VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Zar baš toliko? http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2304 |
Stranica: 1/5. |
Autor/ica: | Armin [ čet kol 21, 2008 8:54 pm ] |
Naslov: | Zar baš toliko? |
Dakle, da ne duljim puno, zanimaju me vaša iskustva o potrošnji atmosferskog motora 2,4 l. Znam da automatski mjenjač potroši 0,7-1 litar više od običnog, ali da mi prosječna potrošnja od tankanja do tankanja nikada ne padne ispod 12,5 litara mi je malo sumnjiva. Tačno je da 70% vožnje pređem u gradu ali opet... Na otvorenom putu, pri brzini cca 90-100 km/h pokazuje trenutnu potrošnju između 5,5 i 7,5 l/100 km. Pri svakom polasku pokaže 99,9 l i pada na 35 pa do 12 i opet semafor. Znam da je to 2400 ccm, znam da je automatik, ali mi se nekako čini puno. Inače, motor radi potpuno mirno, nema nikakvog gušenja ni trzanja kad je hladan, samo mi malo "logika" mjenjača nije jasna. Prerano prešaltava, tako da se desi da vozim 40 km/h na 900-1000 o/min, trenutna potrošnja bude oko 11 l/100 km, a kada ručno prebacim u treći stupanj, obrtaju porastu na cca 2000 o/min (po meni blizu optimalnog broja okretaja), potrošnja pada na 9 litara. Znam da mjenjač pamti način vožnje, ali ja ga ne mogu forsirati po gradu da ga naučim nečemu drugom. Je li to samo do mjenjača i je li to uopšte normalna potrošnja za ovakav auto? Unaprijed hvala na svakom odgovoru (pa i onom "kupi si golfa dvicu"). |
Autor/ica: | V40 neno [ čet kol 21, 2008 9:10 pm ] |
Naslov: | |
Ja sa imo priliku vozit baš taj model 60-etke sa istim motorom i automatskim mjenjačem,ali meni nije potrišnja premašila 9,3 litara,a i nisam ga štedio i cijelo vrijeme što sam ga imo čast vozit(Čitaj cijelih 2 dana),sve pohvaleza taj motor od 170 KS, a i to je čist dosta za taj auto naravno za one koji nisu previše zahtjevni(GONZO tebi mali ---> ![]() ![]() ![]() Još da dodam da u to vrijeme nije valjo jedan injektor,pa je potrošnja bila veće (valjda ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet kol 21, 2008 10:19 pm ] |
Naslov: | |
Isti taj motor s automatskim mjenjačem ima i moj otac u V70. Potrošnja je otprilika kao i tebi s time da ga moj otac gotovo i ne vozi po gradu. Na autocesti prema Šibeniku sam ga uz tempomat postavljen na 140 km/h uspio natjerati da troši 8,5 litara. Po gradu mu potrošnja ide i do 12l. Automatski mjenjač mu svakako odmaže u ekonomičnoj vožnji. Na koncu, auto baš i nije lagan i svaki nagli start iziskuje dosta goriva. Dio snage krade mu i automatika. Mislim da bi mogao po gradu proći s 11l ali ispod toga ne. Ako je to puno spas uvjek možeš potražiti u plinu. Kako automatika radi je priča za sebe. Nisam ga baš previše vozio po gradu ali mislim da bi se mogao naviknuti na njega i natjerati ga na neki razumni način rada. To da čim prije šalta u nižu kad stisneš malo gasa je O.K. sve dok poslije ne zahtjevaš malo jače ubrzanje pri kojem nisi stisnuo gas do daske. Onda on ubrzava iz brzine u kojoj se nalazi. Kako mu je okretni moment dosta viosko, to potraje, ali nakon 4500 okretaja konačno počinje vući. Možda je bolje u tom slučaju stisnuti gas do daske da se ukljući kcik-down (za koji mu isto treba trenutak-dva) ili se pomiriti polaganim nabiranjem okretaja (što traje i troši dosta benzina). Još jedna stvar, trenutna potrošnja ponekad izgleda stravično, ali s laganijom nogom na gasu i to divljanje se da svesti na razumnu mjeru. Na koncu, automatik je zamišljen za ležerniji i laganiji način vožnje što uključuje i laganije startove. Sretno |
Autor/ica: | Armin [ pet kol 22, 2008 8:17 am ] |
Naslov: | |
Problem i jeste to što ja ne vozim brzo po gradu, dakle nema naglih startova. Da jednom ili dva puta sedmično ne napravim manji izlet van grada (oko 20 km) što mi u biti smanji prosječnu potrošnju, ona bi se kretala oko 13-13,5 l/100 km. Inače, to mi ne predstavlja neki veliki finansijski problem pošto godišnje prelazim oko 15000 km ili manje, tako da ne razmišljam o ugradnji plina. @dgovorcin Da, i ja sam primjetio da puno više troši prilikom laganog nabiranja okretaja ali najčešće u gradu nemaš priliku brzo postići 60 km/h i onda se držati konstantne brzine. |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 22, 2008 8:59 am ] |
Naslov: | |
Po meni je 140KS premalo za tako velik i težak automobil. Da je motor barem 170-200KS, imao bi veći okretni moment i mogao bi se voziti na nižim okretajima sa manje opterećenja i trošio bi osjetno manje. |
Autor/ica: | Armin [ pet kol 22, 2008 9:23 am ] |
Naslov: | |
Ima li još neko auto sa ovakvim motorom i njegova iskustva? |
Autor/ica: | grimreaper [ pet kol 22, 2008 9:26 am ] |
Naslov: | |
Moment na verziji od 140KS je 220Nm, na onoj sa 170KS je 230Nm na nesto visim okretajima. U praxi je stvar takva da ispod nekakvih 4000 okretaja nema primjetne razlike. Glupo mi je govorit o mojoj potrosnji u gradu jer je rijec o potpuno razlicitim autima, no skuzio sam da automatik nikako ne voli grad po pitanju potrosnje. Na otvorenoj mogu spustit ispod 9, ali grad je konstantno oko 15L. S time da je daleko lakse dignut iznad toga, nego spustit ispod. |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 22, 2008 10:22 am ] |
Naslov: | |
Citat: Moment na verziji od 140KS je 220Nm, na onoj sa 170KS je 230Nm na nesto visim okretajima. U praxi je stvar takva da ispod nekakvih 4000 okretaja nema primjetne razlike.
A ti si to mjerio? Imaš dyno chartove?? Ljudi, nikako da shvatite da okretni moment nije jedna brojka, nego cijela krivulja. A krivulje 140KS motora i 170KS motora itekako se razlikuju. Isto tako, navodi proizvođača, odnosno tumačenja istih, kroz razne publikacije kasnije dobiju totalno pogrešan smisao. |
Autor/ica: | grimreaper [ pet kol 22, 2008 11:19 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Moment na verziji od 140KS je 220Nm, na onoj sa 170KS je 230Nm na nesto visim okretajima. U praxi je stvar takva da ispod nekakvih 4000 okretaja nema primjetne razlike.
A ti si to mjerio? Imaš dyno chartove?? Ljudi, nikako da shvatite da okretni moment nije jedna brojka, nego cijela krivulja. A krivulje 140KS motora i 170KS motora itekako se razlikuju. Isto tako, navodi proizvođača, odnosno tumačenja istih, kroz razne publikacije kasnije dobiju totalno pogrešan smisao. |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 22, 2008 11:48 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: Moment na verziji od 140KS je 220Nm, na onoj sa 170KS je 230Nm na nesto visim okretajima. U praxi je stvar takva da ispod nekakvih 4000 okretaja nema primjetne razlike.
A ti si to mjerio? Imaš dyno chartove?? Ljudi, nikako da shvatite da okretni moment nije jedna brojka, nego cijela krivulja. A krivulje 140KS motora i 170KS motora itekako se razlikuju. Isto tako, navodi proizvođača, odnosno tumačenja istih, kroz razne publikacije kasnije dobiju totalno pogrešan smisao. Btw. brojkama si se ti počeo razbacivati, a ne ja ![]() |
Autor/ica: | Rimtu [ pet kol 22, 2008 11:56 am ] |
Naslov: | |
Citat: Ima li još neko auto sa ovakvim motorom i njegova iskustva?
Imam, bez automatike...Trosi od 10.5-11.5 litara od kako ga vozimo ja i brat vecinom po gradu, i ne gazimo ga... Kad ga je stari vozio, vecinom po otvorenoj cesti prosjek mu je bio 8.4 litre Sad mi je djevojka dobila novu imprezu sa 150Ks, i uredno troski 12-13 litara po gradu... tako da je potrosnja volva super |
Autor/ica: | grimreaper [ pet kol 22, 2008 12:17 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Btw. brojkama si se ti počeo razbacivati, a ne ja
Stoji, priznam. Ali kuzis sto hocu rec. S80 2.4 sa 140KS ne odaje dojam pothranjenosti, dok se od njega ne ocekuju cuda (mislim da ce i mikey potvrdit to). Vozio sam i S60 sa tim motorom, V70 sa 2.4 170KS itd... Moje je misljenje da nema nikakve primjetne razlike u gradskim uvjetima kod tih motora. Na otvorenoj cesti je verzija sa 170KS pokazivala primjetno vecu snagu iznad 4000 rpm. Buduci da se u gradu sa automatskim mjenjacem tesko dolazi do visokih okretaja (osim u slucaju gazenja, a mislim da to opet ne mozemo smatrat prosjecnom gradskom voznjom), mislim da tu ne bi trebalo biti nikakve razlike u potrosnji. Stovise, T5R je do 2500rpm osjetno tromiji od slabijih atmosferaca novijih verzija (850 2.5 20v je stvarno trom), ali to je vec neka druga prica...
![]() |
Autor/ica: | mikey_rs [ pet kol 22, 2008 12:41 pm ] |
Naslov: | |
S80 2.4 140KS automatic: potrošnja 11.5 mješovito 70/30 (grad/otvoreno) Tvoja potrošnja Armine je malo ipak prevelka. Tvoj avtek je mislim i koju kilu lakši i 2 god. mlađi i vjerojatno nekoliko desetaka tkm manje na cajgeru. Uzmi u obzir da je gradska vožnja u Šibeniku malo zahtjevnija za rezervoar zbog brdovitosti samog grada i 'žednijeg' kretanja uzbrdo i vožnja općenito. Da uspoređujem sa 170KS, nebrem, jer nisam dotični vozil. Al meni u gradu ne fali sama fleksibilnost motora i on kad uhvati onda i ide. Velim 'kad' jer ima onaj djelić sekunda kad getriba prebaci i krene. |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 22, 2008 2:01 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Btw. brojkama si se ti počeo razbacivati, a ne ja
Stovise, T5R je do 2500rpm osjetno tromiji od slabijih atmosferaca novijih verzija (850 2.5 20v je stvarno trom), ali to je vec neka druga prica...![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet kol 22, 2008 2:15 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: Btw. brojkama si se ti počeo razbacivati, a ne ja
Stovise, T5R je do 2500rpm osjetno tromiji od slabijih atmosferaca novijih verzija (850 2.5 20v je stvarno trom), ali to je vec neka druga prica...![]() ![]() ![]() |
Stranica: 1/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |