Sada je: sub tra 27, 2024 10:03 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub ožu 31, 2007 12:50 am 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 31, 2007 12:38 am
Postovi: 10
pozdrav svima.

u jako skoro vrijeme namjeravam kupit volvo. s obzirom na financijske mogućnosti, nekako mi se čini da sam najbliži 850-ki sw 96.g.
zanima me dal je pametnije uzeti 2.0 sa ugrađenim plinom ili neku tdi varijantu?
kakve su potrošnje tih motora? neka usporedba.
dal je puno dat 6000 eura za takav auto koji je navodno uredno servisiran i pred par mjeseci je stavljen plin? auto navodno ima oko 150.000km
koja je razlika između 850sw iz 96. i v70 iz 97. ?
dali je za taj novac pametnije uzeti v40 iz 97., 98.?

za sad toliko.
hvala.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub ožu 31, 2007 8:29 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
'96 2,0 sa 150 tkm i plinom i uredno održavan za 6000 e, u principu nije puno ako nemaš dodatna ulaganja u auto, ako pak imaš ulaganja obavezno ruši cijenu za taj iznos jer svejedno tko če to odraditi - ti kao kupac ili on kao prodavatelj ako ga misli nekom prodati, osobno znam cca 70% 850-ki koje se prodaju na našem tržistu i preko svih oglasnika, jer pratim več oko 2 god svaki dan i znam što se nudi od 850-ki, jer sam za sebe tražio jednu, od 2500 po sve to abnormalnih 7500, dizle nisam gledao, motor je zhvalan 2,5 tdi od audia sa 140 ks, ali u tom autu ne radi čuda, a najvažnije je to da 850 -ku tdi 95/96 nemoš kupiti sa malo km, a generalka za takav motor je malo puno skupa, ako trebaš 850 ku za svaki dan, uzmeš takav sa plinom ili ga naknadno ugradiš, recimo kako je i Zlaya rekao i auto tim-u jer navodno jako dobro rade i sve funkcionira za 5, v70 je facelift 850-ke, farovi + unutrašnjost + vjerojatno još nešto, ali nisam baš upučen jer ih nisam gledao, osim jednog v70R iz '98 u Dubravi za 13 000 eura, no tip je taj auto na kraju prodao svom puncu ! Jedan v70 tdi sam usputno pogledao kod Pogačica sa moš mislit '97 i 165 000 km i nisu ga tamo mogli upaliti - koma i sramota, a kad je primio ima je veču dimnu zavjesu u svim bojama spektra jače nego moja 740-ke nakon prevaljenih više od 1 milje km.
Moja preporuka 850 benzinac jer rade 500 000 k, bez problema sa red, održavanjem naravno, a takva vec cca 12 god star auto gubi godišnje možda 150-200 eura na cijeni, a sad šte se prostora tiče o tome nebih ni pričal je kad prebacis sjedala, staviš madarc i dvoje komotno spavaju u njemu i rade čuda :), mislim da to dovoljno govori o prostoru. U svakom slučaju, odabirom kojeg god volva nečeš pogriješti osim onih modela sa nezahvalnim ''reno'' motorom.

Usput od kuda je ta 850 ka 2,0 sa plinom ?

A o v40 ima vlasnika na forumu pa možeš dobiti info iz I ruke od njih.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub ožu 31, 2007 9:00 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
850 2.0 ako nije barem 20v ili 20v Turbo ne preporucam. Ozbiljno pothranjen i zedan motor. Ako je vjerovat vlasnicima, trosi vise od 2.5 20v, odnosno skoro u rangu T5ice. U kombinaciji sa plinom 2.0 10v... hmmm... Ne znam. 2.5TDI je ok ali je pitanje isplativosti. Benzinac sa plinom je jeftiniji za eksploataciju, a u slucaju 2.5T ili T5ice itekako snazniji. V70 dijeli mehaniku sa 850kom, samo je estetski "popravljen" (unutra je ljepsi, ali izvana, meni barem, ipak korak unatrag).

A sto se tice V40, 850 je ipak bolji auto. Ja sam presao sa S40 na 850 i osjeti se dosta velika razlika. No, kad bi naletio na V40 2.0T ili T4 iz 98/99 za nekih 5500-6000e, onda to i ne bi bilo tako lose rijesenje.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub ožu 31, 2007 5:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Mislim da su dva totalno različit auta (iskreno, nisam probao 850), ali se slažem u preporuci u vezi S/V40, definitivno turbo. Puno bolje ide, a potrošnja - neznatna razlika.


