VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
rpm http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=284 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub svi 12, 2007 12:03 am ] |
Naslov: | rpm |
pitanjce , pitanjce zbog čega mi na 850 ne padaju okretaji mot. kada oduzmem gas?? tek nakon par sek počinju padati ,samo u vožnji.na mijestu sve 5. vozim , pustim gas , a on dalje isto nekih 100 met. pa tek onda usporava. neki prijedlog?? zahvaljujem unaprijed. (forum je mraaak!!) |
Autor/ica: | gonzo [ sub svi 12, 2007 8:40 am ] |
Naslov: | |
postoji jedan regulator ler gasa koji to upravlja i on se s vremenom začađi i neradi kako treba . trebaš ga samo skinut i i dobro ga očistit sa nekim otopivim sredstvom(karburator cleaner)i mora radit . BTW nalazi se odmah direkt na klapni gasa... |
Autor/ica: | dugi [ sub svi 12, 2007 9:39 am ] |
Naslov: | |
Citat: postoji jedan regulator ler gasa koji to upravlja i on se s vremenom začađi i neradi kako treba .
Jel bi to pomoglo i za moju 7, ler je u komi i to na benzinu, a na plinu je malo bolja situacija trebaš ga samo skinut i i dobro ga očistit sa nekim otopivim sredstvom(karburator cleaner)i mora radit . BTW nalazi se odmah direkt na klapni gasa... ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sub svi 12, 2007 9:31 pm ] |
Naslov: | |
Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC: (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl. |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sub svi 12, 2007 9:34 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.
Slažem se sa tvrdnjom, samo nemoj očekivati da bude odmah dobro jer kad sam to čistio na autima znalo se događati da se auto ponaša ko tvoj, ali se to nakon nekog vremena smiri I daj proveri dali sajla gasa ima prazan hod. |
Autor/ica: | dugi [ sub svi 12, 2007 9:36 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC: (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.
Nisam baš upučen u te tehničke stvari ali znam da mi je kiki te neke stvari čistil, a za MAF sam siguran jel sam to vidio(ajme sve je bilo črno ko mrak)
|
Autor/ica: | KIKIR6 [ sub svi 12, 2007 9:38 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC: (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.
Nisam baš upučen u te tehničke stvari ali znam da mi je kiki te neke stvari čistil, a za MAF sam siguran jel sam to vidio(ajme sve je bilo črno ko mrak)Dugi, tebi je to sve očiščeno, nemoj se mučiti budemo na Mrežnici bacili oko na tog tvog zajebanta... |
Autor/ica: | dugi [ sub svi 12, 2007 9:40 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC: (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.
Nisam baš upučen u te tehničke stvari ali znam da mi je kiki te neke stvari čistil, a za MAF sam siguran jel sam to vidio(ajme sve je bilo črno ko mrak)Dugi, tebi je to sve očiščeno, nemoj se mučiti budemo na Mrežnici bacili oko na tog tvog zajebanta... ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ pon svi 14, 2007 9:43 pm ] |
Naslov: | |
forum je mrak,odgovori lete... bit če najprije leptir usisa ili mjerač mase, sad sam primijetio nakon vožnje zagreb split 200-220km cijelim putem da je prodimio.al ne kao kad izgore gumice ili se zaljepe karike.zadimi samo kad turbina izbaci višak zraka i to samo u vožnji.ne dimi kad turiram na mijestu niti kada puštam gas niti kad ubrzava.ludo nisam to još vidio.turbina napumpa do kraja i kad izbaci višak pusti oblak dima ,bijelog ili plavog i to puno i to je to.radi 5 min na mijestu pa ga tad isturiram i niš!!na kraju zabrijem da gume zadime al...brija.mislim da je turbina ošla,imam li pravo??ulja potroši 1 lit na 5000km malo agresivnijom vožnjom.bem ti radim sa autima 15 god al to nisam još vidio.ili dimi ili ne a ne ovak!imao sam auta koji su dimili i trošili ulje al ovo nema veze sa ničim. malo sam dosadan,sory,prihvačam svaki savjet.zahvaljujem. |
Autor/ica: | grimreaper [ pon svi 14, 2007 10:04 pm ] |
Naslov: | |
Kod mene je slicna stvar. U vecini slucajeva iza mene sve OK, al tu i tamo znam ostavit oblak za sobom. Dgovorcin mi je rekao da se iza mene pojavilo plavog dima kad je vozio za mnom. Nakon toga stalno obracam paznju al u zadnje vrijeme nista... |
Autor/ica: | 850 t5 [ pon svi 14, 2007 10:41 pm ] |
Naslov: | |
ben mu...kad sam ga kupio prije par mijeseci to nije radio nikako!!nešto ne valja.probat ču vidijet imaju li lopatice (osovina ) turb. pretjeranog lufta. |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon svi 14, 2007 10:55 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ben mu...kad sam ga kupio prije par mijeseci to nije radio nikako!!nešto ne valja.probat ču vidijet imaju li lopatice (osovina ) turb. pretjeranog lufta.
moguče, jer ako je turbina bila na izdisaju opisana vožnja ju je dotukla.1l ulja potrošnje na 5000km kod forsiranja nije puno, to je normalno, samo je pitanje koliko bude sad trošil kad je počeo dimiti. |
Autor/ica: | dgovorcin [ pon svi 14, 2007 11:26 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Kod mene je slicna stvar. U vecini slucajeva iza mene sve OK, al tu i tamo znam ostavit oblak za sobom. Dgovorcin mi je rekao da se iza mene pojavilo plavog dima kad je vozio za mnom. Nakon toga stalno obracam paznju al u zadnje vrijeme nista...
Istina vidio sam malo plavog dima kad si kočio na semaforu odmah kad smo krenuli s parkirališta. Nije strašno, malo plavog dima i ne vjerujem da ćeš ga ikada vidjeti u retrovizoru, ali možeš dati nekome auto a ti se vozi iza njega. ![]() |
Autor/ica: | BELA [ uto svi 15, 2007 8:26 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Kod mene je slicna stvar. U vecini slucajeva iza mene sve OK, al tu i tamo znam ostavit oblak za sobom. Dgovorcin mi je rekao da se iza mene pojavilo plavog dima kad je vozio za mnom. Nakon toga stalno obracam paznju al u zadnje vrijeme nista...
Istina vidio sam malo plavog dima kad si kočio na semaforu odmah kad smo krenuli s parkirališta. Nije strašno, malo plavog dima i ne vjerujem da ćeš ga ikada vidjeti u retrovizoru, ali možeš dati nekome auto a ti se vozi iza njega. ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ uto svi 15, 2007 8:37 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Kod mene je slicna stvar. U vecini slucajeva iza mene sve OK, al tu i tamo znam ostavit oblak za sobom. Dgovorcin mi je rekao da se iza mene pojavilo plavog dima kad je vozio za mnom. Nakon toga stalno obracam paznju al u zadnje vrijeme nista...
Istina vidio sam malo plavog dima kad si kočio na semaforu odmah kad smo krenuli s parkirališta. Nije strašno, malo plavog dima i ne vjerujem da ćeš ga ikada vidjeti u retrovizoru, ali možeš dati nekome auto a ti se vozi iza njega. ![]() |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |