VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
stock boost levels T5 http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2168 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | Izy [ uto srp 15, 2008 3:43 pm ] |
Naslov: | stock boost levels T5 |
Kao što naslov kaže interesira me da li je itko od vlasnika dotičnih modela stavljao boost ćukicu ili controllere ili nešto drugo po čemu bi znao boost level performance, prvenstveno T5 motora? Interesiraju me razlike i po brzinama. Znači koliko turbina puni po pojedinoj brzini prijenosa jer se kod mene dešavaju neke stvarčiće koje mi baš nisu jasne pa tražim 2nd opinion. kod mene npr. izgleda ovako: 1 i 2 filaju do 0,85bar sa spikovima u 2 do 1,05 bar 3 fila do 0.65bar 4 i 5. filaju do 0,5 bara ![]() nije mi jasno dal je stvar u kompu i mapama tj. da li je ovo isto tako i na drugim T5icama Ovo ide direktno gonzu jer znam da on ima taj draguljček pod haubom, ali ako ima još netko nekih spoznaja slobodno se javite... gonzooo.... |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 15, 2008 5:18 pm ] |
Naslov: | |
gubiš tlak negdje i to opako,provjeri sve šlaufove a nije nemoguće da i je i IC dobio po tamburi. |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 15, 2008 5:19 pm ] |
Naslov: | |
kad si kupovao novi turbo ,dali si dobio i wesgate i BOV isto nov ili si satvljao staro.?? |
Autor/ica: | Izy [ uto srp 15, 2008 8:05 pm ] |
Naslov: | |
Nemam pojma više moram pitati Tončeka kaj je sve bilo u paketu, ali imam feeling da je išla samo turbina s actuatorom i WG bez BOV-a Koliko tebi fila jel' znaš uopće? |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 15, 2008 10:03 pm ] |
Naslov: | |
treba promjeniti TCV jer sam razgovarao sa volvo serviserom koji veli da ih jako često mjenja jer se kvare i da koštaju oko 30-40 eura. |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 22, 2008 6:20 pm ] |
Naslov: | |
evo izzy primjetio i ja tromost na svom T5 motoriću te sam ugradio satić i mjerio. dakle mjerenja su pokazala isto kao što si ti mjerio i sljedeće je ugradnja MBC-a jer nebu mene jebao pizdek od TCV solenoida i određivao boost levele. zašto je trom?? zato što konj tek puni full program tek poslje 4,500Rpm što je jako kasno i daje onaj osjećaj tromosti a nebi ni to bio toliki problem da boost ne opadne na 0,6-0,7, a na autobahnu vjerovatno i manje. uglavnom stavljam MBC koji će natjerati turbo da puni oko 2000Rpm ranije ovisno o samoj veličini turbine.(na 14T igra počinje na 2200Rpm) ono što mene čudi je to da motor na leru može napuniti 0,85 i to mi jasno govori na TCV ne radi dobro.(max bi trebao bit na oko 0,2 full gas)(T4 motor) čak mi i na leru hopsa boost u vakuumu između -0,6 i -0,4. još jedno glupo riješenje od volvo stručnjaka je ono kruto plastično crijevo koje ide sa IC-eja na ETM. naime ono je kompletno od plastike i vidi se gdje slini(gubi tlak) a dok ona druga strana koja ima gumene spojnice ne slini i dihta 100%. izmjena šelne nije riješenje ali moram probat druge nema. uglavnom moram još očistit senzor ler gasa na ETM -u jer ne radi kao što je nekad radio na leru a budem isto očistio motorić koji upravlja kutem ispušne bregaste. |
Autor/ica: | v850 [ uto srp 22, 2008 7:06 pm ] |
Naslov: | |
Pardoncek, TCV je? Meni prva ne fila kao i drue brzine a cini se sve u redu sa slaufima... ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 22, 2008 7:13 pm ] |
Naslov: | |
Turbo Control Ventil=Boost solenoid |
Autor/ica: | Izy [ uto srp 22, 2008 9:35 pm ] |
Naslov: | |
Ma evo gledam danas drži na 0.95 u drugoj i trećoj?! ![]() a neki dan jedva 0.5bara ![]() i to je ono što ja trubim cijelo vrijeme svim servisima da je auto trom, a oni vele pa meni se čini da ide dobro.... ![]() drago mi je da sam te barem ponukao da malo zaviriš u tu problematiku i mjerenjem da možemo uspoređivati rezultate i empirijski a ne samo guzometrom. Ja se upravo bavim mišlju kako presložiti mape da se stvari malo poboljšaju, pa sad pomalo kopam po netu u potrazi za svim varijablama koje ecu kontrolira, ali mogu reći da nisam baš puno našao, nažalost. Interesira me npr. da li ecu direktno ili indirektno kontrolira knock i što poduzima u svrhu umanjenja knocka? dali samo retardira paljenje i do koliko stupnjeva, da li smanjuje dolaz goriva i za koliko tj. u kojem omjeru, te da li utječe i na otvaranje WG-a i BOV-a(mada mislim da BOV-om ne upravlja) u svrhu smanjenja pritiska i količine zraka u smjesi. Isto tako još mi nije jasno da li ecu regulira uopće pritisak turbine u ovisnosti o vanjskoj temperaturi ili ga to kao većinu motora uopće ne zanima pa se oslanja isključivo na knock senzor?(ovdje bi igrao i MAF uz senzor temp. okolnog zraka). Moram priznati da me malo zbunjuju neki spojevi za koje nisam ziher da li su takvi tvornički ili su prespajani pri ugradnji plina, pa mi to dodatno otežava detekciju. inače meni kreće turbina oko 2k a na vrhuncu je već na 3k okr. i još jedna stvar.. TCV ti na nekim motorima i dozvoljava oko 0,6bara na leru ako se naglo nabije gas na pod i pred vršnim okretajima naglo abgasa. Ali to je najčešće u slučaju mjerenja pritiska u usisnoj ispred klapne, a vjerujem da ti je i jasno zašto. Gdje si uzeo uzorak na usisnoj grani za mjerenje boosta? |
Autor/ica: | iggy [ uto srp 22, 2008 10:21 pm ] |
Naslov: | |
E, jedno malo jednostavnije pitanje ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 22, 2008 10:42 pm ] |
Naslov: | |
Citat: E, jedno malo jednostavnije pitanje
jes
![]() |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 22, 2008 10:55 pm ] |
Naslov: | |
@ izzy nemam pojma na kojem principu radi taj komp i kako kontrolira nock al jedno je sigurno a to je da skine gorivo i da ne upravlja WGejom i bovom. ecu regulira tlak s obzirom na vanjsku temperaturu jer da nije tako po zimi bi imao puno veće tlakove punjenja. uglavnom ono što često odlazi na tim motorima je taj TCV,dakle ne otkaže skroz nego pušta tlakove kroz membrane tako da ecu nemože pokazati kvar istoga i zato tromost. uglavnom ja ću to riješit mehanički pa nek si on misli šta će i kako će.. na T4 motoru ni po razno nisi mogao dobit veći tlak od 0,2 na leru.. boost guage sam spojio direkt na usisnu granu jer se tu pravilno mjeri tlak. |
Autor/ica: | v850 [ uto srp 22, 2008 11:31 pm ] |
Naslov: | |
Jesu li ti TCV-i isti za sve t5 motore konkretno 850 ili v70 ili o cemu se vec razglaba.... I, jel postoji kakva zamjenska solucija ili orig. ? |
Autor/ica: | gonzo [ sri srp 23, 2008 7:07 am ] |
Naslov: | |
čine se svi isti a i nije novi skup ..oko 30-40 eura |
Autor/ica: | tcode [ sri srp 23, 2008 1:20 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: E, jedno malo jednostavnije pitanje
jes![]() |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |