VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Moj Volvo 850 http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=19 |
Stranica: 1/4. |
Autor/ica: | ronnie [ čet vel 01, 2007 3:39 pm ] |
Naslov: | Moj Volvo 850 |
Vozim 850 GLT 2.0 20v(karavan) i zanima me kolika je njegova prosjecna potrosnja. Naime meni trosi od 8-9 na otvorenoj pa do 14-15 u gradu. Pitam tek toliko da provjerim ako nesto nije OK pa da ga uredim jer auto je ... , ne znam s cime ga usporediti. Inace pozdrav svim kolegama za volanom Svedskog "narodnog vozila". |
Autor/ica: | grimreaper [ čet vel 01, 2007 3:49 pm ] |
Naslov: | Re: Moj Volvo 850 |
Citat: Vozim 850 GLT 2.0 20v(karavan) i zanima me kolika je njegova prosjecna potrosnja.
Fali ti jedan T u oznaci motora Naime meni trosi od 8-9 na otvorenoj pa do 14-15 u gradu. Pitam tek toliko da provjerim ako nesto nije OK pa da ga uredim jer auto je ... , ne znam s cime ga usporediti. Inace pozdrav svim kolegama za volanom Svedskog "narodnog vozila". ![]() Sacekaj jos malo da dobijes od mene izvjestaj. Sve mi se nekako cini da cu ceznut za ovim tvojim brojkama ![]() |
Autor/ica: | volvo5er [ ned vel 04, 2007 10:39 am ] |
Naslov: | |
Bok, i ja sam imao volvo 850 2.5 20V GLT in potoršnja bija je na otvorenom tako kao kod tebe nekdje 8-9 litara, u gradu između 12 i 15 (petnajst samo kada je bila jaka gužva, to znači da sam za 3 km potrošijo pola sata), a prosječna potrošnja bila je oko 11 litara. |
Autor/ica: | ronnie [ pon vel 05, 2007 9:48 pm ] |
Naslov: | Re: Moj Volvo 850 |
Citat: Sacekaj jos malo da dobijes od mene izvjestaj. Sve mi se nekako cini da cu ceznut za ovim tvojim brojkama ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pon vel 05, 2007 9:49 pm ] |
Naslov: | Re: Moj Volvo 850 |
Citat: Citat: Sacekaj jos malo da dobijes od mene izvjestaj. Sve mi se nekako cini da cu ceznut za ovim tvojim brojkama ![]() |
Autor/ica: | ronnie [ pon vel 05, 2007 9:49 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Bok, i ja sam imao volvo 850 2.5 20V GLT in potoršnja bija je na otvorenom tako kao kod tebe nekdje 8-9 litara, u gradu između 12 i 15 (petnajst samo kada je bila jaka gužva, to znači da sam za 3 km potrošijo pola sata), a prosječna potrošnja bila je oko 11 litara.
Znaci to je to i ne treba se sekirat sa nesto nije OK?Inace prvi puta vozim(posjedujem) ovak nesto veliko! |
Autor/ica: | volvo5er [ uto vel 06, 2007 10:03 am ] |
Naslov: | |
Pa ja mislim da je sve u redu, i da se ti nije treba baš ništa sekirati ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ uto lip 26, 2007 11:12 am ] |
Naslov: | 850 automatic - potrošnja |
Prije cca. 2 mjeseca kupio sam 850 20v automatic, 1997. godište, 220 tkm, prvi vlasnik. Do sada potrošnju uglavnom nisam uspio spustiti ispod 14 lit (gradska vožnja, klima 90% vremena uključena), a vidim da se na forumu mnogi hvale sa 12 lit. Ono što primjećujem je da automatika (program "economic", položaj "D") dosta rano šalta višu brzinu - već kod 60 km/h sam u četvrtoj - tako da se motor stalno vrti između 2.000 - 2.500 rpm i gotovo nikad ne dođe ni blizu 3.000 rpm. A kako Split nije Zagreb i ima dosta uzbrdica/nizbrdica, imam osjećaj da ovakav režim rada motora ne pogoduje niskoj potrošnji. Inače, bivši vlasnik je vozilo uzorno održavao i servisirao - provjereno - pa nije riječ o ruševini koja pije. Komentari, iskustva? |
Autor/ica: | Frula [ uto lip 26, 2007 11:51 am ] |
Naslov: | |
Moja iskustva (2,4 10v) nakon pređenih 5tkm od 11 mjeseca: - grad: zima i proljeće ispod 12l sa klimom ispod 13 - lagana vožnja i rijetko u špici. Iako je u Zagrebu sada stalno špica - otvorena cesta (kombinirano 70% autoput, 30% magistrala) lagana vožnja do 130-140kmh kada sam išao na skijanje (auto se vukao po podu ![]() Eto tolko |
Autor/ica: | grimreaper [ uto lip 26, 2007 11:59 am ] |
Naslov: | |
Automatic je nazalost kriv za barem 1.5L. Mrky, 14L u gradu uopce nije puno. Meni je cista gradska od 17 navise... |
Autor/ica: | Mrky [ uto lip 26, 2007 12:00 pm ] |
Naslov: | |
Frula, mjenjač je ručni? |
Autor/ica: | Frula [ uto lip 26, 2007 1:49 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Frula, mjenjač je ručni?
Da
|
Autor/ica: | Mrky [ uto lip 26, 2007 3:02 pm ] |
Naslov: | |
A ni motor nije isti. OK, jasno je da 170 KS ne može ići na zrak i da automatik guta još malo preko. Slažem se s Grimom, 14 lit je OK ![]() No svejedno i dalje mislim da motor između 2.000 i 2.500 rpm ne radi u optimalnom režimu, koji bi trebao biti negdje oko okretnog momenta. Možda u gradu koristiti samo prve 3 brzine (položaj 3)? Ima li tko takvih iskustava s automatikom? |
Autor/ica: | grimreaper [ uto lip 26, 2007 4:24 pm ] |
Naslov: | |
Citat: A ni motor nije isti.
Economic nastoji cim prije ubacit u visu, a da to ne steti motoru. Nije bas da se radi o nekom naprednom pentiumu koji puno toga proracunava... I kod mene nastoji cim prije prebacit u visu. Ako zelis da salta na visim okretajima, nabi vise gasa. OK, jasno je da 170 KS ne može ići na zrak i da automatik guta još malo preko. Slažem se s Grimom, 14 lit je OK ![]() No svejedno i dalje mislim da motor između 2.000 i 2.500 rpm ne radi u optimalnom režimu, koji bi trebao biti negdje oko okretnog momenta. Možda u gradu koristiti samo prve 3 brzine (položaj 3)? Ima li tko takvih iskustava s automatikom? ![]() |
Autor/ica: | mikey_rs [ uto lip 26, 2007 4:27 pm ] |
Naslov: | |
Citat: A ni motor nije isti.
I moj je automatic i sve kaj ti veliš je na mestu. I meni se u vožnji sve vrti oko 2000 okretaja (klima, gradska vožnja). Kolko dugo voziš taj automatic? Ja svoj vozim 2 godine po Šibeniku - isto brdovit grad i ubitačno za moj džep kad odidem na benzinsku (bit će taj plin kad-tad). Prosječna potrošnja (ono kaj putno računalo kaže) je nakon par mjeseci 11 do 11,3 prosjek. Ne mora značiti da točno pokazuje, ali po gradu 14-15 litri sigurno. Znam da je puno kad gledaš novčano ali to je normalno za ovakve uvjete (brdoviti grad, klima, automatic). Vani mi 'zoblje' oko 10 litri na otvorenom kad ne stišćem 'gumb' ispod gasa OK, jasno je da 170 KS ne može ići na zrak i da automatik guta još malo preko. Slažem se s Grimom, 14 lit je OK ![]() No svejedno i dalje mislim da motor između 2.000 i 2.500 rpm ne radi u optimalnom režimu, koji bi trebao biti negdje oko okretnog momenta. Možda u gradu koristiti samo prve 3 brzine (položaj 3)? Ima li tko takvih iskustava s automatikom? ![]() I ne bi ti preporučil da koristiš 4,3 ili L za po gradu. Kolko znam to ti samo ograničava mašinu na 3 (recimo) brzine i moreš potrošiti čak i više goriva neg inače ako rastegneš a on ne šalta u četvrtu i rpm-ovi se zdižeju... To koristi za spuštanja niz brdo da ti mašina koči u trečoj (ak je na '3' mjenjač) i da ne trošiš 'meso' na kočnicama. (Fala Kikiju na uputama kad mi je ovo govoril prije dve lete ![]() |
Stranica: 1/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |