VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Molim objašnjenje - TURBO http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=184 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | BELA [ sub ožu 31, 2007 9:07 am ] |
Naslov: | Molim objašnjenje - TURBO |
Pošto znam da ima ekipe na forumu koji se stvarno kuže u te stvari, molio bih da mi netko objasni konkretno kako radi turbo na mom t5 (u globalu znam definiciju i upotrebljivost turba), dakle pritisak, kad daje najjaču snagu, te princip rada - hladjenje, i ako imaš još što bitno ... i objasnite mi pojam turbo rupe ? Hvala svima. |
Autor/ica: | tcode [ ned tra 01, 2007 4:19 pm ] |
Naslov: | |
Ovak, nije da ti ne želim dati odgovor, ali pitaš nešto na što bih ti mogao pisati nekoliko stranica teksta, no čak ni tada ti ne bih uspio reći sve. Ako te zanimaju takve stvari, prošnjufaj malo net-om, a mogu ti i dati linkove na neke zgodne stranice, pa nam se javi sa nekim konkretnijim pitanjima, ako ih bude. Da ne ispadne da ti baš ništa nisam pomogao i rekao, u kratkim crtama ću ti pokušati objasniti pojam "turbo lag" iliti "turbo rupa". Kako bih ti to mogao objasniti, bitno je da imaš iole sliku o tome kako turbo punjači rade, gdje se fizički nalaze i sl. Uglavnom, radi se o tome da ispušni plinovi napuštajući ispušnu granu i kolektor, nailaze na prepreku, a to su lopatice na turbini. Pošto te lopatice imaju neku masu, a i nalaze se na kotaču koji je vezan na osovinu, a osovina se okreće unutar ležaja, koji pak stvara određeno trenje, potrebno je neko vrijeme da plinovi počnu rotirati turbinski kotač sa lopaticama do određenog broja okretaja turbine. Nakon toga turbina počinje stvarati koristan tlak. To vrijeme za koje turbina stvara prepreku, a još uvijek ne i koristan tlak, naziva se turbo rupa. Što je turbina manja, to će turbo rupa biti manje izražena. U teoriji stvari nisu ni približno tako jednostavne, ali ovo sam pojednostavnio koliko god je bilo moguće, barem da te malo zainteresiram za te stvari ![]() |
Autor/ica: | volvo5er [ ned tra 01, 2007 7:01 pm ] |
Naslov: | |
Na engleskome: http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_charger |
Autor/ica: | zlaya [ ned tra 01, 2007 7:19 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
pozdrav ljubljani, gledam tvoje postove i nigdje ne vidim da si se ti nama predstavio ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ ned tra 01, 2007 8:24 pm ] |
Naslov: | |
Citat: pozdrav ljubljani, gledam tvoje postove i nigdje ne vidim da si se ti nama predstavio ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ ned tra 01, 2007 10:57 pm ] |
Naslov: | |
2 bela kod malih turbina na niskim obrtajima ta turbo rupa je namjeno stavljena tj. elektronika upravlja westgateom i neda turbini da digne puni tlak recimo dok motor ne dosegne 2,500 tisuće obrtaja, jer klip ostaje duže vremena u nepravilnom položaju nego na recimo 5 tisuća okretaja i kad bi turbo nabio boost od recimo 1 bara na 1500 rpm što nije problem za turbinice sa manjim plinskim kućištem klipnjače to nebi izdržale i svinule bi se ![]() ![]() |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |