Sada je: sri svi 22, 2024 7:00 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet srp 24, 2008 11:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
na T4 motoru ni po razno nisi mogao dobit veći tlak od 0,2 na leru..
Manji motor, manje plinova, nema veze sa TCV-om, TCV ne regulira apsolutno ništa na leru.
a zašto onda T4 puni sa MBC-om 1 bar na leru??? (povećao se motor ili šta???)
Bleed Vs Interrupt mode. Pro-google-aj malo, pa će ti biti jasnije. BTW. turbina ne puni "na leru", nego dobiješ boost samo na trenutak.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet srp 24, 2008 11:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
jes
No
šta radi onda turbo kada sat pokazuje tlak +0,2 bara???? ja bi rekao da lagano puni sa djelomično otvorenim WG-ejom.
Puni. Ali puni i prije toga.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet srp 24, 2008 6:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
Citat:
Manji motor, manje plinova, nema veze sa TCV-om, TCV ne regulira apsolutno ništa na leru.
a zašto onda T4 puni sa MBC-om 1 bar na leru??? (povećao se motor ili šta???)
Bleed Vs Interrupt mode. Pro-google-aj malo, pa će ti biti jasnije. BTW. turbina ne puni "na leru", nego dobiješ boost samo na trenutak.
znači da ipak napuni:lol: :lol: :lol: :lol:

bilo kako bilo ovaj moj tcv ne radi sigurno kak bi trebao jer jučer se vozio auto puni ko lud i to već od 2800 ima full tlak,ide ko blesav.
uglavnom MBC je naručen i to onaj testirani poznati kinez :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet srp 24, 2008 9:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
mislim da moj tutač ima problema sa temperaturnim senzorom jer sad se vozio i auto ide ko blesav,vani 20¨celzića(jučer ista temperatura zraka) i ono što mi je zapalo za oko je da auto radi ko sat na leru što je sasvim suprotno nego kad je vani +35..
vjerovatno je taj senzor karbonizirao i krivo očitava.
uglavnom ne gine mu rasklapanje ETM-a i čišćenje svih senzora na usisu..

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan