Sada je: sub svi 10, 2025 4:45 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: kompresor klime
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:11 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
bem ti uvijek neka sra...
promijenio sam ono crno ispred motora od klime , neznam kako se zove ( neka boca sa dvije cijevi) kod kompresora.
napunio plina i sad radi , hladi ko luda , al nakon 10 minuta ili kad temperatura motora dodje na 90 kompresor se ugasi !!i ne pali više neko vrijeme , pa kad mu se da opet upali i hladi i tako več 15 dana , svaki dan hladi ko luda pa stane ! koji mu je ... :cry:

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:52 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lis 11, 2007 3:20 pm
Postovi: 33
Lokacija: Ljubljana
Citat:
bem ti uvijek neka sra...
promijenio sam ono crno ispred motora od klime , neznam kako se zove ( neka boca sa dvije cijevi) kod kompresora.
napunio plina i sad radi , hladi ko luda , al nakon 10 minuta ili kad temperatura motora dodje na 90 kompresor se ugasi !!i ne pali više neko vrijeme , pa kad mu se da opet upali i hladi i tako več 15 dana , svaki dan hladi ko luda pa stane ! koji mu je ... :cry:
Ja mislim da je ova boca sa dvije cjevi, dehidracisjki filtar.

Možda ti je elektromagntna sklopka kriva da ne radi.
Dali ima dovoljno plina ?!? Možda ti ne radi zbog toga što nemaš dovoljno plina. Znači ona ladi ko luda dok ne zmanjka plina, znači, da se plin upari, onda treba nekoliko vremena da preide u liquid stanje.


Vrh
   
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
bem ti uvijek neka sra...
promijenio sam ono crno ispred motora od klime , neznam kako se zove ( neka boca sa dvije cijevi) kod kompresora.
napunio plina i sad radi , hladi ko luda , al nakon 10 minuta ili kad temperatura motora dodje na 90 kompresor se ugasi !!i ne pali više neko vrijeme , pa kad mu se da opet upali i hladi i tako več 15 dana , svaki dan hladi ko luda pa stane ! koji mu je ... :cry:
To ti je filter klime!

Vjerovatno ti iskopča presostat na kileru,ako kiler nema dobro hlađenje,ugrije se i stvori veliki pritisak pa baci zaštita ili ti možda ne valja ŠPRIC ventil(ili ti ekspanzioni) pa ti nabije veliki tlak u povrat i opet ti baca presostat.

Na 850-etkama je to jako teško saznat jer nema dva servisna ventila,ali se da skemijat da se iščupa presostat i na to mjesto našarafi crveni manometar

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Citat:
bem ti uvijek neka sra...
promijenio sam ono crno ispred motora od klime , neznam kako se zove ( neka boca sa dvije cijevi) kod kompresora.
napunio plina i sad radi , hladi ko luda , al nakon 10 minuta ili kad temperatura motora dodje na 90 kompresor se ugasi !!i ne pali više neko vrijeme , pa kad mu se da opet upali i hladi i tako več 15 dana , svaki dan hladi ko luda pa stane ! koji mu je ... :cry:
Ja mislim da je ova boca sa dvije cjevi, dehidracisjki filtar.

Možda ti je elektromagntna sklopka kriva da ne radi.
Dali ima dovoljno plina ?!? Možda ti ne radi zbog toga što nemaš dovoljno plina. Znači ona ladi ko luda dok ne zmanjka plina, znači, da se plin upari, onda treba nekoliko vremena da preide u liquid stanje.

Manjak plina ti se odma vidi jer ti kompresor isključuje i uključuje ko lud.

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:57 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
a meni kaže neki kreten da je plina previše jer je taj filter leden a kao nesmije biti.pa smo još ispuštali plina vani.ja se ne kužim u klime al mislio sam da je malo plina unutra.
sad ču morati na novo , ufff...

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:

Ja mislim da je ova boca sa dvije cjevi, dehidracisjki filtar.

Možda ti je elektromagntna sklopka kriva da ne radi.
Dali ima dovoljno plina ?!? Možda ti ne radi zbog toga što nemaš dovoljno plina. Znači ona ladi ko luda dok ne zmanjka plina, znači, da se plin upari, onda treba nekoliko vremena da preide u liquid stanje.
Crveno označeno ti je totalna glupost :lol: :lol: :lol: :lol:

Dali ti uopće znaš na koji princip klima uređaj radi :?: :?: :?: :?:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:59 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
daj objasni malo ja kur.. ne kužim o tome..

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 12:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
daj objasni malo ja kur.. ne kužim o tome..
Samo reci kaj te zanima!Dobiš odgovor

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 12:03 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
šta se desi ako ima malo plina a šta ako ima previše..

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 12:13 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
šta se desi ako ima malo plina a šta ako ima previše..
MANJAK PLINA:

- Ne hladi dovoljno
- Kompresor se stalno isključuje i uključuje (radi klik-klak)
- Ventlatori se ne pale(vrijedi samo za aute koji imaju posebne ventilatore za kiler klime)
-Isključuje presostat niskog pritiska na kompresoru (ako isparavanje padne ispod -5 *C na plavom manometru)
VIŠAK PLINA:

-Na visokotlačnom (crvenom) manometru pokazuje više od 13 bar
-Kompresor isključuje presostat na kileru(postoje 2 ili više radi sigurnosti da koji ne zakaže)

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 7:53 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Špula ti je vjerojatno prešla, već je pisano na forumu o tome i Kiki je dal dosta podrobne informacije o popravku pa malo prokopaj...

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 4:40 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
da čitao sam al ovaj radi oko 10-15 min pa se ugasi. a probao sam jutros dok je motor bio hladan palio i gasio klimu točno 32 puta i uvijek je palila i gasila uredno!!

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 7:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Špula :!: Tak je bilo i kod mene.Naime se može pomoči sa skidanjem nekakvih limova ili tak nekaj

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 9:52 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
probao sam onu autodijagnostiku i kaže "auto" da ima 8 greška u sustavu klimatizacije. fuck...kozna dali mu je za vjerovati ??

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 16, 2008 10:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Negdje sam opisal kak se to radi i diagnosticira a sad mi se neda pisati i tražiti.

Mislim da u postu koji je postavio Rade32.......

Inače je to kvačilo klime potrošeno i da se složiti bez ulaganja novaca samo jedna pločica van i šljaka........


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan