VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
ful jednostavno pitanje :) http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2531 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Menhir [ sri lis 15, 2008 6:12 pm ] |
Naslov: | ful jednostavno pitanje :) |
Dal mi netko može reć kolko koštaju injektori za S40 2.0 100 kW, 96' ? |
Autor/ica: | gonzo [ sri lis 15, 2008 7:41 pm ] |
Naslov: | |
komad u servisu oko 150 eura ![]() ak hoćeš nove mogao bi nešto povoljno riješit.? pošalji pm ak te zanimaju. |
Autor/ica: | grimreaper [ sri lis 15, 2008 10:23 pm ] |
Naslov: | |
Jel ti pasu injektori od 850tke? Koje su boje? |
Autor/ica: | Menhir [ čet lis 16, 2008 8:03 pm ] |
Naslov: | |
Da li netko možda zna da li pašu injektori od 850-ice na S 40 2.0 100kW? |
Autor/ica: | nenad [ čet lis 16, 2008 8:12 pm ] |
Naslov: | |
Pričekaj malo gledam vadis |
Autor/ica: | nenad [ čet lis 16, 2008 8:31 pm ] |
Naslov: | |
Kaže vadis da nisu ali ja njemu baš ne vjerujem sve ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet lis 16, 2008 9:01 pm ] |
Naslov: | |
Dečkovi, paziti i na kapacitet injecotra, a ne samo na to da li mehanički paše ili ne. |
Autor/ica: | franjo [ čet lis 16, 2008 9:06 pm ] |
Naslov: | |
Možda bi mogao i bolje ići sa injektorima od 850tke ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet lis 16, 2008 9:11 pm ] |
Naslov: | |
Benzina je uvijek lakše dodati nego zraka. Od previše benzina auto ide slabije. |
Autor/ica: | ruka [ čet lis 16, 2008 10:05 pm ] |
Naslov: | |
850 u pravilu ima injektore slabijeg kapaciteta. Problematika je u onih 5 cilindara, što ovdje odrađuju 4 tamo odrađuje 5. Toliko sam ja uspio saznati kad sam njuškao sebi za veće injektore za 900, moji su po defaultu većeg kapaciteta nego od 800. Ima još i caka s impedancijom injektora, postoje dvije vrste i obično su različiti za turbo i klasične motore. Najbolje je usporediti po brojevima, ima Tcode jedan zgodan link s usporednom tablicom. |
Autor/ica: | Menhir [ čet lis 16, 2008 11:41 pm ] |
Naslov: | |
imaš li možda taj link? ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet lis 17, 2008 8:24 am ] |
Naslov: | |
ne pasu od 850 jer fizicki izgledaju drugacije ali nije ni to toliki problem koliko razlika u ccm po dizni.(ruka ti je ljepo objasnio)+ najpametnije je naci orginal diznu za taj auto ili dizu nekog drugog proizvodaca sa istim capacitetom i impedancijom.(procitaj post od T-code) |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |