Pozdrav svima!
Prije neki dan upalila mi se lampica akumulatora na tabli. Odvezao sam auto do najbližeg mi servisa, u ovom slučaju mazdinog, da mi vide kaj ne valja i slože. Dečki pokušavali par dana, ali bez sreće. Vele da su testirali alternator da je struja punjenja dobra (13,5V-13,8V), ali i dalje svijetli lampica. Probali i sa dugim regulatorom (bosch), ali i dalje isto. Struja punjenja ista, lampica i dalje svjetli. Nagađaju da je problem u komunikaciji elektronike. Kolko sam ja u to vrijeme istraživao, struja punjenja za moj auto je između 13,5V - 14,5V. Znači da bi trebalo biti OK, ali nije. Čul sam se i sa Nikolom iz VŽ, veli da je imal isti problem i da ga je riješio jedino ugradnjom drugog original rabljenog alternatora, (rekel je da moraju poklapati brojevi s njih). Navodno se Volvo tu na neki način zaštitio kad veli da nije problem uspio riješiti ni sa novim zamjenskim, već da mora biti isključivo original. Ja sam danas probal testirati alternator preko Vide, po meni parametri zadovoljavajući. Mjeril multimetrom, vrijednosti iste kao u Vidi, Ohm test alternator-blok motora 0ohm. Sve djeluje ok, čak je i aku na 12,7V, znači da se puni, s tim da je star oko 5g, Exide mislim 900 ili 1000Ah, koroziji nema traga...
Ima tko kakvu ideju kam dalje gledati?
Dali mjenjati alternator? I za koji? Kupiti original, reparirati postojeći ako se može da valja ili kupiti tvornički repariran original, ako to uopće ima?
Probati kak je Nikola uspio, sa rabljenim originalnim?
Stavljam i slike testa iz Vide i popis trenutnih grešaka. Auto je inače kod mene 7g, trudil sam se održavat ga i bolje nego treba, ima 267000km, 2005.g. i rado bi da me služi i dalje. Registracija mi ide krajem tjedna pa bi volio riješti čim prije, kvalitetnije, povoljnije.
Ako ne uspijem riješiti do kraja tjedna, jel to prepreka za prolaz na tehničkom?
Svaka ideja i prijedlog su dobro došli pa navalite...
Lijep pozdarav svima,
Vanja
|