jedete nakon petljanja po autima :) ). A onda bute mi dali neki savjet gdje opet na valjke da vidimo kak je to ispalo, i jel se može još nekaj poboljšati oko softvera. :)
Veći i efikasniji IC će uvijek dati bolje rezultate od bilo kakvog filtera zraka. Filter zraka je samo nužno zlo na motoru, dok IC ima funkciju "hlađenja" komprimiranog zraka. Što je zrak koji ulazi na usisnu granu i na koncu u sam motor, hladniji, to više molekula kisika sadrži. Više molekula kisika će se vezati za više molekula benzina (CxHx), drugim riječima veća količina smjese će sagoriti u cilindrima. Više momenta, više snage bla bla..

Drugi razlog zašto je porast snage osjetan kroz efikasniji IC je MAT retard. To je algoritam koji ECU primjenjuje kako bi zaštitio motor. Porastom temperature na usisu povećava se opasnost od knock-a, pa ECU retardira iskru kako bi se knock izbjegao. Posljedica retardiranja iskre je smanjena snaga. Znači, ukoliko smanjiš temperaturu na usisu, a to novi IC očigledno i radi, ECU će manje retardirati paljenje i motor će raspolagati većom snagom.

Za Lastovčića nema problema, možeš mi se javiti na mob.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 3:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nije problem tu smo da pomognemo jedan drugome, a za lastovčića možda bi bilo pametno kontaktirati zlayu jer on si je jako dobar s njim :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 5:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Hvala na savjetu! To ću onda obavezno staviti. Budem se javio poslije Nove godine, pa ako ste ti i Gonzo od volje da mi pomognete dogovoriti se s ekipom iz "Lastovčića", naravno uz obavezne ćevape i pivo (ili kaj već jedete nakon petljanja po autima :) ). A onda bute mi dali neki savjet gdje opet na valjke da vidimo kak je to ispalo, i jel se može još nekaj poboljšati oko softvera. :)
Veći i efikasniji IC će uvijek dati bolje rezultate od bilo kakvog filtera zraka. Filter zraka je samo nužno zlo na motoru, dok IC ima funkciju "hlađenja" komprimiranog zraka. Što je zrak koji ulazi na usisnu granu i na koncu u sam motor, hladniji, to više molekula kisika sadrži. Više molekula kisika će se vezati za više molekula benzina (CxHx), drugim riječima veća količina smjese će sagoriti u cilindrima. Više momenta, više snage bla bla..

Drugi razlog zašto je porast snage osjetan kroz efikasniji IC je MAT retard. To je algoritam koji ECU primjenjuje kako bi zaštitio motor. Porastom temperature na usisu povećava se opasnost od knock-a, pa ECU retardira iskru kako bi se knock izbjegao. Posljedica retardiranja iskre je smanjena snaga. Znači, ukoliko smanjiš temperaturu na usisu, a to novi IC očigledno i radi, ECU će manje retardirati paljenje i motor će raspolagati većom snagom.

Za Lastovčića nema problema, možeš mi se javiti na mob.
Hvala! Javim se poslije 15.1. kad prođu novogodišnje gužve! :)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 14 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan