Ovak, nije da ti ne želim dati odgovor, ali pitaš nešto na što bih ti mogao pisati nekoliko stranica teksta, no čak ni tada ti ne bih uspio reći sve.
Ako te zanimaju takve stvari, prošnjufaj malo net-om, a mogu ti i dati linkove na neke zgodne stranice, pa nam se javi sa nekim konkretnijim pitanjima, ako ih bude.
Da ne ispadne da ti baš ništa nisam pomogao i rekao, u kratkim crtama ću ti pokušati objasniti pojam "turbo lag" iliti "turbo rupa".
Kako bih ti to mogao objasniti, bitno je da imaš iole sliku o tome kako turbo punjači rade, gdje se fizički nalaze i sl. Uglavnom, radi se o tome da ispušni plinovi napuštajući ispušnu granu i kolektor, nailaze na prepreku, a to su lopatice na turbini. Pošto te lopatice imaju neku masu, a i nalaze se na kotaču koji je vezan na osovinu, a osovina se okreće unutar ležaja, koji pak stvara određeno trenje, potrebno je neko vrijeme da plinovi počnu rotirati turbinski kotač sa lopaticama do određenog broja okretaja turbine. Nakon toga turbina počinje stvarati koristan tlak. To vrijeme za koje turbina stvara prepreku, a još uvijek ne i koristan tlak, naziva se turbo rupa. Što je turbina manja, to će turbo rupa biti manje izražena.
U teoriji stvari nisu ni približno tako jednostavne, ali ovo sam pojednostavnio koliko god je bilo moguće, barem da te malo zainteresiram za te stvari
.