VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Lupanje ovjesa http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1693 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | adajic [ uto tra 22, 2008 1:34 am ] |
Naslov: | Lupanje ovjesa |
Pozdrav svima. Prvo zahvaljujem na odgovorima na temu o selenima. Počelo mi je prije mjesec i pol lupati nešto na ovjesu i mislio sam da su krajnici jer imaju malo lufta te sam ih promjenio i na kraju opet isti zvuk. .Nakon togu su navodno seleni problem je su ispucali i stvarno jesu i čekam 2 tjedna da stignu i danas ih promjenim i opet nešto lupa. Vidim da se pričalo o udarnim gumama i s ležajem amortiz. košta 570 kn komad. naravno zamjenski. Pa me zanima jel se to može toliko čuti...... zvuk je između udarca i grabanj na rupama i ležečim pol. Hvala |
Autor/ica: | marko-svibje [ uto tra 22, 2008 7:53 am ] |
Naslov: | |
Na mojoj(tatinoj) Fabiji je lupalo,i neki dan promjenijo Selen Blokove,više se ne čuje. ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ uto tra 22, 2008 8:15 am ] |
Naslov: | |
A joj, vidim da su majstori se latili strategije mjenjanja jednog po jednog djela pa možda jednom potrefe i promijene i onaj koji lupa. Nego daj ti napiši imaš li kakav luft na volanu, od kuda ti dolazi zvuk (lijevi, desni kraj), čuje li se stalni ili samo na grabama, jesi pogledao selene, balans štange i njihove upornje.... |
Autor/ica: | Vili [ uto tra 22, 2008 10:45 pm ] |
Naslov: | |
Po mom iskustvu one okomite štange na stabilizatoru bi bile prvo na što bih pomislio. Dobiju luft na gumenim zglobovima ako se ne varam, nek me netko ispravi ako sam šta krivo napisao. Očituju se nekakvim glupim klaparanjem, ne samo preko rupa nego i preko neravnina. |
Autor/ica: | gonzo [ uto tra 22, 2008 10:49 pm ] |
Naslov: | |
na S60 modelima su i amortizeri upitni. odi negdje na mjerenje pa ćeš sve znat. na mome je prvi ljevi zrel za mjenjat(40%) a dok je desni ko nov sa 80%. čudno skroz ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ uto tra 22, 2008 11:13 pm ] |
Naslov: | |
Citat: na S60 modelima su i amortizeri upitni.
Poluproizvod, he, he, dok si vozio x 40 nisu te mučili ti problemi odi negdje na mjerenje pa ćeš sve znat. na mome je prvi ljevi zrel za mjenjat(40%) a dok je desni ko nov sa 80%. čudno skroz ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ uto tra 22, 2008 11:27 pm ] |
Naslov: | |
ma X40 je ko traktor,hebote to nemoš strgat dok ovi pizdeki nove generacije su za kitu. al nije ni čudo kad im ford kroji pravdu ![]() za što se god uhvatiš piše made in japan,od amortizera pa do getribe itd. |
Autor/ica: | grimreaper [ sri tra 23, 2008 11:21 am ] |
Naslov: | |
A cuj, nije isto vozit 150.000km po ACu i 150.000km po kojekakvim cestama. Covjek bi ocekivao da su u Austriji ceste bolje nego kod nas, al bome bi se iznenadio... Kad se samo sjetim klagenfurta do pred par mjeseci. Glavni grad Koruske, a prstem oko grada kao da se vozis po Kabulu. |
Autor/ica: | ruka [ sri tra 23, 2008 11:47 am ] |
Naslov: | |
Citat: A cuj, nije isto vozit 150.000km po ACu i 150.000km po kojekakvim cestama. Covjek bi ocekivao da su u Austriji ceste bolje nego kod nas, al bome bi se iznenadio... Kad se samo sjetim klagenfurta do pred par mjeseci. Glavni grad Koruske, a prstem oko grada kao da se vozis po Kabulu.
ja se više ne iznenađujem nigdje, di sam sve prošao i kakvih sve cesta ima ove naše su mila majka. Jedino što kod nas zbilja ne valja to su pružni prelazi, bilo tramvajski bilo od vlaka, al vidim da u zadnje vrijeme i to ide na bolje.