Vrh
   
PostPostano: ned tra 01, 2007 1:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
pozdrav svima.

u jako skoro vrijeme namjeravam kupit volvo. s obzirom na financijske mogućnosti, nekako mi se čini da sam najbliži 850-ki sw 96.g.
zanima me dal je pametnije uzeti 2.0 sa ugrađenim plinom ili neku tdi varijantu?
kakve su potrošnje tih motora? neka usporedba.
dal je puno dat 6000 eura za takav auto koji je navodno uredno servisiran i pred par mjeseci je stavljen plin? auto navodno ima oko 150.000km
koja je razlika između 850sw iz 96. i v70 iz 97. ?
dali je za taj novac pametnije uzeti v40 iz 97., 98.?

za sad toliko.
hvala.
Kao sto je neko rekao TDI varijante ziher neces naci s prihvatljivom km. Meni je frend nakon skoro 2 god. potrage nasao u Njemackoj 850 TDI karavan koji sam si mogao priustiti. Imam ga malo vise od 3 god i sad vidim da nisam popushio :-)
U te 3 god. prosjecna potrosnja je samo 6.5 l. Motor je super, ali kako je TDI karavan tezak 1620 kg, neko je dobro primjetio da ne radi cuda.

E, sad - nakon iskustva i s prijasnjim 244 GL D6 i puno procitanih tudih iskustava, da danas kupujem Volvo, uzeo bih ipak 850 ili V70 benzinca (prvog) i ugradio plin. Nabavio bih si "special spare" da mi ne zauzima previse mjesta u gepeku i to je to. Pravi volvo motor je ipak trajniji od tdi-ja iako i ovaj 5 cil tdi mora ici barem 500tkm uz normalno odrzavanje. A, sto se tice motora, ne bih uzimao 2.0 verzije - eventualno 2.0 T. Meni je nekak favorit 2.5 20V...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon tra 02, 2007 2:30 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 31, 2007 12:38 am
Postovi: 10
ona gore navedena varijanta je propala.........šteta

ništa, tražim dalje !!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto tra 03, 2007 1:51 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 31, 2007 12:38 am
Postovi: 10
nasao sam jednog simpaticnog, al na zalost nije karavan. :cry:
-850 2.5, 20v ;96.g., 170000km, oprema osim kože-nesto ispod 4000eura (auto je na firmu, a to mi paše jer i ja kupujem na firmu)
-ugradnja plina nesto manje od 1000eura (danas sam se raspitao kod majstora)
-osiguranje 2350kn (sa 50% popusta)
-tehnički, atesta za plin i kupnja tablica (cca 2500 kn)

znači auto na cestu (nakon odbijanja dijela koji ide u predporez), sa ugrađenim i atestiranim plinom i registracijom godinu dana, došao bi oko 35000kn,
odnosno cca 4,7 k eurića

problem je jedini što auto još nisam ni vidio :P , ali frend ga je jučer pogledao i praktički rezervirao jer kaže da je odličan

jako mi je žao što nije SW, ali čini mi se da je dobra prilika.

ajd sad malo vaša mišljenja !!!

thx


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto tra 03, 2007 1:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Citat:
nasao sam jednog simpaticnog, al na zalost nije karavan. :cry:
-850 2.5, 20v ;96.g., 170000km, oprema osim kože-nesto ispod 4000eura (auto je na firmu, a to mi paše jer i ja kupujem na firmu)
-ugradnja plina nesto manje od 1000eura (danas sam se raspitao kod majstora)
-osiguranje 2350kn (sa 50% popusta)
-tehnički, atesta za plin i kupnja tablica (cca 2500 kn)

znači auto na cestu (nakon odbijanja dijela koji ide u predporez), sa ugrađenim i atestiranim plinom i registracijom godinu dana, došao bi oko 35000kn,
odnosno cca 4,7 k eurića

problem je jedini što auto još nisam ni vidio :P , ali frend ga je jučer pogledao i praktički rezervirao jer kaže da je odličan

jako mi je žao što nije SW, ali čini mi se da je dobra prilika.

ajd sad malo vaša mišljenja !!!

thx
Ne znam za toga, nisam gledao obične benzince, no nije ti još vrijedno komentirati dok ga ne vidiš, ovo su sve samo predpostavke i nagađanja ... :wink:

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto tra 03, 2007 3:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
2.5 20v je odlican motor. Prakticki neunistiv, nije veliki potrosac, odlicno se sporazumijeva sa plinom, no nije jako koliko 170Ks nagovjesta. Linearno razvija snagu pa nema onog efekta ljepljenja za sjedalo.

Ako je auto tako dobar kako kazes, go for it! Naravno, ako nije nuzno da uzmes karavan.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet tra 05, 2007 12:39 am 
Offline

Pridružen/a: sub ožu 31, 2007 12:38 am
Postovi: 10
rezime današnjeg posjeta zagrebu i pregleda volva (ja u stilu "a lijep je, čist, uredan,.... i moj mehaničar koji se ipak kao nešto kuži):

-dakle u pitanju je gore navedeni 850 2.5 20v

dobro:
-boja: naka tamno ljubičasta, metalik a možda čaki i lagana perla (auto ima jako očuvanu farbu, možda čak i prefarban)
-felge aluminijske (6 krakova-volvo)
-oprema: sva oprema, abs, servo, zračni jastuci, putni comp,maglenke,centralna brava, original kazetofon+original cd changer (koji valjda radi,ali neznam s obzirom da ovaj preprodavač nema kod za isti), ima i neko dugme na kojem piše TRACS??(nemam poima šta je to, a ni tip mi baš nije to najsretnije objasnio), sjedala su kombinacija kože i platna, s tim da se zadnja klupa spušta i djeljiva je na tri dijela
-diskovi sprijeda i straga (izgledaju jako zdravo, a i pločice još imaju dosta mesa)
-motor uredno pali i lijepo zvuči
-mjenjač lagano ulazi u brzine i ne osjeća se nikakav luft
-u probnoj vožnji nije bilo nikakvih lupanja u ovjesu, mjenjaču, volanu.... sve je izgledalo ok
-unutrašnjost automobila izgleda jako očuvano i održavano, stvarno bez zamjerki

e to su bile dobre strane...

upitno:
-auto je bio udaren u prednji kraj, promjenjen je prednji vezni lim (onaj ispod hladnjaka), prednja hauba bila je ravnata (na prednjem dijelu gdje se savija prema braniku) ali to se primjeti jedino s unutrašnje strane, farovi su loše vraćeni na mjesto tako da je jedan malo uvučen ili jedan malo strši, prednji branik je vidi se nov, ali loše montiran tako da je spušten oko 1cm niže no što bi trebao biti. sve u svemu, ne izgleda da je bio jako udaren, a osim fara i branika sve izgleda dobro složeno
-mom je mehaničaru čudno što auto od 170 ks dosta tromo ubrzava. misli da bi ipak trebao dat malo više. on inače vozi volvo 740 sa ako se ne varam 155 ks i kaže da je njegov življi od ovog (nije nikad probao ovakav model pa ne može usporedit....čisto subjektivan osjećaj)


loše:
-ne radi prekidač za duga svijetla
-na radi truba
-ne rade maglenke (ili prekidač)
-motor od centralne brave, kao da nema snage otključat zadnja desna vrata
-nosač desnog brisača (ili osovina motora) je iskrivljen, pa se u najgornjem položaju brisač odljepi oko 1cm od stakla
-ne radi dobro prekidač svijetla u kabini
-nema kod od radia

moj zaključak:

auto mi se svidja i čini mi se da s obzirom da je u pitanju 11 godina, auto i nije tako loš. istina, bio je udaren ali kao što rekoh, ne izgleda da je bio neki veći karambol. najviše me zabrinjava ovaj "subjektivan osjećaj" mog mehaničara koji misli da bi trebao biti startniji. neznam dal je moguće da nešto nije u redu s motorom, dal se možda samo zaljenio ili je samo takav i to je to..??
s tipom sam se dogovorio za cijenu od 3800 eurića (na firmu me to dodje oko 3300), s tim da mi do drugog tjedna u svom trošku riješi one loše stavke

neznam, mislim da sam bio dovoljno detaljan....
ako neko ima kakvo mišljenje.......slobodno.......

napominjem, radilo se samo o vizuelnom pregledu i kratkoj probnoj vožnji

pozdrav !!


[/b]


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet tra 05, 2007 9:09 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
2.4 20v je takav motor. On izrazito linearno razvija snagu i zato djeluje jako trom (nema osjecaja porasta snage sa porastom okretaja). No, brojke otkrivaju da tome nije tako, ipak je tu ubrzanje od 9s do 100 i maks od 210km/h. I ja sam isto tako bio razocaran kad sam krenuo u potragu za autom. Prvo sam gledao S70 2.4 20v i stekao sam dojam da to nije nista startnije od mog S40 1.8. Kasnije sam takodjer gledao 850 2.0T sa 176KS (koji bi trebao bit startniji od 2.4 zbog bolje rasporedjenog momenta), no ni kod njega nema osjecaja nekakve velike snage. To su jednostavno takvi motori.

Ove sitnice koje navodis pod minusima su jednostavno stvari koje je nemoguce izbjec. OK, tu i tamo naidje besprijekoran auto (Bela je nasao jednog), ali to je kod nas izumiruca vrsta. Nazalost radi se o barem 11 godina starim autima koji su kod 2. ako ne kod 3. ili 4. vlasnika... I moj 850 isto tako ima slicne probleme. Ne radi mi jedna maglenka, prekidaci retrovizora malo rade malo ne, trebalo bi zamijenit ulozak brave, ne rade mi sve lampice na konzoli itd...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet tra 05, 2007 2:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ma sve je dobro dok je lakše nabrojit (kraća lista) kaj ne radi od stvari koje rade :lol:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan