VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

c30 2.0 ili 2.0d
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1899
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  volvori [ pet svi 30, 2008 11:40 pm ]
Naslov:  c30 2.0 ili 2.0d

Ljudi molim savjet!
Spremam se kupiti na leasing auto tako da par tisuća gore-dole ne igraju veliku stvar.
Gledo sam razinu kinetik koja je sasvim dovoljna uz neke dodatke.
Probao sam voziti 1.6d i nisam oduševljen.
S obzirom da radim oko 10 000km godišnje nije mi bit ušteda goriva neko gušt vožnje i tu dolazim do dileme.
Koji motor je interesantniji?2.0 BENZIN ILI DIZEL?

Autor/ica:  dgovorcin [ pet svi 30, 2008 11:44 pm ]
Naslov: 

Ak je gušt u pitanju onda 2.0D. Ono kaj te veseli u autu je okretni moment a ne konji, a toga kod diesela s puhalicom (turbo) ima puno više nego kod 2.0 benzinca. 320/340 vs 185 Nm :wink:

Autor/ica:  robert.g06 [ pet svi 30, 2008 11:46 pm ]
Naslov:  Re: c30 2.0 ili 2.0d

Citat:
Ljudi molim savjet!
Spremam se kupiti na leasing auto tako da par tisuća gore-dole ne igraju veliku stvar.
Gledo sam razinu kinetik koja je sasvim dovoljna uz neke dodatke.
Probao sam voziti 1.6d i nisam oduševljen.
S obzirom da radim oko 10 000km godišnje nije mi bit ušteda goriva neko gušt vožnje i tu dolazim do dileme.
Koji motor je interesantniji?2.0 BENZIN ILI DIZEL?

moj glas za benzin... bolji odaziv na gas... istina da po papirima piše ista max speed i isto ubrzanje... ali uvjek mi je benzin prvi izbor... a i uvjek mores ugraditi plin ak pocnes raditi vecu km.. :D

Autor/ica:  Rimtu [ pet svi 30, 2008 11:47 pm ]
Naslov:  Re: c30 2.0 ili 2.0d

Navodno je ovaj benzinac jako dobar motor sa umjerenom potrošnjom. Neznam kako je sa modernim dizelašima, ali za stare su vožnjice od kuće do posla bile smrt. Za takav način vožnje je po meni benzin ipak bolji. Dizel je ipak za autoput, a ne za grad.

Ja bi radije razliku utukao u momentum opremu. Ovaj se auto ipak kupuje zbog izgleda, a čelične felge kvare dojam jako.

Autor/ica:  robert.g06 [ pet svi 30, 2008 11:49 pm ]
Naslov: 

dosta je i kinetik oprema... al treba platiti i r paket... i naravno alu felge... :D
a kaj velis na 2.4i??? to ti je samo 1000€ vise... premda ides na leasing... nebus ni osjetil na placanju... :D

Autor/ica:  grimreaper [ sub svi 31, 2008 12:59 am ]
Naslov: 

Uskoro cemo doc do "najbolje uzmi T5". U svakom slucaju nemoj nista kupovat bez da probas, a onda ces sam doc do zakljucka da li ti bolje odgovara benzinac ili dizelas.

Autor/ica:  Rimtu [ sub svi 31, 2008 3:57 am ]
Naslov: 

U Rijeci moze probat samo 2.4 sa summum opremon, a s time nece saznat puno...

U svakom slucaju ja bi razmislio o jacem paketu opreme prije nego dizelu. Ljepsi auto(alu felge, retrovizori u boji auta i bolje presvlake siceva), maglenke uvjek dobro dođu. A ovi svi ostali dodaci( zatamnjenje retrovizora, putno računalo i tempomat) jednom kad se navikneš na to, uvjek kupuješ auto sa time.

Istina bog, to je 2k eura, al ja bi ih potrosio...

Možeš i otić do salona i žicat popust za salonsko vozilo --> http://www.volvo-draga.hr/raspoloziva_v ... hp?v=1&s=n

Autor/ica:  volvori [ sub svi 31, 2008 11:15 am ]
Naslov:  zamjena vozila

Da li neki volvo koncesionar uzima druge aute staro za novo,jer u rijeci ne uzimaju,tako da se sad natežem oko prodaje aurisa!
Ove dane idem u Zg pa molim adrese volvo konvesionara!
Hvala

Autor/ica:  cyberphere [ sub svi 31, 2008 3:44 pm ]
Naslov: 

Pa uopće nemaš šta razmišljati. Suludo je dizel motor kupovati sad u ovo vrijeme kad cijena dizela raste u nebesa. Ja sam uzeo 2.0 benzinca i naravno plin unutra i voziš se jeftino. I ne kužim kak može za gušt biti dizel. Pa 'ebo te motor kojem crveno počinje na 4k okretaja :lol: :lol:

Autor/ica:  Rimtu [ sub svi 31, 2008 4:11 pm ]
Naslov: 

Valja probat da bi znao razliku...

Kad bi teoretski dizel od 136 konja mogao radit na 6000-7000 okretaja, i linearno razvijat snagu kao i benzinac... onda bi imao osjecaj da vozis auto sa preko 200KS. Odnosno ovaj dizel se ponaša kao benzinac od cca. 200 KS koji ne voziš preko 4000 okretaja... zbog toga je gušt vozit ga.

A i razlika je u potrošnji ogromna, npr S60 D5 prosječna potrošnja 7.3 litre, ako divljaš ide na maks 8. S60 2.4 140KS potrošnja 8.5 litara, a ako divljaš 12-13 litara, ako ne i više. A gušt nije ni približno isti... Neznam koliko troši T5, ali sigurno duplo više nego D5.

No opet sve ovisi za šta ti treba auto... za vožnju većinom po gradu ja bi uvijek uzeo benzinca. + staviš plin i foziš se jeftinjaka.

Autor/ica:  Hong Kong [ sub svi 31, 2008 4:49 pm ]
Naslov: 

Probao C30 i dizel i benzin T5. Sve ovisi kakav si vozač?
Ja ti u svakom slučaju preporučujem benzin jer na tako
malom autu dizel pod tim što ima nije baš nešto.
Uzeti najjači benzinski motor na tako malom autu
pazi to je raketa. Leti. Speedy Gonzales ga zovu
u Mexicu i pod tom reklamom ga i promoviraju.

A što se tiče potrošnje znaj, da češ
tih par litara ne potrošio ih sa dizelom potrošiti negdje drugdje
ali razlika u vožnji neda se platiti sa ničim.
Više od 20 g. vozim benzinca i kaj če troši više.
Sa današnjim cijenama evo ti ga na dizel skuplji.
A prije ili kasnije može i plin kad isteče
garancija. Kod dizela bljak nemre.

Nemoj pristati da kupiš dok ti prodavač ne omoguči
da probaš oba dvije variante. Pa makar ako auto
isto kao i iz Zg. dodje u Lj. tako zahtijevaj od g. Baje
da ti omoguči probne vožnje prije kupnje.
I da mora iz Austrije iz beča da dovozi.
Stranka je car.


U Lj. kad nema V8 auta dodje iz Zg. ili Beča.
Neka te vode u Lj. ako treba na njihov trošak
to se kupuje jednom u desetak godina.

p.s. g. Bajo iz Zg. kako ga nepoznate, pozdravite mi ga
kad ga vidite. :lol: :lol: 8)

Autor/ica:  Branimir [ sub svi 31, 2008 5:45 pm ]
Naslov: 

Citat:
Pa uopće nemaš šta razmišljati. Suludo je dizel motor kupovati sad u ovo vrijeme kad cijena dizela raste u nebesa. Ja sam uzeo 2.0 benzinca i naravno plin unutra i voziš se jeftino. I ne kužim kak može za gušt biti dizel. Pa 'ebo te motor kojem crveno počinje na 4k okretaja :lol: :lol:
Nek proba oba i kupi šta mu se sviđa, gorivo će biti sve skuplje neovisno o vrsti.
Ja bih najradije 2.0T 180 ks, ali toga u C30 nema. :cry:

Autor/ica:  grimreaper [ sub svi 31, 2008 6:56 pm ]
Naslov: 

Citat:
Kad bi teoretski dizel od 136 konja mogao radit na 6000-7000 okretaja, i linearno razvijat snagu kao i benzinac... onda bi imao osjecaj da vozis auto sa preko 200KS. Odnosno ovaj dizel se ponaša kao benzinac od cca. 200 KS koji ne voziš preko 4000 okretaja... zbog toga je gušt vozit ga.
Izvukao si se sa ovom drugom recenicom, jer ti je prva totalna glupost :wink: Kad bi 2.0d drzao moment do 6-7000 okretaja, onda bi i snaga bila ~200 KS.

Autor/ica:  volvori [ pon lip 16, 2008 8:51 pm ]
Naslov: 

A gdje u ljubljanu?Adresa ili www!

Autor/ica:  žAjlA [ sri ruj 03, 2008 7:11 pm ]
Naslov: 

Nadam se, da je OK ako malo proširim izbor motora. :)
Zanima me, dali ima ko grafe okretnih momenta kod 2.0 i 2.4i motora? Dali je momenat dobar več kot nižjih okretaja, ili ga treba gnat na 4000+??

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/