|
Autor/ica: | gonzo [ sri tra 23, 2008 3:58 pm ] |
Naslov: | |
Citat: A cuj, nije isto vozit 150.000km po ACu i 150.000km po kojekakvim cestama. Covjek bi ocekivao da su u Austriji ceste bolje nego kod nas, al bome bi se iznenadio... Kad se samo sjetim klagenfurta do pred par mjeseci. Glavni grad Koruske, a prstem oko grada kao da se vozis po Kabulu.
nije nitko spomenuo 150tkm,nego ono što je meni čudo a to je da na S60 nakon 100 000 možeš cijeli prednji kraj mjenjat.imao sam dosad 10 auta koji su imali od 80 000 do 140 000 i na ni jednom nisam nikad ništa mjenjao.(iznimaka A4 sa špur štangama al to je poznata bolest) |
Autor/ica: | grimreaper [ sri tra 23, 2008 4:46 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
nije nitko spomenuo 150tkm,nego ono što je meni čudo a to je da na S60 nakon 100 000 možeš cijeli prednji kraj mjenjat.
Lupio sam 150.000km napamet. Nije uopce bitno. Htio sam reci da sam vidio Volve sa skoro 400.000km da su izgledali kao iz salona, a bome sam vidio i one sa 60.000 prema kojima je moj mila majka. BTW, S60 T5 ima sportski ovjes serijski, pa vjerujem da je i vise opterecen od ostalih. Moj stari je do sada mijenjao samo jednu sponu (trosak valjda 20e) i to je to. Ovjes kao nov, sad je cca 100.000km (poceo se covjek vozit u zadnje vrijeme haha).
imao sam dosad 10 auta koji su imali od 80 000 do 140 000 i na ni jednom nisam nikad ništa mjenjao.(iznimaka A4 sa špur štangama al to je poznata bolest) |
Autor/ica: | mikey_rs [ sri tra 23, 2008 5:52 pm ] |
Naslov: | |
Moral budem i ja počastit svojeg sa par spona.... |
Autor/ica: | gonzo [ sri tra 23, 2008 6:10 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
nije nitko spomenuo 150tkm,nego ono što je meni čudo a to je da na S60 nakon 100 000 možeš cijeli prednji kraj mjenjat.
Lupio sam 150.000km napamet. Nije uopce bitno. Htio sam reci da sam vidio Volve sa skoro 400.000km da su izgledali kao iz salona, a bome sam vidio i one sa 60.000 prema kojima je moj mila majka. BTW, S60 T5 ima sportski ovjes serijski, pa vjerujem da je i vise opterecen od ostalih. Moj stari je do sada mijenjao samo jednu sponu (trosak valjda 20e) i to je to. Ovjes kao nov, sad je cca 100.000km (poceo se covjek vozit u zadnje vrijeme haha).imao sam dosad 10 auta koji su imali od 80 000 do 140 000 i na ni jednom nisam nikad ništa mjenjao.(iznimaka A4 sa špur štangama al to je poznata bolest) jedno je sigurno da S60 kvalitetom i robusnosti mehanike nemože ni prismrdit X40 modelima. dali je tome uzrok veća masa vozila ili fušeraj u fordu?? nebi ti znao odgovorit al jedino OK u toj priči je da dijelovi nisu skupi i ima ih u zamjenskoj izvedbi. |
Autor/ica: | grimreaper [ sri tra 23, 2008 6:35 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
neznam ja koje volve si ti vidio da imaju 400 000 i da im je ovjes ko nov!,, al jedino što ti mogu reć da S60 moje majke koji ima pređenih 86 000 uglavnom autoputa u njemačkoj, ima porozne selene na vilicama i sigurno su kroz sljedećih 10-15tkm za mjenjat.
Kvragu, tak jasno da sa 400.000km nece ovjes bit netaknut, govorim o opcem stanju auta. Ford nema nikakve veze sa S60, on ulazi u igru malo kasnije. Tehnika na S60 vuce korijene od 850tke (Kiki je rekao da su to zadnji Volvovi ovjesi), i ako je tome tako, onda je taj auto ipak "mrvicu" bolji od 40tke.
jedno je sigurno da S60 kvalitetom i robusnosti mehanike nemože ni prismrdit X40 modelima. dali je tome uzrok veća masa vozila ili fušeraj u fordu?? nebi ti znao odgovorit al jedino OK u toj priči je da dijelovi nisu skupi i ima ih u zamjenskoj izvedbi. |
Autor/ica: | gonzo [ sri tra 23, 2008 6:44 pm ] |
Naslov: | |
ja sam ti napisao u čemu nije bolji a ti kak hoćeš 8) |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |