Imam isti auto, i jedno vrijeme sam imao sličan, ali znatno ublaženi problem. NAime, auto je palio sa dosta verglanja, ujutro hladan palio je k'o mina, al topal je trebao i do 6-7 sekundi verglanja, a kad upali, sve super. Nakon ultrazvučnog čišćenja dizni, problem rješen. Možda to nije tvoj slučaj, ali čini mi se da ni pumpa nije sigurno.
Drugo, auto ti je star kao i moj, ja imam nekih 35tkm više od tebe, i mogu ti sa sigurnošću reči da zajebeš te priče "mis smo ovlašteni servis ovo ono...". Ako je tako stručan i pametan, nek ti objasni što se pokvarilo, i zbog čega, nisi ti idiot pa da nemožeš skužit neke stvar. A onda ako ti i nije nešto jasno ovdje napišeš, pa se rješi, ima ovdje ljudi koji se kuže u mehaniku.
Da vidiš u kakvoj šupi ja svoj održavam, pao bi na guzicu. S mehaničarima ti je problem što ih ima puno, a kod nas ima jako puno auta, sve ih treba održavat, i svi se žure da ugrabe što više posla, hiperprodukcija, pa preskaču elemetarne stvari. Kako drugčije objesniti da ovlašteni servis auto od 280 ks napusti s neispravnim prednjim vilicama, i ne prekontroliranim kočnicama, koje ispuste dušu nakon 200 km. (nije u pitanju Volvo). To meni ne ide u glvau, da kad je auto već u servisu i naprave 17500 kn račun, ne pregleda kočnice i ovjes, zašto mu se to mora nacrtat. I isti ti je slučaj u ovlaštenom servisu, i kod "tvog" mehaničara. Iskreno, mene te stvari više ubijaju.
Zato, ti fino skini masku, postavi se kruto, objasni da za svoj novac očekuješ uslugu, da ćeš im je... roditelje, jer u najgorem slučaju naplačat češ se nepromjenjenih djelova, a postoji i rizik da ti oni tek zapravo i sjebu auto, a onda ...
Kolega, nema tu ljepo. I ne plačaj dok sve nije kako treba. A i onda nek ti objasne što sve stoji na računu i zašto. Pa traži svoje djelove. Ispadni gad, koga jebe, nisi živce našao na ulici.
|