Sada je: pet lip 07, 2024 8:05 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri ruj 23, 2009 11:19 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Pozdrav, pre neki dan mi stigla dijagnostika (ELM 327), strahovi su se obistinili kad je počeo da iščitava greške. Za neke sam znao, a za druge sam se nadao...
1. P0094 fuel sistem leak detected-small leak, pretpostavljam da jedna dizna "piški" pošto kad se ugreje na radnu temperaturu i kad se obrtaji vrate, radi ko na 4 cilindra,
2. P0102 mass or volume air flow circuit low, bem li ga da li ima veze sa intercoolerom pošto dimi nekad na obrtajima od 2000-3000
3. P0112 intake air temperature sensor 1 circuit low, vezano za gornju grešku, da nije crko MAF?
4. P0244 turbo/super charger wastegate solenoid "A" range/perfomrmance, bilo je u prethodnim temama priče oko ovog ventila koji može biti povezan i sa lošim nosačima motora. Izgubi snagu na visokim obrtajima.

Da li sve može biti uzrok radiator ili neki prekid/curenje vazduha u sistemu intercoolera, sem one prve greške?
Ima li ko kakve ideje? Vredi li se petljati oko toga? Kakav je servis u Osijeku, pošto mi je bliže doći do Osijeka nego do BGDa i verovatno jeftinije.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 23, 2009 4:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
znači elm 327 provjereno radi>?

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 23, 2009 9:46 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 10, 2009 10:20 pm
Postovi: 57
Lokacija: Vinkovci
U Osijeku ti nije neki posebno dobar i preporučljiv servis. Oni su specijalizirani servis za Ford vozila ,a Volvo im je kako oni sami kažu samo usputna marka i sretni su kad kažeš da ćeš samo kupiti dijelove kod njih a ugradnju obaviti na drugom mjestu. Kompliciranije dijagnoze i zahvate nikako ne bih preporučio izvoditi kod njih .

_________________
S40 t4


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 24, 2009 8:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Citat:
znači elm 327 provjereno radi>?
Radi; e sad iščitao je te greške, prikazuje protok vazduha u MAFu, obrtaje (prikazao mi je 700 o/min što mi je nešto malo), brzinu, pritisak sistema goriva, pritisak nečega? temperaturu usisa vazduha, temperaturu sistema...briše memorisane DTCs. Igračka, pitanje koliko to može da pomogne i da li su tačne vrednosti. Software koji dolazi uz njega, izgleda kao da ga je moj klinac radio (5g). Nije spojen na auto, pa su prazne vrednosti.
slikaslikaslika
Ima jedna verzija ovog programa ScanXL ElmScan koja je ozbiljnije urađena, ali nije besplatna, nemogu nigde da nađem crack ili licence key. Ova:
slika
Pitanje je da li se može spojiti preko Vadisa ili mora onaj njegov VCT2000?
Koji servis u HR, a da je bliže Somboru i koliko je usluga profesionalne dijagnostike?
Pozdrav


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 24, 2009 10:07 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Zašto nebi bile točne vrijednosti? Ako ih takvima vidi tvoj auto, onda ih takve i dobiješ preko eksternog čitača, jer vrijednost na izlazu je ista kao i vrijednost u ECU-u.
Apropos ScanXL, smatram da njegova cijena nije previsoka da nebi mogao legalno doći do registracije. Program je čisto OK (ima i boljih, ali i puno više lošijih), samo je pitanje da li ti je on kao takav potreban. Tu dolazi u pitanje tvoja stručnost jer što će ti sve njegove puste tablice i grafovi, ako ih neznaš pravilno protumačiti... Onda bezveze bacaš novce. Radije plati dijagnostiku nekome pa si miran.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 25, 2009 11:44 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Googlao sam po nekim forumima, pa me interesuje da li MAF može biti uzrok gubitka snage u većim obrtajima kao i "black smoke" kod ubrzavanja od 2000-3000 obrtaja, pošto mi je izbacio te dve greške vezano za MAF?


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 25, 2009 3:07 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 10, 2009 10:20 pm
Postovi: 57
Lokacija: Vinkovci
Može. Osim toga kad MAF skroz rikne , često nakon gašenja auta ventilator hladnjaka se pali a auto i pri višim okretajima slabije vuče

_________________
S40 t4


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 28, 2009 8:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
E sad, pre izvesnog vremena sam na Volvo-forumu naišao na topic gde je lik uradio čišćenje MAFa sa carburator klinerom. Postoje sredstva za čišćenje istog, ali može i sa ovim. Pošto MAF na mom Volvu verovatno nije nikad menjan (184tkm), bio je pun buba i mušica, a žičice su bile skroz crne, uradio sam čišćenje laganim prskanjem klinera po tim žicama. Piše da bi se MAF trebao redovno čistiti, samo paziti da se te žičice ne oštete. Kad očitam vrednosti na dijagnostici postaviću ih na post, trebalo bi da se kreću od 260 do 470 mg/stroke. Interesuje me Kakvog je kvaliteta kineski MAF, našao sam ga u Eng.?


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 28, 2009 10:11 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 10, 2009 10:20 pm
Postovi: 57
Lokacija: Vinkovci
Jeftini su u Engl. mislim od 40-60 eura, kako za koji auto ali često se kvare već nakon par mjeseci vožnje

_________________
S40 t4


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Ahrefs [Bot] i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan