

XC60 je prvi Volvo u "Cross Over" segmentu i najsigurniji je Volvo ikad prizveden.
Trenutno je dostupan sa tri varijante motora :
T6 3,0 turbo sa 285 KS
D5 2,4 sa 185 KS
2,4D sa 163 KS
Sigurnost
Najnovija sigurnosna pomoć vozaču je "City Safety"
Po statistikama najviše sudara oko 75% se događa pri brzinama ispod 30Km/h ( a moguće da je i više jer se mnoge manje materijalne štete ne prijavljuju osiguravajućim društvima ) .
City Safety te sudare sprečava ili ih ublažuje.
CS je standardna opcija na XC60.
CS koristi laser za detekciju mogućeg sudara te u takvim slučajevima automatski aktivira kočnice i to 50% kočione sile.
CMS- sistem za pomoč pri sprečavanju sudara i upozoravanje vozača o mogućem sudaru
Sistem je aktivan od 7 Km/h
CMS- se brine za funkcije: aktivni tempomat, upozorenje o premalenom razmaku do vozila ispred i upozorenje o mogučem sudaru sa automatskim kočenjem.
Aktivni tempomat
Radi od 30 Km/h te pomaže vozaču pri održavanju zadanog razmaka do vozila ispred ( ako imamo vozilo ispred sebe koje vozi sporije od naše zadane brzine ) na principu automatskog kočenja odnosno ubrzavanja vozila.
Sistem možemo namjestiti na 5 vremenskih razmaka do vozila ispred sebe od 1-2,6 sec.
Upozorenje o premalenom razmaku

Radi od 65 Km/h i upozorava vozača da je razmak između njega i vozila ispred premalen tako da nam svijetle 4 diode na displeju koji emitira svijetlo na vjetrobransko staklo.
Može se podesiti kao i aktivni tempomat na 5 različitih vremenskih razmaka.
Upozorenje o mogućem sudaru sa automatskim kočenjem
Radi od 7Km/h te se sastoji iz tri dijela.
Prvi dio: ako vozač ne reagira na vozilo ispred sebe koje se vozi sporije ili stoji sistem ga upozorava sa zvučnim signalom i 12 dioda na displeju koji emitira svijetlo na vjetrobransko staklo.
Drugi dio: ako vozač ne poduzima ništa nakon upozorenja sistem priprema kočnice tako da približi disk pločice do diska i spreman je za 100% kočenje.
Treči dio: ako vozač i dalje ne reagira sistem počinje automatsko kočenje i time ublažava udarac u vozilo ispred.
Sistem upozoravanja vozača
Sastoji se iz dva dijela: Kontrola vožnje i upozorenje o napuštanju putanje
Radi od 65 Km/h
Kontrola vožnje: Kamera montirana sa unutarnje strane vjetrobranskog stakla stalno snima cestu i linije iscrtane na cesti ako vozač vozi neravnomjerno između crta na cesti ( primjer-ako je umoran ) vozilo ga obavještava zvučnim signalom i porukom.
Status sistema se može vidjeti na displeju gdje 5 crtica znači dobra vožnja a 1 crtica loša vožnja, kad crtice padnu ispod jedne onda dobivamo gore spomenutu poruku.
Upozorenje o napuštanju putanje:
Ako prođemo jednu od crta na cesti sistem nas o tome obavještava zvučno.
Sistem nas ne obavještava ako je upaljen žmigavac ili ako naglo ubrzavamo ( znači kod preticanja ) .
XC60 može biti opremljen i sistemom za otkrivanje vozila u mrtvom kutu " BLIS "
Ugradnjom vučne kuke spušta se software koji brine o stabilnosti prikolice i ako se prikolica počinje zanositi automobil kočenjem jednog ili više kotača smiruje prikolicu.
Kao opciju možemo imati i sistem za kontrolu pritiska u gumama. Ako u nekoj gumi padne pritisak sistem nam šalje poruku.
Vozilo je standardno opremljeno sa pomoći pri spuštanju nizbrdo. Kad je aktiviran sistem automatski usporava vozilo do 10Km/h ako vozimo unaprijed a ako vozimo unazad onda je zadana brzina 7Km/h.
Taj sistem nam pomaže da prilikom spuštanja nizbrdo imamo jednaku i malu brzinu te se možemo bolje fokusirati na volan.
Isto tako nam pomaže i kod kretanja uzbrdo po skliskim podlogama jer smanjuje okretni moment motora i samim time vozilo lakše krene uzbrdo.
Nova opcija za naše tržište je "Home link" sistem sa kojim možemo kontrolirati do 3 daljinski upravljane komponente, npr. vrata garaže, ograda.......
Što se tiče telefona možemo imati tri opcije:
Bluetooth- uparujemo ga sa vlastitim GSM uređejem
Klasičan telefon za koji je poterbna SIM kartica
Klasičan telefon+ Volvo On Call
Navigacijski sistem+ parking kamera ( ona je dodatna oprema i može se ugraditi samo ako imamo navigacijski sistem )

Audio sistem
Imamo tri vrste sistema:
Performance
High Performance
Premium Sound
Druga dva mogu biti i opremljena sa 260W subwoofer-om i USB portom ( standard za HP i PS ) koji podržava spajanje memori sticka, laptopa, MP3 plajera i novije tipove iPod plajera.
Kao opciju možemo imati i DAB-radio ( Digital Audio Broadacasting )
Panoramski krov


Panoramski krov: Sastoji se iz dva dijela zadnji dio je nepomičan a predni dio se može podići u zadnjem dijelu ili kompletno otvoriti tako da prolazi sa gornje strane zadnjeg dijela.
Za smanjenu buku kod potpuno otvorenog krova se brine zaštitna mrežica u prednjem dijelu krova.
Kad je krov zatvoren ili dignut u zadnjem dijelu možemo imati zatvorenu zavjesu koja je djelomočno prozirna da nas zaštiti od prevelikog grijanja i svijetljena od sunca.
Za našu sigurnost brine se više od trideset komponenti SRS sistema. ( više informacija o SRS sistemu nesmijem opisati jer je to povjerljiva info. )
Nadam se da sam dobro opisao novi XC, ako budete imali dodatnih pitanja---- samo pucajte
Ovo je skračena verzija , jer da sam sve pisal nebi bio gotov tri dana