VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Tlak
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2013
Stranica: 1/9.

Autor/ica:  nenad [ ned lip 15, 2008 4:32 pm ]
Naslov:  Tlak

Evo jedno pitanjce.Zašto motor nabija veliki tlak u rashladnom sistemu :?: Ponekad je toliko veliki da izbaci vodu na čepu posude.Kaj da prije provjerim dihtung glave,vodenu pumpu termostat i termo prekidać sam zamjenio ventilator se uredno uključuje kazaljka temp je stalno na istom mjestu.Kak da počnem :?:

Autor/ica:  gonzo [ ned lip 15, 2008 5:14 pm ]
Naslov: 

dihtung glave motora.

Autor/ica:  dugi [ ned lip 15, 2008 5:37 pm ]
Naslov: 

Ma reko sam ti ja da je dihtung glave u pitanju :wink: :D

Autor/ica:  nenad [ ned lip 15, 2008 6:02 pm ]
Naslov: 

Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo kaj ne bi onda trebao mješati vodu i ulje :?: To trenutačno ne radi.

Autor/ica:  grimreaper [ ned lip 15, 2008 6:03 pm ]
Naslov: 

Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo ti mozes bit dovoljno lud da na kraju ovog zakljucka stavis smajlija :lol:

Autor/ica:  V40 neno [ ned lip 15, 2008 6:03 pm ]
Naslov: 

Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Pa kj je sad,problemi na probleme.Neide te nešto imenjače :cry: :cry: :cry: :cry:

Autor/ica:  nenad [ ned lip 15, 2008 6:04 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo ti mozes bit dovoljno lud da na kraju ovog zakljucka stavis smajlija :lol:

Pa znaš da sam ja uvijek happy :wink:

Autor/ica:  hal9000f [ ned lip 15, 2008 6:53 pm ]
Naslov: 

Citat:
dihtung glave motora.
Yep, ja to iskusio s 244 GL D6 davne 1993-4 g.....

Autor/ica:  hal9000f [ ned lip 15, 2008 6:54 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo ti mozes bit dovoljno lud da na kraju ovog zakljucka stavis smajlija :lol:

Pa znaš da sam ja uvijek happy :wink:
Tak treba živil buš 100+ godina i to kvalitetno!

BTW, pa zakaj ne bit hepi ako je samo dihtung.

Autor/ica:  gonzo [ ned lip 15, 2008 7:38 pm ]
Naslov: 

Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo kaj ne bi onda trebao mješati vodu i ulje :?: To trenutačno ne radi.
nemora uvjek mješat,ovisi gdje je dihtung pustio.

Autor/ica:  nenad [ ned lip 15, 2008 7:41 pm ]
Naslov: 

E sad kad sam imao onaj stari motor 2.0 on je isto tak nabijal tlak.No kad sam ga raskopao nisam nigdje skužio da je probijala voda na dihtungu

Autor/ica:  v850 [ ned lip 15, 2008 8:32 pm ]
Naslov: 

Citat:
E sad kad sam imao onaj stari motor 2.0 on je isto tak nabijal tlak.No kad sam ga raskopao nisam nigdje skužio da je probijala voda na dihtungu
Mozda nije probija na glavi....
:?

Autor/ica:  gonzo [ ned lip 15, 2008 8:57 pm ]
Naslov: 

Citat:
E sad kad sam imao onaj stari motor 2.0 on je isto tak nabijal tlak.No kad sam ga raskopao nisam nigdje skužio da je probijala voda na dihtungu
nemora voda probijat nego ti nabija kompresiju u rashladni sistem i napumpava crijeva, nekad je to tako extremno da pukne i hladnjak..
dovoljan je jedan mali sitni ris negdje na dihtungu gdje je dovoljno da kroz njega pumpa kompresiju.

Autor/ica:  850 t5 [ ned lip 15, 2008 11:01 pm ]
Naslov: 

vidi , kad sam uzeo taj volvo i meni je bilo tako , poslje sam morao mijenjati klipove itd.pa sam stavio neku fušarsku brtvu glave koja je propustila odmah (kompresiju u vodu)
al baš je puštala pucale su cijevi , voda nije cirkulirala , ventilator nije radio.a onaj sat od temp.vode uvijek stoji tamo na pola.
opet sam skinuo glavu , poslao ju na tlačenje i sva sreča bila je ok.(imam staru brtvu sutra postam slike)
sada je gore org. brtva glave , ventilator radi ok , cijevi nisu nadrukane , kada se ugasi ventilator mogu i skinuti čep sa exp posude , znači pritiska nema , ugradio sam dodatin sat za temp. vode sve pet. al kada turbo puše na 2 bara vidi se par kapi (kričavo od antifriza) oko čepa posude.
da pokušam pojednostavniti. vozim tj stiščem ga dobrahno , stanem kad se ventilator ugasi dok auto radi skinem čep bez problema.znači nema kompresije u vodi , ampule ne pokazuju ništa a voda izadje vani.auto sada radi ko urica vodu ne gubi , ne nadoljevam niš , pa sad budi pametan.a iskreno ide mi na nerve to.a ne razumijem ako ide kompresija u vodu , kamo nestane za par minuta.jer prije kad je puštala brtva nisi smio priči blizu cijevi su bile kamene, sad ne al kapi ima. :oops:

Autor/ica:  850 t5 [ ned lip 15, 2008 11:03 pm ]
Naslov: 

zaboravio sam..još jedna utjeha , pula - split več 3 puta bez ikakvog problemčiča . . .sve 5

Stranica: 1/9. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/