VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Heico http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2932 |
Stranica: 1/14. |
Autor/ica: | Kova [ uto pro 16, 2008 11:36 pm ] |
Naslov: | Heico |
Iako C70 ako ništa drugo radi svoje težine nije i nemože biti prava sportska "pila", nije ni daleko od toga. Budući mi je to prvi Volvo bio sam ugodno iznenađen performasama T5 motora, a igrom sreće našlo se i nešto novaca koje sam mogao odvojiti u poboljšanje sportskog duha svog C70, pa evo kako je to ispalo. ACB (gdje sam kupio auto i gdje ga servisiram) nije baš bio oduševljen mojom idejom da nabavm Heico ECU upgrade (nisu ga testirali, garancija i sve to), međutim na moje inzistiranje pristali su mi instalirati "svoj" softver (navodno to za njih radi neki majstor iz Austrije). Cijena je bila nešto niža nego kod Heica, ali sam zauzvrat dobio mogućnost prilagodbe softvera svojim zahtjevima. Prva verzija softvera donijela je značajno poboljšanje pogotovo u momentu u području 2.000 - 4.500 okr. Krajnja snaga je također povećana na blizu 260KS. Sve ovo sam provjerio na valjcima Instituta u Velikoj Gorici. Čudna stvar se međutim desila sa snagom u području ispod 2.000 okr, ta je bila manja od originalne tvorničke postave, što se u vožnji manifestiralo ili otežanim kretanjem (kod manjeg gasa) ili urnebesnim cviljenjem guma (kod većeg gasa). Btw, auto je došao s Pirellijevim gumama PZERO Rosso, 235/35ZR18 -za svaku pohvalu! Nakon što sam na grafikonu s valjaka nacrtao kako bih ja to želio majstor iz Austrije je nakon par dana poslao novi softver. Već na prvu to je djelovalo ok, što je pokazalo i ponovljeno mjerenje na valjcima. Nakon nekoliko tjedana jurcanja (manje po gradu, više po autoputu i raznim zavojitim cestama) pokazalo se da ovjes ima problema s novim podešenjem motora. Inače, ovjes je tvornički podešen pomalo "penzionerski", u zavoju se dosta ljulja, prilično je visok i mekan. Ukratko, stječe se dojam da većinu držanja ceste odrađuju gume, a ne ovjes. Odlučio sam se za Heico, što je u stvari eibach. Heico, naime, ne proizvodi svoje djelove, nego radi specifikacije po kojima se onda za njih rade dijelovi. Tako je njihov limited-slip diferencijal u stvari Quaife prizvod, itd. Nakon instalacije novih opruga i amortizera spoznao sam dvije stvari: 1) da C70, unatoč višku kilograma, može imati impresivno držanje u zavojima (definitivno bolje ne samo od Audia nego i od BMW-a) 2) da su zagrebačke ceste preko noći postale puno neravnije! Unatoč 3cm nižim oprugama i tvrđem ovjesu C70 i dalje nije postao prava sportska jurilica (ali to nije ni ideja ovog auta, zar ne?), međutim definitivno je postao zabavniji za vožnju. Serija kratkih zavoja mu i dalje baš ne leži (za to bi trebao smršaviti barem 200Kg), ali u svim ostalim elementima držanja ceste je značajno napredovao. Nakon par mjeseci vožnje pokazalo se da motor stvarno dobro potegne u području 3.000-5.000 okr., međutim nakon toga se nekako "upitomi". Upravo radi toga ostatak novca sam potrošio na Heicov intercooler (veća površina) i filter za zrak (zapravo proizvod K&N-a). To je snagu natjeralo na oko 270KS i maksimalni moment na oko 385Nm. Nažalost, to je ujedno i dovelo stvar na granicu (ako ne i malo preko) koju prednji pogon fizikalno može izvući. Auto ide jako dobro, potrošnja je samo malo veća od originalne tvorničke postave, Golfa GTI-a možete dobrano osramotiti prilikom uspona Vončininom a Porsche Boxter (sa slabijim motorom) vam nemože baš ništa. Max brzina je 260km/h (i po GPS-u i po tahometru, u Institutu su mi mjerili točnost tahometra i greške su manje od 3km/h!). Ali, naravno da ima i ali..: -čim padne kiša gume vrlo teško prenose snagu na podlogu -vožnju s uključenim DSTC-om je bolje zaboraviti, jer "svađa" DSTC-a i novog ECU softvera se svodi na trzaj od ubrzanja pa trzaj od oduzimanja gasa radi klizanja kotača. (kad se isključi DSTC to je druga priča - tada stvar funkcionira tako dobro da vam oduzme dah!) Ispušni sustav nisam mijenjao, auto ionako ima dosta snage, a i sviđa mi se i izgled i zvuk ovakav kakav je. Kočnice također nisam dirao. Nije baš da susavršene, ali nisu ni loše, i što je najvažnije nisam primjetio da se pregrijavaju. U prilog Heica moram spomenuti još jednu stvar: nakon par mjeseci na obadva zadnja amortizera primjetio sam tragove ulja. Poslao sam slike mailom u Heico i nakon 2 tjedna sam dobio 2 nova amortizera uz molbu da stare (o njihovom trošku) pošaljem u Njemačku. Svaka čast! Novi su ok, tako da pretpostavljam da se radilo o tvorničkoj grešci. Kao neki rezime mogu ponuditi svoje dosadašnje iskustvo vožnje ovim autom: bez daljnjega se radi o kvalitetnom, lijepom i živahnom kupeu. Međutim, dovoljna je samo jedna vožnja bez krova Zagrebom u subotnje jutro ili još bolje, uz obalu nekog našeg mjesta u Dalmaciji, uz laganu vožnju i muziku namještenu tako da taman čujete lagani fijuk vjetra i ugodno brundanje pet cilindara, pa da shvatite da ovaj auto i bez ovih prerada ima svoju snagu i karizmu! |
Autor/ica: | gonzo [ uto pro 16, 2008 11:48 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
pozdrav kova već kad si to tako sve ljepo napravio trebao bi olakšat život ionako zagušenom motoru sa pravim sportskim metalnim katalizatorom i naravno 3" downpipeom i catbackom. s time bi trebao dobit bolji odaziv na gas i naravno manji backpressure i brže ćeš se riješit vrućih plinova. daj stavi sliku od mjerenja ak imaš. poz |
Autor/ica: | dugi [ uto pro 16, 2008 11:53 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Bogme ,dobro si ti to opisao i sad još i koju slikicu naljepiš ili još bolje dojdeš na meet pa da vidimo pilu i u živo 8) |
Autor/ica: | nenad [ uto pro 16, 2008 11:54 pm ] |
Naslov: | Re: Heico |
Bit ču bezbrazan al nema veze: U jebote |
Autor/ica: | zlaya [ sri pro 17, 2008 7:52 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču, da postavi dyno ispis i naravno slikice |
Autor/ica: | grimreaper [ sri pro 17, 2008 9:09 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Svaka cast, kova! |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 9:25 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: pozdrav kova
Bok Gonzo!već kad si to tako sve ljepo napravio trebao bi olakšat život ionako zagušenom motoru sa pravim sportskim metalnim katalizatorom i naravno 3" downpipeom i catbackom. s time bi trebao dobit bolji odaziv na gas i naravno manji backpressure i brže ćeš se riješit vrućih plinova. daj stavi sliku od mjerenja ak imaš. poz bez kompromisa, ha? Vjerujem da bi to radilo baš kako si opisao, ekipa iz Heica mi je tvrdila istu stvar. Međutim s tim onda nemreš npr. u većinu zemalja EU, a i meni se radi 10-tak konja više (toliko Heico tvrdi da dobiješ) baš i ne sluša ta tutnjava, pogotovo kad je krov spušten. Da sam desetak ili više godina mlađi (imam 45), onda možda.. |
Autor/ica: | dugi [ sri pro 17, 2008 9:30 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Ak deneš taj spuh više nebuš imal 45 . "S Volvom u djetinjstvo" |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 9:45 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Ak deneš taj spuh više nebuš imal 45 . "S Volvom u djetinjstvo"
Moguće, ali i ovako mi žena, nakon što sjedne u njega ronca kak je "onak prije bio puno bolji"! |
Autor/ica: | dugi [ sri pro 17, 2008 10:22 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
A šta ćeš ,nemreš s njima ,a nemreš ......... |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 10:36 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Ma da, nemreš ni ovak ni onak. Jedino kaj moja ima V50 2.4i Sport, pa se nekaj i kuži u Volvo! |
Autor/ica: | grimreaper [ sri pro 17, 2008 10:43 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
A, onda morate oboje u klub |
Autor/ica: | Kova [ sri pro 17, 2008 10:46 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Citat: Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču, da postavi dyno ispis i naravno slikice
Takav nisam ni našao, ovi iz Heica su mi nudili s 200 cellova - rekli su mi da je to taman da prođe eco test u Faterlandu! Tražili su za njega 1176 EUR (plus troškovi slanja u Hrvatsku), što mi se čini prilično za dobitak od samo 10 KS. Ali velim, ja sam prije razmišljao o limited-slip diferencijalu jer mi se veći problem sad čini prianjanje nego nedostatak snage, međutim u Baotiću su mi rekli da oni to neznaju ugraditi a do Heica ima više od 10 sati vožnje, pa mi baš nisu usput. Šteta, jer koliko se sjećam LSD i nije nešto bitno skuplji od downpipe-a. |
Autor/ica: | dugi [ sri pro 17, 2008 10:48 am ] |
Naslov: | Re: Heico |
Blago tebi Kova ,moja neće ni vozit ,pa zato imam pitanja kaj opet moraš ovo ,to je preskupo ,opet kupuješ ulje itd... |
Stranica: 1/14. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |