Sada je: sub tra 27, 2024 6:08 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon sij 22, 2024 6:47 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 03, 2024 9:13 pm
Postovi: 6
Pozdrav za sve clanove, kao sto sam u naslovu naveo vozim Volvo S40 2.0d 100kw 2005. Imam sljedeci problem i zamolio bih ako mi mozete pomoci:
Vozilo vozi perfektno nekih 10-15km i odjednom kao da izgubi snagu i sporo ubrzava preko 2000 obrtaja i ne mogu upaliti tempomat. Nekada ugasim auto i upalim ono vozi opet kao ludo.
Dijagnostika pokazivala pedalu gasa i zamjenjena je a problem isti. Od ostalih greski pokazuje samo potrebno zamjeniti grijac.
Molim za pomoc.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 22, 2024 10:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Koja dijagnostika ,Volvo vida?? Mozda cem ili ecm zezaju,uglavnom treba volvo dijagnostika ako nije s njom rađeno

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub sij 27, 2024 6:05 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 03, 2024 9:13 pm
Postovi: 6
Hvala puno na odgovoru, da li se moze ECU resetirati nekako ili mora na dijagnostiku da ide?


Vrh
   
PostPostano: pon sij 29, 2024 8:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Sa originalnom dijagnostikom se može svašta,ovako ne

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto vel 20, 2024 8:48 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 03, 2024 9:13 pm
Postovi: 6
Moze li pomoc uradio sam dijagnostiku za navedeni problem odakle da krenem. Dijagnostika originalna Volvo
slika


Vrh
   
PostPostano: čet vel 22, 2024 10:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Prvo senzor kvalitete zraka,to nije ništa bitno to ima svaki drugi auto grešku,znači da sam ne zatvara dovod svježeg zraka u kabinu.
Drugo neispravan softver motora (ecm) može biti da je netko uklanjao egr i (ili) dpf ako ga ima, i zbog toga možda nije htio upaliti,treba u ovlaštenom provjeriti točno sta s tim napraviti ako ce biti problema
Treće ne radi dimer na instrumentima i (ili) čep rezervara se ne zaključava (nez kakve veze ima jedno s drugim ali tako piše u opisu greške )
cetvrto jedan ili više grijača ne radi,treba ispitati i zamjeniti grijače jel loše pali hladan i ne radi tempomat
Peto malo je zeznuto s tim nez sta da se radi i to je izgleda najveći problem ili can mreža zeza ili nešto s cemom (ecemom zeza) uglavnom treba u ovlašteni nek probaju s novim softverima cem -a i ecm-a.

Samo to su ti trebali u tom ovlaštenom prečekirati sve greške



284: ECM-C301 upravljački modul, neispravan softverski kontrolni zbroj ECM, D4204T
Ispis

Informacije o dijagnostičkom kodu kvara (DTC) ECM-C301

J2800641 Stanje
Kada upravljački modul motora (ECM) primi CAN poruku od središnjeg elektroničkog modula (CEM), odgovara kontrolnim zbrojem. Dijagnostički kod kvara generira se u upravljačkom modulu motora (ECM) ako se kontrolni zbroj iz upravljačkog modula motora (ECM) ne podudara s kontrolnim zbrojem u središnjem elektroničkom modulu (CEM) ili ako CAN komunikacija između upravljačkog modula motora ( ECM) i središnji elektronički modul (CEM) ne radi.

Zamjenska vrijednost
Ništa.
Mogući izvor
Potražite dijagnostičke kodove kvarova koji se odnose na CAN u središnjem elektroničkom modulu (CEM).
Softver za grešku preuzet je u upravljački modul motora (ECM).
Oštećen upravljački modul motora (ECM).

Simptom(i) greške
Tekstualni prozor i simbol upozorenja/tekstualna poruka
Svjetla upozorenja i zvona/svjetlo indikatora kvara (svjetlo "Check engine") indikacija/bez indikacije

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto vel 27, 2024 1:03 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Vozilo vozi perfektno nekih 10-15km i odjednom kao da izgubi snagu i sporo ubrzava preko 2000 obrtaja i ne mogu upaliti tempomat. Nekada ugasim auto i upalim ono vozi opet kao ludo.
Ovakvo ponasanje je meni na takvom auto bio simptom zastopanog DPF-a, ali malo sam zbunjen jer ti to nisu diagnosticirali.


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 01, 2024 8:32 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 03, 2024 9:13 pm
Postovi: 6
Pozdrav, DPF i EGR iskljuceni i ne pokazuju vrijednosti na dijagnostici.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 04, 2024 9:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Pozdrav, DPF i EGR iskljuceni i ne pokazuju vrijednosti na dijagnostici.
Očito onda loš softver,uostalom sve ti piše.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan