VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Pitanje za drustvo sa 40-kama t4
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=20
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  grimreaper [ čet vel 01, 2007 6:25 pm ]
Naslov:  Pitanje za drustvo sa 40-kama t4

Kako ste rijesili prijenos snage nakon chipanja? Ja sam bio jako blizu kupnje V40 T4, ali me frend iz Svedske odgovarao da vec i serijski ima problema sa prijenosom. Navodno da motor brutalno razvija snagu, i da je po kisi "vrlo zabavan". Pa me bas zanima dal se moze stvar popravit sa spustanjem, ucvrscivanjem, 17" kotacima?

Autor/ica:  gonzo [ čet vel 01, 2007 9:25 pm ]
Naslov: 

sa spuštanjem i većim kotačima se to može malo ublažit čak i ugradnja LDS diferencijala dobrim dijelom pomaže,ali ništa nepomaže protiv teške noge ...

Autor/ica:  gonzo [ čet vel 01, 2007 10:08 pm ]
Naslov: 

jesi li mislio na ovakv V40
slika

Autor/ica:  grimreaper [ čet vel 01, 2007 10:33 pm ]
Naslov: 

Citat:
sa spuštanjem i većim kotačima se to može malo ublažit čak i ugradnja LDS diferencijala dobrim dijelom pomaže,ali ništa nepomaže protiv teške noge ...
Da, vjerujem da kotaci i ovjes pomazu kod drzanja, ali ne znam koliko to pomaze kod samo starta. Jel neko ugradio onu sipku u motorni prostor? Citao sam na nekom forumu da to dosta pomaze.

Autor/ica:  gonzo [ čet vel 01, 2007 10:37 pm ]
Naslov: 

i ja sam je dugo tražio ali teško ju je naći za s40 a ako ima onda je cijena takva da te oči peku tri dana :cry:
što se tiče samoga starta nije to ni toliko velik problem ako se zna s kojih okretaja treba krećat i koliko postepeno treba dozirati gas
semislick gume su odlične za startove ali ne i za svakodnevnu vožnju

Autor/ica:  grimreaper [ čet vel 01, 2007 10:40 pm ]
Naslov: 

Citat:
i ja sam je dugo tražio ali teško ju je naći za s40 a ako ima onda je cijena takva da te oči peku tri dana :cry:
što se tiče samoga starta nije to ni toliko velik problem ako se zna s kojih okretaja treba krećat i koliko postepeno treba dozirati gas
semislick gume su odlične za startove ali ne i za svakodnevnu vožnju
Ako sam ja dobro skuzio, najcesce ljudi uzimaju onu za S60, pa skracuju.

Kad smo kod semislick guma, bas sam gledao kod Lasica par modela. Uh, bome dobro izgledaju, iako me strah pomislit nasto to lici na mokrom :?

Autor/ica:  gonzo [ čet vel 01, 2007 10:42 pm ]
Naslov: 

mislim da je bolje onda kupiti org. jer nije sigurno jeftinija ta za S60 a i nemaš zahebancije jer je bolt on.

Autor/ica:  grimreaper [ čet vel 01, 2007 10:43 pm ]
Naslov: 

Citat:
mislim da je bolje onda kupiti org. jer nije sigurno jeftinija ta za S60 a i nemaš zahebancije jer je bolt on.
Vjerujem da ljudi uzimaju rabljene ili sa otpada. Kaj ne dolazi S60 serijski sa tim?

Autor/ica:  gonzo [ čet vel 01, 2007 10:46 pm ]
Naslov: 

mislim da čak i dolazi ali nemogu si zamislit da to paše čak i sa skraćivanje na s40 ,,,daj neku slkicu nabaci pa makar i od s60

Autor/ica:  tcode [ pet vel 02, 2007 12:13 am ]
Naslov:  Re: Pitanje za drustvo sa 40-kama t4

Citat:
Kako ste rijesili prijenos snage nakon chipanja? Ja sam bio jako blizu kupnje V40 T4, ali me frend iz Svedske odgovarao da vec i serijski ima problema sa prijenosom. Navodno da motor brutalno razvija snagu, i da je po kisi "vrlo zabavan". Pa me bas zanima dal se moze stvar popravit sa spustanjem, ucvrscivanjem, 17" kotacima?
Istina je da je taj motor, kada se otvori, brutala. Problem nastaje kod naglog kretanja, ako te srce ponese, jer postiže puno momenta već na jako niskim okretajima. Da bi se fenomen "zabave" dogodio, uopće nije potrebna mokra podloga, ako si uporan na gasu, okreće sa kotačima u prazno čak i u trećoj brzini. Nažalost nisam još nabavio strut bar, pa ti ne mogu reći da li pomaže i koliko, ali sam napravio neke druge stvari na motoru i prijenosu koje itekako pomažu. Napravit ću kratki rezime čim ulovim malo slobodnog vremena.

Autor/ica:  grimreaper [ pet vel 02, 2007 8:10 am ]
Naslov:  Re: Pitanje za drustvo sa 40-kama t4

Citat:
Nažalost nisam još nabavio strut bar, pa ti ne mogu reći da li pomaže i koliko, ali sam napravio neke druge stvari na motoru i prijenosu koje itekako pomažu. Napravit ću kratki rezime čim ulovim malo slobodnog vremena.
Ajde, kad uhvatis vremena, bas napisi malo u detalje.

Autor/ica:  zlaya [ pet vel 02, 2007 9:57 am ]
Naslov: 

ma kad se i ne otvori ima puno problema pri naglom startu, to sam najbolje osjetio prošle godine na SR u zagrebu kad sam s prvom i drugom iskopo pol staze i naravno poduvo utrku, jer što kaže gonzo moraš bit ful skoncentriran da bi sve bilo idealno jer auto ispoljuje brutalnost ak se zaigraš s gasom :twisted: :D

Autor/ica:  tcode [ pet vel 02, 2007 10:33 am ]
Naslov: 

Citat:
ma kad se i ne otvori ima puno problema pri naglom startu, to sam najbolje osjetio pro�le godine na SR u zagrebu kad sam s prvom i drugom iskopo pol staze i naravno poduvo utrku, jer �to ka�e gonzo mora� bit ful skoncentriran da bi sve bilo idealno jer auto ispoljuje brutalnost ak se zaigra� s gasom :twisted: :D
Inače, Zlaja je moralni pobjednik prošlogodišnjeg SR-a, jer je vozio 13 utrka (ako se dobro sjećam) i nije nikakvo čudo da je izgubio koncentraciju. Gonzo je uzeo fenomenalno drugo mjesto. :D

Autor/ica:  grimreaper [ pet vel 02, 2007 10:37 am ]
Naslov: 

Oho, svaka cast!

Autor/ica:  gonzo [ pet vel 02, 2007 12:53 pm ]
Naslov: 

mislim da je zlaja odvezao 16 utrka a ja jedno 11 :wink:

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/