Sada je: ned tra 28, 2024 12:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 14 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 8:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
misim da je getriba te naravno lamela i korpa preuzeta iz R modela i takva drži 600Nm i oko 400Hp.
drugo pitanje je koliko je taj novi T5 motor tvrd ?? s obzirom da ima veću kompresiju i tanji blok motora nego stari T5 mislim da nije tako tvrd kao stari T5, te mislim da svakako nebi trebao ići preko 300-315 konja sa stock internalima.

što se tiče turbina,jasno je da je taj Gt bolji turbo samo taj koji oni prodaju nije baš ugodan za vozit jer bi ti auto s tom turbinom(AR82) bio podosta trom i zahtjevao bi češća šaltanja.
ja sam se odlučio za k24 zato što je taj turbo pogođen za volvo 5cil motore i volvo ga je dobro istestirao na R modelu a taj R motor je zapreminom isti kao i tvoj samo ima manju kompresiju ..
sa takvim turbom motor počinje živjeti već od 2000rpm i ne ostaje bez daha sve do nekih 6500rpm što je svakako vozljivo za svaki dan.
s obzirom da R grana zajedno sa turbinom paše na šaraf na tvoj motor i košta jeftinije od tog kita u americi dobra je alternativa i vrijedna razmišljanja.
sa tim setupom trebao bi orginal R povrat i dovod ulja,heatshield , veće dizne , orginal R-ove(bosch968) modifikacija downpipea i custom remap.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Zadnja izmjena: gonzo, dana/u čet pro 18, 2008 8:29 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 8:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Hvala obojici na trudu i odgovorima! :)

A da li bih sa max 420Nm odnosno 350 KS mogao proći samo sa promjenom korpe lamele? Odnosno, koliko bih po vama mogao izvući snage (tj. momenta) s novom turbinom a da mijenjam samo korpu lamele i softver? I da li mi je za to bolji GT3071R Turbo Kit ili kkk k24 iz S60 R?
Serijski injectori neće moći podržati takvu snagu. Po meni je GT3071R bolji izbor, jer će i dalje raditi u efikasnom području (i biti puno manje opterećen) od k24 kojem ćeš "mast vadit" da bi izvukao tu snagu. K tome, GT je ball bearing turbo..

Kužim. Vidim da taj kit košta 3.200$ (plus shipping costs). A koliko bi otprilike koštao k24? I koliko bi otprilike koštali injektori?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 8:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ovisi gdje kupuješ jer u ovlaštenom servisu bi ta igra mogla bit prilično skupa.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 9:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jednom već rekoh, pa da i ponovim. A/R 0,82 nije nikakva oznaka turbine, nego je odnos površine "ulaza" i radijusa turbinskog kućišta. A kućišta se pak jednostavno odbabiru i mijenjaju, par šarafa dolje, natakne se drugo kućište, šarafi gore i viola. Tj. kad se kupuje turbo, naglasi se koje turbinsko kućište se želi, pa taj proces odrade oni. Dakle, ti komotno možeš naručiti taj kit, samo naglasiš da želiš drugo ispušno kućište.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet pro 18, 2008 9:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
nije problem tu smo da pomognemo jedan drugome, a za lastovčića možda bi bilo pametno kontaktirati zlayu jer on si je jako dobar s njim :wink:
Hvala! Ok, ćevapi su ionako bolji učetvero.. :)
Kova imaš u rubrici info moj broj kad budeš išta htio dirat oko spuha slobodno se javi s Milanom će mo sve dogovorit to je najmanji problem, vidim ovu malu raspravu oko turbina, neznam za što slažeš auto ali ovo o čemu se sve vrti vidim da pucaš na opasno vrijeme za SR, 13xxx bi za cabrio bilo opasno vrijeme, po meni u cabrio prvo trebaš uživat i guštat a s ovim prepouručenim turbinama neznam kako bi to, osobno nekava snaga S60R s chipom bi za taj auto bila dovoljna ili čak preveć što bi ovaj k24 bio isuviše nego dovoljan a i provjeren, sve me to nekako vuče da bi se taj auto trebao vozit s spuštenim krovom i laganim crusingom, vjetar u kosi.....ITD :violin:

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 9:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
nije problem tu smo da pomognemo jedan drugome, a za lastovčića možda bi bilo pametno kontaktirati zlayu jer on si je jako dobar s njim :wink:
Hvala! Ok, ćevapi su ionako bolji učetvero.. :)
Kova imaš u rubrici info moj broj kad budeš išta htio dirat oko spuha slobodno se javi s Milanom će mo sve dogovorit to je najmanji problem, vidim ovu malu raspravu oko turbina, neznam za što slažeš auto ali ovo o čemu se sve vrti vidim da pucaš na opasno vrijeme za SR, 13xxx bi za cabrio bilo opasno vrijeme, po meni u cabrio prvo trebaš uživat i guštat a s ovim prepouručenim turbinama neznam kako bi to, osobno nekava snaga S60R s chipom bi za taj auto bila dovoljna ili čak preveć što bi ovaj k24 bio isuviše nego dovoljan a i provjeren, sve me to nekako vuče da bi se taj auto trebao vozit s spuštenim krovom i laganim crusingom, vjetar u kosi.....ITD :violin:
Hvala što si se javio!

Mudro zboriš, to mi se javljaju odjeci prošlosti dok sam jurcao po cestama prije nego kaj sam imao djecu! :)
Ne treba smetnuti s uma da je cabrio ipak prvenstveno namijenjen baš za ovo o čemu ti pričaš! :clap:

P.S. a kaj je to "cat back"?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 9:47 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Inače, ako staviš veći turbo i sve što se podrazumijeva za dizanje snage, ne bi vjerovao, ali auto se i dalje može voziti 50 km/h :lol:.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 10:05 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Inače, ako staviš veći turbo i sve što se podrazumijeva za dizanje snage, ne bi vjerovao, ali auto se i dalje može voziti 50 km/h :lol:.
:D

Ja bih se zadovoljio i sa 300-320 KS, samo da mi se ta snaga razvija postepenije nego sada. Da li mislite da bih to mogao postići samo sa zamjenom svoje turbine sa k24 (jasno, plus adaptacija ECU-a)?

P.S. downpipe bih svakako ugradio u svakoj varijanti


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 10:48 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Uf, pitam gluposti - to ste mi već objasnili, trebaju fuel injektori i sve ostalo kaj ste već nabrojali.

Ovo sam našao u jednom članku, da li i vi savjetujete upgrade softvera nakon ugradnje downpipe-a?

A (larger than stock) downpipe will decrease the backpressure and drop the exhaust gas temperature considerably, thus allowing the turbocharger to work more freely and efficiently. This way, your turbo will not only build boost earlier, but it will also boost about 2 - 2.5 psi higher than it does at the moment. Roughly, this may give you between 12 - 14 horsepower on top of what you have now.
However, this means the boost spikes at certain loads will be higher as well. It also means you will be running leaner (with a leaner Air Fuel Ratio ) and thus with relatively higher risk of detonation than before. A software upgrade is necessary to adjust to this new set up


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 11:17 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Inače, ako staviš veći turbo i sve što se podrazumijeva za dizanje snage, ne bi vjerovao, ali auto se i dalje može voziti 50 km/h :lol:.
:D

Ja bih se zadovoljio i sa 300-320 KS, samo da mi se ta snaga razvija postepenije nego sada. Da li mislite da bih to mogao postići samo sa zamjenom svoje turbine sa k24 (jasno, plus adaptacija ECU-a)?

P.S. downpipe bih svakako ugradio u svakoj varijanti
Ili uzmeš u onom kitu GT2871r turbo punjač sa manjim ispušnim kućištem.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 11:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Uf, pitam gluposti - to ste mi već objasnili, trebaju fuel injektori i sve ostalo kaj ste već nabrojali.

Ovo sam našao u jednom članku, da li i vi savjetujete upgrade softvera nakon ugradnje downpipe-a?

A (larger than stock) downpipe will decrease the backpressure and drop the exhaust gas temperature considerably, thus allowing the turbocharger to work more freely and efficiently. This way, your turbo will not only build boost earlier, but it will also boost about 2 - 2.5 psi higher than it does at the moment. Roughly, this may give you between 12 - 14 horsepower on top of what you have now.
However, this means the boost spikes at certain loads will be higher as well. It also means you will be running leaner (with a leaner Air Fuel Ratio ) and thus with relatively higher risk of detonation than before. A software upgrade is necessary to adjust to this new set up
Zavisno o veličini turbo punjača. Kod malih turbina se u pravilu backpressure javlja između glave motora i turbine, znači u ispušnoj grani, kolektoru i samom turbinskom kućištu, a ne u ispušnom sustavu nakon turba (barem ne niti približno tako velik). Odnosno, sama turbina je "usko grlo". Čak i da ti boost poraste za 0,15 bara, ECU se relativno lako nosi sa time i korigira smjesu. Po meni ECU remap samo zbog DP-a nije nužan.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 11:48 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Inače, ako staviš veći turbo i sve što se podrazumijeva za dizanje snage, ne bi vjerovao, ali auto se i dalje može voziti 50 km/h :lol:.
:D

Ja bih se zadovoljio i sa 300-320 KS, samo da mi se ta snaga razvija postepenije nego sada. Da li mislite da bih to mogao postići samo sa zamjenom svoje turbine sa k24 (jasno, plus adaptacija ECU-a)?

P.S. downpipe bih svakako ugradio u svakoj varijanti
Ili uzmeš u onom kitu GT2871r turbo punjač sa manjim ispušnim kućištem.
I tada ne moram ništa drugo mijenjati osim ECU softvera? A koliki misliš da bi max. moment dobio s tim, 400-420 Nm?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 11:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
I tada ne moram ništa drugo mijenjati osim ECU softvera? A koliki misliš da bi max. moment dobio s tim, 400-420 Nm?
Ne znam kojeg su kapaciteta injectori koje sada imaš. Iskustvo mi govori da neće biti dostatni.
Kada se radi ECU tuning na valjcima, cijelo vrijeme se zapravo motri okretni moment. Ako odlučiš da ne želiš ići preko neke granice (npr. zbog sigurnosti samog motora), tu se sa boost-om jednostavno stane. Mislim da GT2871r na tvom motoru može i dosta preko 400nm..

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 11:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Uf, pitam gluposti - to ste mi već objasnili, trebaju fuel injektori i sve ostalo kaj ste već nabrojali.

Ovo sam našao u jednom članku, da li i vi savjetujete upgrade softvera nakon ugradnje downpipe-a?

A (larger than stock) downpipe will decrease the backpressure and drop the exhaust gas temperature considerably, thus allowing the turbocharger to work more freely and efficiently. This way, your turbo will not only build boost earlier, but it will also boost about 2 - 2.5 psi higher than it does at the moment. Roughly, this may give you between 12 - 14 horsepower on top of what you have now.
However, this means the boost spikes at certain loads will be higher as well. It also means you will be running leaner (with a leaner Air Fuel Ratio ) and thus with relatively higher risk of detonation than before. A software upgrade is necessary to adjust to this new set up
Zavisno o veličini turbo punjača. Kod malih turbina se u pravilu backpressure javlja između glave motora i turbine, znači u ispušnoj grani, kolektoru i samom turbinskom kućištu, a ne u ispušnom sustavu nakon turba (barem ne niti približno tako velik). Odnosno, sama turbina je "usko grlo". Čak i da ti boost poraste za 0,15 bara, ECU se relativno lako nosi sa time i korigira smjesu. Po meni ECU remap samo zbog DP-a nije nužan.
Hvala! :)

Pretpostavljam da je moja turbina "mala". Jel ona zapravo ima Volvo oznaku 16T?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 12:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
I tada ne moram ništa drugo mijenjati osim ECU softvera? A koliki misliš da bi max. moment dobio s tim, 400-420 Nm?
Ne znam kojeg su kapaciteta injectori koje sada imaš. Iskustvo mi govori da neće biti dostatni.
Kada se radi ECU tuning na valjcima, cijelo vrijeme se zapravo motri okretni moment. Ako odlučiš da ne želiš ići preko neke granice (npr. zbog sigurnosti samog motora), tu se sa boost-om jednostavno stane. Mislim da GT2871r na tvom motoru može i dosta preko 400nm..
Znam da taj turbo kit može i više, zapravo se pitam koliko sam motor može podnijeti? Sumnjam da je to igdje dostupno kao službeni podatak, tako da mi jedino preostaje iskustvena metoda, što bi značilo da bih trebao naći nekoga tko je probao ugraditi GT2871r kit na motor kao moj.. :think:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 14 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan