konačno skupili vremena frend i ja pa se bacili na izmjenu kuplunga.
posao nije nimalo lak jer je potrbno demontirat hrpu drugih stvari koje stoje na putu
u glavnom naj veći problem je zadao centralni šaraf na poluosovini kojeg smo nakon više od 1 sata grijanja i otpuštanja uspjeli skinuti
sa sa laganim oštećenjem navoja na kraju poluosovine a sami šaraf nije preživio demontažu.
razlog ovoga zahvata je bilo proklizavanje lamele u silnim naletima okretnog momenta od 410Nm na kotačima .
dakle auto je za normalnu vožnju bio ok ali recimo u 3 ili 4 brzini na fuul boostu od 1,6bara lamela je počela proklizavati,
po mojem mišljenu uzrok proklizavanja nije bila lamela jer nije uopće loše izgledala čak nije bila vidno potrošena ali je bila prilično spaljena nego sama korpa
koja je bila prilično labava prilikom demontaže dok je nova korpa bila dosta teška za našpanat na flywheel.
injače taj isti kuplungset koristi i V70 AWD 195KW, T6 i dosta drugih T5 motora pa se nadam da će izdržati i prohtjeve mog malog motora .
kuplung je sachsov ,dobio ga naravno u sachsovoj kutiji sa naljepnicama od sachsa ali na dijelovima žig od firme LUK na korpi i lameli ,odmah mi je živac skočio jer nisam nikako htjeo LUK nego sachs te sam zvao zastupništvo sachsa u beču te sam molio tamo glavnog odgovornog da mi to malo pojasni zašto samo dobio LUK dio u sachsovoj kutiji .
ljubazni čovjek mi objasni da sachs ne radi sve kuplunge a isto tako ne radi ih ni luk pa se oni međusobno podržavaju te obezbjeđuju jedni druge kuplungima
te mi je još naglasio da LUK radi orginal volvo kuplunge za navedene modele što je se i potvrdilo nakon demontaže starog dijela nakojem su svugdje ugravirani LUK logo znakovi i čak zamašnjak ima isti takav žig.
uglavnom na autu se danas vrše završni radovi jer jučer nas je dizalica poslala kući zbog kratkog spoja na struji tako da danas moramo prvo popravit dizalicu ako hoćemo auto spustit dole.
bez ove dvojice pajdaša cijeli taj zahvat nebi bio moguć,,hvala dečkima još jednom.
ovako to izgleda kad se uklone stvari koje zaklanjaju pristup lameli i korpi.
