Sada je: ned svi 05, 2024 4:03 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 7 8 9 10 11 ... 14 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 19, 2009 1:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Razlog je jednostavan. Ja imam Pirelli PZero Rosso 235/40R18. Postoje ekvivalentne Pirelli zimske gume istih dimenzija, međutim kad sam ih pokušao nabaviti rekli su mi da će trajati skoro 2 mjeseca da ih uvoznik naruči. To je razlog zašto sam to ostavio za drugu zimu. Pored toga, V50 od supruge je propisno opremljen sa Continental WinterContact T810 (ili tak nekaj), i puno bolje se snalazi na snjegu nego C70! Po mom viđenju, istina je ovakva: C70 može sasvim lijepo voziti i izgledati i kad nije u toplessu, ali da će ikada biti auto za vožnju po snjegu ili za ići na skijanje - mislim da neće.. :)
Pa dobro, ako imaš alternativu koja je adekvatno opremljena sve je u redu. Moraš si samo biti dobar sa suprugom. ;)
S druge strane, čisto tehnička opaska: zar auto ima tolike diskove da ne stanu gore 17 ili čak 16 cola felge? Odnosno, čemu inzistirati na istoj marci i dimenziji guma kad se problem može riješiti bitno jeftinije i bez čekanja?
Ma dobar sam ja sa suprugom iz više razloga.. :)

17 colne bi stale, 16 mislim da nebi. Ma zapravo se radi o drugoj stvari, ja se zimi s njim baš nešto i ne vozim. Kad su ceste očišćene i (samo) mokre kao npr. danas, onda su mi i ove Pirellijeve gume ok. Kad ima snjega na cesti (onak, da je cesta "grbava) onda mi ga je žao i voziti - ovjes mu je prilično tvrd pa to baš i ne podnosi a i krov (koji je plastičan!) pušta neobično žalosne škriputave zvukove! :D

Sjeti se samo podatka kad su ga predstavljali: 50% proizvodnje ide u Ameriku (većina u Kaliforniju), 25% ide u Australiju i Novi Zeland (isti slučaj kao Kalifornija), a ostatak u evropu (osim Švedske čini mi se da većina ide u UK, a ni tamo baš nešto nema snjega). Kad staviš krov taj auto se fakat pretvori u (relativno) sportski kupe (malo debeljuškast i težak, ali može proći), međutim - za zimu tj. snjeg nije! :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 19, 2009 2:37 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Kolega Dugi, svečano obećajem da ću je slikati kad ju ugrade! :)
To te ja pitam :clap: ,ali sada već trebam i vidjet autić 8) ,a nakon toga treba i probat isti :wink: :drool:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon sij 19, 2009 3:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Kolega Dugi, svečano obećajem da ću je slikati kad ju ugrade! :)
To te ja pitam :clap: ,ali sada već trebam i vidjet autić 8) ,a nakon toga treba i probat isti :wink: :drool:
Mislim da će biti najbolje da to pričeka proljeće: tada će ne samo biti toplije pa se može probati i topless varijanta nego će biti sređen i ispušni sustav (čime će završiti ovo "nježno" dotjerivanje performansi - da ne velim tuning pa da se pravi tuneri s pravom ne uvrijede)! :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: uto sij 20, 2009 9:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Nego, kad već čekam strut bar, da li netko ima ikakva iskustva s ovim:

http://www.ipdusa.com:80/Volvo-C70-2006 ... -637-4669/


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: uto sij 20, 2009 9:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nego, kad već čekam strut bar, da li netko ima ikakva iskustva s ovim:

http://www.ipdusa.com:80/Volvo-C70-2006 ... -637-4669/
I ja čekam svoj. Navodno da smiri zadnji kraj dramatično. Vidjet ćemo uskoro :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: uto sij 20, 2009 9:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Nego, kad već čekam strut bar, da li netko ima ikakva iskustva s ovim:

http://www.ipdusa.com:80/Volvo-C70-2006 ... -637-4669/
I ja čekam svoj. Navodno da smiri zadnji kraj dramatično. Vidjet ćemo uskoro :).
Ajde, baš me zanima! :)

Otkad sam zamijenio ovjes držanje se popravilo. Nije da je prije loše držao, nego je cijeli dojam kvario mekani ovjes koji je po neravnim zagrebačkim cestama dobro upijao neravnine ali je imao značajan body roll u zavojima i prilično je nevoljko reagirao na korekcije kod proklizavanja. S novim ovjesom držanje se još popravilo a body roll se značajno smanjio (skoro pa ga nema) s tim da sad vrlo dobro reagira na korekcije. Naravno, masa mu se i dalje osjeti, ali to će uvijek ostati tako! :D

U zavoju mu nakon promjene ovjesa stražnji kraj zapleše u 2 slučaja:
- kad se pretjera s brzinom ulaska pa se javi podupravljanje (nos leti van, doduše ne prejako), e onda kod oduzimanja gasa s dodavanjem upravljača guza malo poleti prema van - što mi se čini fizikalno jasno. Nije to tako strašno, i relativno lagano se ispravlja s malom kontrom volana, ali nebi bilo loše ako bi se s ovim anti-sway barom smanjilo.
- u seriji kratkih i oštrih zavoja stražnji kraj postaje malo "nemiran". Ni to nije ništa strašno, kad se ovakvog "debeljka" tjera na akrobatski rock&roll onda to treba raditi glatko, na vrijeme i bez trzanja, međutim nebi škodilo ako bi i u toj situaciji anti-sway bar pomogao. Da me krivo ne shvatite evo usporedba iz iskustva - seriju kratkih i oštrih zavoja s C70 prolazite otprilike jednako brzo (ili eventualno nešto malo brže) od novog Forda Mondea, koji ima skoro 250kg manje i čini mi se najbolje držanje ceste po usporednim testovima u svojoj klasi. Duže zavoje drži bitno bolje od Mondea, pogotovo pri većim brzinama (na autoputu) koje se kod C70 uopće ne osjete dok kod Mondea stražnji kraj postaje toliko nemiran da se brzina mora smanjiti.


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: uto sij 20, 2009 10:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Tcode, a od kojeg proizvođača si ti naručio?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: uto sij 20, 2009 10:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Tcode, a od kojeg proizvođača si ti naručio?
http://www.whiteline.com.au/

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri sij 21, 2009 10:05 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Tcode, a od kojeg proizvođača si ti naručio?
http://www.whiteline.com.au/
Oni nažalost ne rade anti-sway bar za novi C70.

A koje su negativne strane ugradnje tog čuda? Npr. kako je s penjanjem na rinzol (samo s jednom stranom auta) - čini mi se da je to jedan od manevara kojem bi se anti-sway bar mogao "odupirati"? :)

Hoću reći ovo - svakom tko je vozio gokard jasno je da čvrsta šasija super drži u zavojima, ali onda se i sjeća da prelazak gokarda čak i po manjim neravninama (oni žućkasti graničnici u zavojima) nije baš ugodan, a penjanje na rinzol je za njega samo misaona imenica.. :D

Ok, zezam se, vjerujem da su majstori pogodili krutost te šipke tak da auto valjda nije neupotrebljiv za gradsku vožnju. Jel netko to probao voziti na nekom autu pa da nam iz prve ruke opiše kak to izgleda?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri sij 21, 2009 4:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
čisto sumljam da auto može zbog te šipke bit kameno tvrd .
vjerovatno se osjeti razlika ali zanemarivo.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 12:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
čisto sumljam da auto može zbog te šipke bit kameno tvrd .
vjerovatno se osjeti razlika ali zanemarivo.
Da, ni ja ne očekujem da će baš biti kameno tvrd. Najviše me zanima kako se penje na rinzol, tamo bi se to moglo najviše osjetiti..


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 12:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Još nešto: T5 motor na C70 NIJE isti kao i T5 motor na S60. Nisam siguran, ali čini mi se (po zapremnini, promjeru i hodu klipa) da je T5 motor na C70 zapravo isti kao 2.5T motor na S60.

http://www.volvocars.com/HR/ALL-CARS-MY ... hSpec.aspx

http://www.volvocars.com/hr/All-Cars-MY ... hSpec.aspx

T5 motor na C70 ima turbinu integriranu u onom dijelu gdje se 5 cijevi spaja u jednu (ono kaj se na engleskom kaže "exhaust manifold") dok T5 motor na S60 ima turbinu spojenu šarafima na taj dio. Shodno tome, turbina iz S60 R ne bi pasala na moj motor..

P.S. tcode, pa gdje samo nalaziš slike tih mačaka? :D


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 2:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
P.S. tcode, pa gdje samo nalaziš slike tih mačaka? :D
Cool Iris, super plug in za FireFox ;). Btw. "mačka" sa mog trenutnog avatara je lavlji mladunac :).

slika

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 2:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
P.S. tcode, pa gdje samo nalaziš slike tih mačaka? :D
Cool Iris, super plug in za FireFox ;). Btw. "mačka" sa mog trenutnog avatara je lavlji mladunac :).

slika
Guba! :)

Ona četvrta s lijeva u prvom redu mi je genijalna! :)

P.S. isprike moderatoru na off-topicu, nebumo više o macama! :naughty:


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: čet sij 22, 2009 7:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
[quote="Kova"]Još nešto: T5 motor na C70 NIJE isti kao i T5 motor na S60. Nisam siguran, ali čini mi se (po zapremnini, promjeru i hodu klipa) da je T5 motor na C70 zapravo isti kao 2.5T motor na S60.

http://www.volvocars.com/HR/ALL-CARS-MY ... hSpec.aspx

http://www.volvocars.com/hr/All-Cars-MY ... hSpec.aspx

T5 motor na C70 ima turbinu integriranu u onom dijelu gdje se 5 cijevi spaja u jednu (ono kaj se na engleskom kaže "exhaust manifold") dok T5 motor na S60 ima turbinu spojenu šarafima na taj dio. Shodno tome, turbina iz S60 R ne bi pasala na moj motor..






T5 s60 2001-2003 modela je 2,3 motor sa 8,5 kompresijom i 16T turbom.
T5 S60 od 2004 je 2,4 motor sa 8,5 kompresijom i k24 turbom.(modificirana grana)
S60R od 2004 je 2,5 motor sa 8,5 kompresijom i k24 turbom.(modificirana grana)

C30 S40 C70 T5 cca.2006 pa nadalje ima 2,5 motor sa 9 kompresijom i k16 turbom.

grana i turbo iz S60R zajedno pašu na nove T5 motore(isto tako i sve stare 5 cil turbo motore) na šaraf,i čak i paše na ford focus ST također.
blok motra 5 cilindara turbo motora isti je još od devedesetih kad je prvi put viđen na 850 modelima a jedina je razlika borung iliti promjer cilindara.
zato noviji motori 2,4 i 2,5 imaju nešto malo slabiji blok i maximalno podnose oko 450 konja.(safe verijanta)

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 7 8 9 10 11 ... 14 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan