Ma evo gledam danas drži na 0.95 u drugoj i trećoj?!
a neki dan jedva 0.5bara
i to je ono što ja trubim cijelo vrijeme svim servisima da je auto trom, a oni vele pa meni se čini da ide dobro....
drago mi je da sam te barem ponukao da malo zaviriš u tu problematiku i mjerenjem da možemo uspoređivati rezultate i empirijski a ne samo guzometrom.
Ja se upravo bavim mišlju kako presložiti mape da se stvari malo poboljšaju, pa sad pomalo kopam po netu u potrazi za svim varijablama koje ecu kontrolira, ali mogu reći da nisam baš puno našao, nažalost.
Interesira me npr. da li ecu direktno ili indirektno kontrolira knock i što poduzima u svrhu umanjenja knocka? dali samo retardira paljenje i do koliko stupnjeva, da li smanjuje dolaz goriva i za koliko tj. u kojem omjeru, te da li utječe i na otvaranje WG-a i BOV-a(mada mislim da BOV-om ne upravlja) u svrhu smanjenja pritiska i količine zraka u smjesi.
Isto tako još mi nije jasno da li ecu regulira uopće pritisak turbine u ovisnosti o vanjskoj temperaturi ili ga to kao većinu motora uopće ne zanima pa se oslanja isključivo na knock senzor?(ovdje bi igrao i MAF uz senzor temp. okolnog zraka).
Moram priznati da me malo zbunjuju neki spojevi za koje nisam ziher da li su takvi tvornički ili su prespajani pri ugradnji plina, pa mi to dodatno otežava detekciju.
inače meni kreće turbina oko 2k a na vrhuncu je već na 3k okr.
i još jedna stvar.. TCV ti na nekim motorima i dozvoljava oko 0,6bara na leru ako se naglo nabije gas na pod i pred vršnim okretajima naglo abgasa. Ali to je najčešće u slučaju mjerenja pritiska u usisnoj ispred klapne, a vjerujem da ti je i jasno zašto.
Gdje si uzeo uzorak na usisnoj grani za mjerenje boosta?