Sada je: uto lip 04, 2024 10:24 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto srp 15, 2008 3:43 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Kao što naslov kaže interesira me da li je itko od vlasnika dotičnih modela stavljao boost ćukicu ili controllere ili nešto drugo po čemu bi znao boost level performance, prvenstveno T5 motora?
Interesiraju me razlike i po brzinama.
Znači koliko turbina puni po pojedinoj brzini prijenosa jer se kod mene dešavaju neke stvarčiće koje mi baš nisu jasne pa tražim 2nd opinion.
kod mene npr. izgleda ovako:
1 i 2 filaju do 0,85bar sa spikovima u 2 do 1,05 bar
3 fila do 0.65bar
4 i 5. filaju do 0,5 bara :shock:

nije mi jasno dal je stvar u kompu i mapama tj. da li je ovo isto tako i na drugim T5icama


Ovo ide direktno gonzu jer znam da on ima taj draguljček pod haubom, ali ako ima još netko nekih spoznaja slobodno se javite...
gonzooo....

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 15, 2008 5:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
gubiš tlak negdje i to opako,provjeri sve šlaufove a nije nemoguće da i je i IC dobio po tamburi.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 15, 2008 5:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
kad si kupovao novi turbo ,dali si dobio i wesgate i BOV isto nov ili si satvljao staro.??

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 15, 2008 8:05 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Nemam pojma više moram pitati Tončeka kaj je sve bilo u paketu, ali imam feeling da je išla samo turbina s actuatorom i WG bez BOV-a

Koliko tebi fila jel' znaš uopće?

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 15, 2008 10:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
treba promjeniti TCV jer sam razgovarao sa volvo serviserom koji veli da ih jako često mjenja jer se kvare i da koštaju oko 30-40 eura.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 22, 2008 6:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
evo izzy primjetio i ja tromost na svom T5 motoriću te sam ugradio satić i mjerio.
dakle mjerenja su pokazala isto kao što si ti mjerio i sljedeće je ugradnja MBC-a jer nebu mene jebao pizdek od TCV solenoida i određivao boost levele.
zašto je trom??
zato što konj tek puni full program tek poslje 4,500Rpm što je jako kasno i daje onaj osjećaj tromosti a nebi ni to bio toliki problem da boost ne opadne na 0,6-0,7, a na autobahnu vjerovatno i manje.
uglavnom stavljam MBC koji će natjerati turbo da puni oko 2000Rpm ranije ovisno o samoj veličini turbine.(na 14T igra počinje na 2200Rpm)

ono što mene čudi je to da motor na leru može napuniti 0,85 i to mi jasno govori na TCV ne radi dobro.(max bi trebao bit na oko 0,2 full gas)(T4 motor)
čak mi i na leru hopsa boost u vakuumu između -0,6 i -0,4.

još jedno glupo riješenje od volvo stručnjaka je ono kruto plastično crijevo koje ide sa IC-eja na ETM.
naime ono je kompletno od plastike i vidi se gdje slini(gubi tlak) a dok ona druga strana koja ima gumene spojnice ne slini i dihta 100%.
izmjena šelne nije riješenje ali moram probat druge nema.

uglavnom moram još očistit senzor ler gasa na ETM -u jer ne radi kao što je nekad radio na leru a budem isto očistio motorić koji upravlja kutem ispušne bregaste.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 22, 2008 7:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Pardoncek, TCV je?
Meni prva ne fila kao i drue brzine a cini se sve u redu sa slaufima... :D

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 22, 2008 7:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Turbo Control Ventil=Boost solenoid

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 22, 2008 9:35 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Ma evo gledam danas drži na 0.95 u drugoj i trećoj?! :shock:
a neki dan jedva 0.5bara :evil:
i to je ono što ja trubim cijelo vrijeme svim servisima da je auto trom, a oni vele pa meni se čini da ide dobro.... :roll:

drago mi je da sam te barem ponukao da malo zaviriš u tu problematiku i mjerenjem da možemo uspoređivati rezultate i empirijski a ne samo guzometrom.

Ja se upravo bavim mišlju kako presložiti mape da se stvari malo poboljšaju, pa sad pomalo kopam po netu u potrazi za svim varijablama koje ecu kontrolira, ali mogu reći da nisam baš puno našao, nažalost.
Interesira me npr. da li ecu direktno ili indirektno kontrolira knock i što poduzima u svrhu umanjenja knocka? dali samo retardira paljenje i do koliko stupnjeva, da li smanjuje dolaz goriva i za koliko tj. u kojem omjeru, te da li utječe i na otvaranje WG-a i BOV-a(mada mislim da BOV-om ne upravlja) u svrhu smanjenja pritiska i količine zraka u smjesi.
Isto tako još mi nije jasno da li ecu regulira uopće pritisak turbine u ovisnosti o vanjskoj temperaturi ili ga to kao većinu motora uopće ne zanima pa se oslanja isključivo na knock senzor?(ovdje bi igrao i MAF uz senzor temp. okolnog zraka).
Moram priznati da me malo zbunjuju neki spojevi za koje nisam ziher da li su takvi tvornički ili su prespajani pri ugradnji plina, pa mi to dodatno otežava detekciju.

inače meni kreće turbina oko 2k a na vrhuncu je već na 3k okr.

i još jedna stvar.. TCV ti na nekim motorima i dozvoljava oko 0,6bara na leru ako se naglo nabije gas na pod i pred vršnim okretajima naglo abgasa. Ali to je najčešće u slučaju mjerenja pritiska u usisnoj ispred klapne, a vjerujem da ti je i jasno zašto.
Gdje si uzeo uzorak na usisnoj grani za mjerenje boosta?

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 22, 2008 10:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
E, jedno malo jednostavnije pitanje :oops: . Jel turbina počne puniti kad kazaljka izađe iz vakuma, odnosno pređe nulu?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 22, 2008 10:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
E, jedno malo jednostavnije pitanje :oops: . Jel turbina počne puniti kad kazaljka izađe iz vakuma, odnosno pređe nulu?
jes

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 22, 2008 10:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
@ izzy
nemam pojma na kojem principu radi taj komp i kako kontrolira nock al jedno je sigurno a to je da skine gorivo i da ne upravlja WGejom i bovom.
ecu regulira tlak s obzirom na vanjsku temperaturu jer da nije tako po zimi bi imao puno veće tlakove punjenja.

uglavnom ono što često odlazi na tim motorima je taj TCV,dakle ne otkaže skroz nego pušta tlakove kroz membrane tako da ecu nemože pokazati kvar istoga i zato tromost.
uglavnom ja ću to riješit mehanički pa nek si on misli šta će i kako će..
na T4 motoru ni po razno nisi mogao dobit veći tlak od 0,2 na leru..

boost guage sam spojio direkt na usisnu granu jer se tu pravilno mjeri tlak.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 22, 2008 11:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Jesu li ti TCV-i isti za sve t5 motore konkretno 850 ili v70 ili o cemu se vec razglaba....

I, jel postoji kakva zamjenska solucija ili orig. ?

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 23, 2008 7:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
čine se svi isti a i nije novi skup ..oko 30-40 eura

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 23, 2008 1:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
E, jedno malo jednostavnije pitanje :oops: . Jel turbina počne puniti kad kazaljka izađe iz vakuma, odnosno pređe nulu?
jes
No

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan