Sada je: ned tra 28, 2024 1:08 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 29 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto tra 17, 2007 9:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Pred 10ak dana primjetih da mi kapa ulje kod desnog prednjeg kotaca (nije se cinilo nitsa tragicno, lokvica 15ak cm nakon par dana stajanja). I danas napokon uhvatim termin kod majstora, dignemo auto kad imam kaj vidit. Cijela simfonija svih tekucina kaj ima u autu :x Ocete ulje od mjenjaca ili serva, ocete antifriz, ocete ulje od motora... Auto cijeli mokar dolje. Kaze majstor da mu uopce nije jasno kaj bi to bilo, i nek odem na podno pranje motora da proba skuzit gdje bi to sve moglo krenut.

Nevjerojatno! NEVJEROJATNO! :x

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto tra 17, 2007 9:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Banana, bit će posla..

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 10:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
baš i nije mažen taj stroj, možda nije nikaj strašno al imam osjećaj da je auto dosta dugo stojao nevožen :(


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 10:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
baš i nije mažen taj stroj, možda nije nikaj strašno al imam osjećaj da je auto dosta dugo stojao nevožen :(
Stajao je ~godinu dana. Ono kaj mi je cudno je kaj je zadnjih dana sve manja fleka ispod auta, i kaze majstor da je moguce da je sve to ostalo jos od prije negdje ispod motora pa se u voznji razlilo. Kad sam uzeo auto, kiler i letva su pustali i servo je malo slinio. No, nisam ja te srece...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 3:27 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 12:43 am
Postovi: 913
Vozi: XC70
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Citat:
Stajao je ~godinu dana. Ono kaj mi je cudno je kaj je zadnjih dana sve manja fleka ispod auta, i kaze majstor da je moguce da je sve to ostalo jos od prije negdje ispod motora pa se u voznji razlilo. Kad sam uzeo auto, kiler i letva su pustali i servo je malo slinio. No, nisam ja te srece...
Vjerojatno su lokve manje zato što više nemaš nigdje ulja u autu.... sve iscurilo.... :lol:

Šalu na stranu. Stvarno mi je žao što ti se to dešava. Pogotovo što znam koliko si tražio takav auto i koliko si vremena i novca utukao u njega :cry:
Nadam se da nije ništa strašno :shock:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 3:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:

Vjerojatno su lokve manje zato što više nemaš nigdje ulja u autu.... sve iscurilo.... :lol:
Meni nije bas smjesno :cry: No, nekak se nadam da nije bas sve iscurilo. Ne znam bas da bi mjenjac radio bez ulja. Kocnice rade, servo malo zuji (al takav je od kad sam uzeo auto), auto se ne pregrijava pa valjda i vode ima... Neam pojma. Cim dodjem s posla idem pogledat tekucine...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 3:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 12:43 am
Postovi: 913
Vozi: XC70
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Ma imam i ja jedan gadan prokleti problem sa autom :evil:
Stalno mi negdje procuri voda. Popravim crijevo, a ono procuri negdje drugdje. Već mi drugi kiler otišao... :evil:
Posuda od vode mi se isprazni za tjedan dana. Nije mi žao vode nego antifriza. Neko vrijeme sam imao čistu vodu, pa kad sam stavio antifriz počela mi puštati vodena pumpa :x
I tako, meni voda curi već godinu dana. Mjenjam cjevi, kilere, doljevam vodu..... Brinem se za njega ko za malo djete.
Znam da mi je to zbog prejake kompresije, ali ne znam zbog čega dolazi do nje. Kako imam plin u autu, rekli su mi da možda plin ulazi u sustav i da se od toga napuhnu cijevi pa puknu. Zvao sam čovjeka koji mi ga je ugradio ali je on rekao da to sa tim uređajem koji je kod mene u autu (BRC na fergazeru) to nije moguće jer da ima "nešto" (zaboravih) što to onemogućuje.
Strah me otići do majstora jer sam u besparici, pa moram da trpim....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 3:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Strah me otići do majstora jer sam u besparici, pa moram da trpim....
Cuj, odi samo na dijagnozu pa vidi ak nije nesto strasno...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 4:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nije da te plašim ali mogao bi biti lako i dihtung glave pa ti nabija kompresiju u sistem hlađenja.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 4:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 12:43 am
Postovi: 913
Vozi: XC70
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Citat:
nije da te plašim ali mogao bi biti lako i dihtung glave pa ti nabija kompresiju u sistem hlađenja.
Pretpostavljam da je to ali strah me i pitati za cijenu popravka :shock:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 4:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ako su ti šlaufi kameno tvrdi prije i poslje hladnjaka prepremi se za novi dihtung i ravnanje glave .


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 8:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 12:43 am
Postovi: 913
Vozi: XC70
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Citat:
ako su ti šlaufi kameno tvrdi prije i poslje hladnjaka prepremi se za novi dihtung i ravnanje glave .
OK. Točno si opisao situaciju. Samo ja neznam što to ravnanje glave znači. Jel možda znaš gdje to da napravim i koliko bi to otprilike koštalo?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 8:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Cca 600kn ti košta uređivanje glave sa 16 ventila (ravnanje glave, dosjedi ventila i dr.). Trebat ćeš i komplet brtvila, novo ulje, antifriz, platiti ruke mehaničaru, to je sve što mi pada na pamet za sada.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 8:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 12:43 am
Postovi: 913
Vozi: XC70
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Citat:
Cca 600kn ti košta uređivanje glave sa 16 ventila (ravnanje glave, dosjedi ventila i dr.). Trebat ćeš i komplet brtvila, novo ulje, antifriz, platiti ruke mehaničaru, to je sve što mi pada na pamet za sada.
Za sada?... Oš reć da može biti još toga?... Pa toliko moj auto i košta.... :?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 18, 2007 9:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Ja sam prije 8 godina na 440-tki skidao glavu. Curio mi je antifriz na brtvi glave van. Kupio sam set dihtunga + semering bregaste i radilice. Tada je set dihtunga koštao oko 600 kn u Petroniju (tad je imao dućan na Tratinskoj) i semerig bregaste oko 200 kn u profiju. Brušenje glave je bilo 100 kn tamo negdje gdje je sad Renault u N.Zg i Euroherc. Frend mi je to radio, pa su me ruke koštale samo jedan roštilj. Napominjem, to su cijene iz 1999. a pamtim ih jer je to bilo prvo što sam morao napraviti kad sam ga kupio. Sretno :roll:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 29 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan