VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

spori-kasni turbo
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2375
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  ruka [ ned ruj 07, 2008 10:57 pm ]
Naslov:  spori-kasni turbo

U zadnje vrijeme sam primjetio da mi je turbina počela punit kasnije neg prije, negdje oko 3000 krene i onda kao nešto puni, al polakše neg prije, kazaljčica postepeno ide u desno, prije se onak lepo zabijala. Krajnji rezultat je dobar, dosta puni, međutoa nije to to. Na što bi vi bacili zrno sumnje? Turbina, vakuumi, aktuator, nešto treće?

Autor/ica:  tcode [ ned ruj 07, 2008 11:18 pm ]
Naslov: 

Provjeri sva crijeva od turbine do IC-a, te od IC-a do usisne grane, lako moguće da ti je negdje neko gumeno crijevo probušeno.
To je za početak.

Autor/ica:  ruka [ pon ruj 08, 2008 12:00 pm ]
Naslov: 

gledal sam, sve mi se čini u redu. Vakuumići su novi...

Autor/ica:  tcode [ pon ruj 08, 2008 12:04 pm ]
Naslov: 

Vakuum crijeva su premalog presjeka da bi bitno mogla utjecati na gubitak boost-a. Provjeri da ti nije IC negdje pukao. Zapravo bi trebalo provjeriti kompletan piping sustav (uključujući i sam IC). Ovo bi ti moglo pomoći:
http://www.vfaq.com/mods/ICtester.html

Autor/ica:  nenad [ pon ruj 08, 2008 3:49 pm ]
Naslov: 

Blov off :!: To je bilo i kod Belinog t5r pa ga sad pitajte kak mu ide auto :lol:

Autor/ica:  tcode [ pon ruj 08, 2008 6:39 pm ]
Naslov: 

Citat:
Blov off :!: To je bilo i kod Belinog t5r pa ga sad pitajte kak mu ide auto :lol:
Pital bi ja njega, al kaj kad neće pistati na forumu.
VRATITE NAM BELU

Autor/ica:  ruka [ uto ruj 09, 2008 10:52 am ]
Naslov: 

blouof maj es. dobro je to. Bela ajd više, daj počni pisat nekaj, dost si bil disident.
Probal bum ovo kaj je tomek reko kad ulovim cajta, moguće je da pušća negdje. Ak ne pušća nigde idem si kupit novu turbinu.

Autor/ica:  grimreaper [ uto ruj 09, 2008 11:30 am ]
Naslov: 

Kaj nisi izostavio vrlo bitan info - trosenje ulja? Ako se ne varam, spomenuo si mi da radis dimnu zavjesu... Kaj ne?

Autor/ica:  ruka [ uto ruj 09, 2008 4:53 pm ]
Naslov: 

Citat:
Kaj nisi izostavio vrlo bitan info - trosenje ulja? Ako se ne varam, spomenuo si mi da radis dimnu zavjesu... Kaj ne?
ovo je vec druga, nije bila nova al mi je priruci, s jako malo lufta. Ulje je sad ok ali sporo puni.

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto ruj 09, 2008 8:26 pm ]
Naslov: 

Wastegate :?:

Autor/ica:  ruka [ uto ruj 09, 2008 8:31 pm ]
Naslov: 

Citat:
Wastegate :?:
moguće, to nisam mjenjal. Al imam mbc, ne bi smjelo to tak radit s njim kaj ne?

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto ruj 09, 2008 8:36 pm ]
Naslov: 

Bolo je slučajeva da se razj... ona vratašca koja zatvaraju ( unutar turbine ) vidljivo dok se skine cijev od spulje sa turbine

Autor/ica:  nenad [ uto ruj 09, 2008 8:37 pm ]
Naslov: 

I kod Bela je bil problem jel je neko probal zatvoriti blow off ventil sa običnim limom za konzerve koji kad je turbina nabila tlak propuštao iz one jedne rupe u drugu pa turbina nije mogla dati pravi tlak.Sad sam mu ja stavio orginal blow koji ima 100% ispravnu membranu i sve sam dobro očistio i zabrtvio(kad puhneš u onu cije koja ide u blow nesmije propustiti ni malo zraka)kazaljka od turba izlazi van iz mjernog područja :lol: E sad kolko bu turbina izdržala to je druga priča,uglavnom auto ide ko blesav i tlak nabije trrenutačno no tek poslije 2500-3000 rpm zato kaj mi se čini kaj je motor 2.0 takav i gotovo.Naravno još sam malo poprčkao po westgateu ali to je druga priča :lol:

Autor/ica:  ruka [ uto ruj 09, 2008 10:19 pm ]
Naslov: 

gledil sam tu klapnicu dok je turbina bila dole, zgledalo mi je sve ok, al moram priznat da nisam previše obraćao pažnju na to. <nenad, promjenila sam i membranu, to je dobro. da ne znam da mi je prije vaće na 2000 punila kak treba ne bi se sekiral, ma i ovak se ne sekiram, ak ne najdem da mi negdje puštaju cjevovodi onda bum kupil novu turbinu, bu mi tcode izabral neku koja bu punila kak spada ;)
Ma svakak bum stavil veću pa si ne razbijam preveć glavu.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/