VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

850 T5-R
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2477
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  volov s70 [ ned lis 05, 2008 8:04 pm ]
Naslov:  850 T5-R

ima li di u hrvatskoj kupiti volvo 850 t5-R od 250ks a da na njemu niko nije dodava neke djelove

Autor/ica:  nenad [ ned lis 05, 2008 8:14 pm ]
Naslov: 

Kao prvo volvo 850 T-5R nije imao 250 nego 240 ks :wink: A kao drugo pogledaj ovaj link viewtopic.php?t=1598

Autor/ica:  volov s70 [ ned lis 05, 2008 8:41 pm ]
Naslov: 

ja sam gleda po italiji svima piše 250ks a u katalogu 240ks al nije bitno naša sam jednog povoljno al što gad ga ne mogu uvest jer je 97 godište gleda sam ja toga nije loš ali je malo skup

Autor/ica:  grimreaper [ ned lis 05, 2008 8:56 pm ]
Naslov: 

850 T5R ima 240KS i zadnji je proizveden u prvoj polovini 1995. 850R se proizvodio kasnije, nije limitiran i ima 250KS (sa automatskim mjenjacem ima 240). Cijene su im nize jer nije bio limitirana izvedba.

Autor/ica:  volov s70 [ ned lis 05, 2008 8:59 pm ]
Naslov: 

a ne znam malo oni oćito seru u italiji bia sam naša par komaga 97 godište i imaju 250 ks

Autor/ica:  nenad [ ned lis 05, 2008 9:02 pm ]
Naslov: 

Halo prijatelju malo se skockaj :lol: Ti očito pričaš o R modelu a ne o T5-R modelu :wink:

Autor/ica:  volov s70 [ ned lis 05, 2008 9:05 pm ]
Naslov: 

a sad sam skužia kad sam pogleda u katalogu sory stari

Autor/ica:  nenad [ ned lis 05, 2008 9:09 pm ]
Naslov: 

Ajde drago mi je :lol:

Autor/ica:  gogi_turbo460 [ sub lis 11, 2008 3:40 pm ]
Naslov: 

Dobar je to auto, al ih nema puno i previše se cjene u hr (mislin na oboje 850r i t5r) i zanima me samo manualac sa preko 2.0
ProučaVAm www.hak.hr ima sve o postupku uvoza auta izvana, samo nigdje ne spominju starost vozila uopce, kamoli kao nekakav uvjet.
A onak među narodom se priča nekih 7 godina starosti da smije bit? A nigdje ne piše.

Što vi mislite jeli s tom konjažom preisforsiran i kvarljiv autič? Kolika mu je potrošnja?

Autor/ica:  iggy [ sub lis 11, 2008 3:45 pm ]
Naslov: 

Citat:
Dobar je to auto, al ih nema puno i previše se cjene u hr (mislin na oboje 850r i t5r) i zanima me samo manualac sa preko 2.0
ProučaVAm www.hak.hr ima sve o postupku uvoza auta izvana, samo nigdje ne spominju starost vozila uopce, kamoli kao nekakav uvjet.
A onak među narodom se priča nekih 7 godina starosti da smije bit? A nigdje ne piše.

Što vi mislite jeli s tom konjažom preisforsiran i kvarljiv autič? Kolika mu je potrošnja?
Nikako nije isforsiran motor, a za kvarljivost ne znam, već će netko od vlasnika komentirati. Mislim da nije.
Što se tiče potrošnje, mislim da i nije puno u odnosu šta daje. Troši ti kao Alfa sa 150 ks. :wink:

Autor/ica:  nenad [ sub lis 11, 2008 5:50 pm ]
Naslov: 

Prvo i osnovno da je autić to sigurno nije :lol: Kvarljivost je po meni sasvim u prosjeku ima sitnica i mana ali niš strašno. Potrošnja ak ga nateravaš računaj 15 ipak ima 240 konjiča,ali se da uredno malo pažljivijom vožnjom navući ispod 10.Ali zato ubrzanja i krajnja brzina e to je sasvim druga priča.Samo si zamisli da auto težak po papirima 1500kg(a u stvarnosti je to i puno više) ima ubrzanje do 100-ke oko 7 sekundi a krajnji domet mu je bez problema oko 240-250 km/h.Na sve to uzmi u obzir da je taj auto nastao prije 15-ak godina kad su mnogi sanjali o tim performansama :wink:

Autor/ica:  grimreaper [ sub lis 11, 2008 5:57 pm ]
Naslov: 

Gogi, uvoz se ne isplati. Taman i da prolazi homologaciju, tesko da ces vani pronac nekog vrijednog spomena ispod 3000e. A troskovi uvoza bi bili jos barem toliko. Nedavno je prodan jedan zuti T5R u Sloveniji (od kolege sa foruma, Petera) za 4000e sto je dosta niska cijena. Ocuvani zuti T5Rovi vani dostizu i preko 10k eura...

Autor/ica:  gogi_turbo460 [ sub lis 11, 2008 6:34 pm ]
Naslov: 

http://www.hak.hr/hak/sektor-za-vozila/ ... rikaz.aspx

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=144605452
http://www.auto.de/product/showoffer/id ... /cOffset/8

Neznam, homologacija i ostale sitnice mi se ne cine puno. a sad trosarine porez i carina neznam kolko bi izaslo al moglo bi to zapaprit. Carina je kolko 3%? pdv 22%? trosarine?

A ovdje im se cjene vrte 4-6.000 eura, pa mozda mi i je svejedno.
Susjedi i starci me debelo odgovaraju od tog (jeftinog) stroja da cu se opec na kvarovima odrzavanju i registraciji...a ja baš bi tenka s turbom :)

Autor/ica:  grimreaper [ sub lis 11, 2008 7:38 pm ]
Naslov: 

Citat:
Nemoj brkat T5 i T5R. Ova oba gore su obicne T5ice :wink:

Autor/ica:  850 t5 [ ned lis 12, 2008 11:58 am ]
Naslov: 

sve to stoji grimreaper , slažem se imaš pravo osim u jednom :
t5 neče nikad biti "obični" auto :wink:

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/