VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
S 40 vs 60? http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1525 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | Zeljko_M [ uto ožu 25, 2008 1:40 pm ] |
Naslov: | S 40 vs 60? |
Bok drustvo, Koja je konkretna razlika izmedju ta sva modela. Koliko je u stvari S60 veci od S40. Vozne osobine, i moze li kakvo iskustvo? |
Autor/ica: | tcode [ uto ožu 25, 2008 1:42 pm ] |
Naslov: | |
Mislim da će ti tu Gonzo biti najviše od pomoći. Dotični mladi gospodin trenutno je u posjedu oba ![]() |
Autor/ica: | Zeljko_M [ uto ožu 25, 2008 1:46 pm ] |
Naslov: | |
Sretnik.... 8) |
Autor/ica: | Tomaz40 [ uto ožu 25, 2008 2:09 pm ] |
Naslov: | |
Isto KIKIR6 imao je i 60 i 40. Moje mišljenje: S60 je napravljen više za autoput nego za po gradu, a S40 je napravljen više za po gradu nego po autoputu. Ako voziš 80% ili više po autoputu kupi S60. Ako voziš 80% ili više po gradu kupi S40. A sve izmedu sam probaj i odaberi. Oboje su dobri auti u svojoj klasi, ali pripadaju različitim klasama. |
Autor/ica: | zlaya [ uto ožu 25, 2008 4:09 pm ] |
Naslov: | |
Danas napravio jedno 300 km u Gonzinom T5 S60, u globalu razlika je ono S40 romobil a S60 konjaska kočija to je što se tiče udobnosti unutrašnjosti vanjštine i pun kufer drugih stvari, na autoputu odličan ide jebeno,po mom ta dva auta se nemogu a niti trebaju uspoređivat totalno dva različita svijeta i filozofije. |
Autor/ica: | Zeljko_M [ sri ožu 26, 2008 12:27 am ] |
Naslov: | |
Ok, Ja preferiram prvenstveno udobnost, prostranost, funkcionalnost i ekonomicnost (znaci benzinac + plin). Sto se brzine tice, potpuno je nebitna, ionako je sve preko 160km/h totalno bezveze. Jedina stvar koja me u autu zanima je sound system, ali to ce ici costum i po mojem ukusu. Znaci S60 ako mi sjekira padne u med, a S40 ako mi ga netko pokloni. Hm nije lose...lol |
Autor/ica: | gonzo [ sri ožu 26, 2008 1:41 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ok,
ovo sve što si napisao odgovara opisu s60 modela.Ja preferiram prvenstveno udobnost, prostranost, funkcionalnost i ekonomicnost (znaci benzinac + plin). Sto se brzine tice, potpuno je nebitna, ionako je sve preko 160km/h totalno bezveze. Jedina stvar koja me u autu zanima je sound system, ali to ce ici costum i po mojem ukusu. Znaci S60 ako mi sjekira padne u med, a S40 ako mi ga netko pokloni. Hm nije lose...lol serijsko ozvučenje je solidno samo bi ja još zamjenio serijske visokotonce sa onakvima kakve sam imao iz DLS Ultimate serije ![]() samo da dodam i potvrdim ono što je zlaya napisao da S40 nemože po ničemu konkurirati S60 osim jedino po potrošnji goriva. za grad S60 nije prevelik niti predugačak samo malo ga hebe krug okretanja jer je prilično mali za tako širok auto. što se tiče stabilnosti, iako S60 djeluje klimavo kao kao brod, po zavojima isti se mogu prolaziti jako velikim brzinama a trakcija prednjih pogonskih kotača je više nego zadovoljavajuća na suhoj podlozi. KOČNICE,, samo hvala za njih jer T5 model koči bolesno.(zanima me kombinacija sa EBC diskovima i pločicama(red)) |
Autor/ica: | Mrky [ sri ožu 26, 2008 2:30 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ... ta dva auta se nemogu a niti trebaju uspoređivat totalno dva različita svijeta i filozofije.
Apsolutno točno!Kasnim jednu generaciju za modelima 40 i 60 - ranije sam vozio 460 a sada 850 - ali mislim da je logika ista: uspoređivati ih bilo bi isto kao uspoređivati Golf i Passat. Dva različita vozila, dva različita svijeta, bez obzira što je proizvođač isti. |
Autor/ica: | Zeljko_M [ sri ožu 26, 2008 6:13 pm ] |
Naslov: | |
Shvatio sam poantu, iako mi S40 i nije djelovao puno manjim. Nisam ih nijednom vidio jednog pored drugog... , ali budem i to. Znaci moj idealan Volvo je S60 T5 ili oican atmosferac. Dali se more naci na kojem nasem sajtu opise sumum momentum i kinetic opreme? Sto se sounda tice, tesko je da ce se naci polovan sa dynaudio sistemom tako da ce ipak ici costum. Ali najprije treba skupit nesto kuna do kraja godine, a onda pricat... |
Autor/ica: | grimreaper [ sri ožu 26, 2008 7:22 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Danas napravio jedno 300 km u Gonzinom T5 S60, u globalu razlika je ono S40 romobil a S60 konjaska kočija to je što se tiče udobnosti unutrašnjosti vanjštine i pun kufer drugih stvari, na autoputu odličan ide jebeno,po mom ta dva auta se nemogu a niti trebaju uspoređivat totalno dva različita svijeta i filozofije.
I, da cujem kakav je T5? ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ožu 26, 2008 7:37 pm ] |
Naslov: | |
Ide ko gluha svinja ![]() |
Autor/ica: | DJ [ čet ožu 27, 2008 12:03 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: ... ta dva auta se nemogu a niti trebaju uspoređivat totalno dva različita svijeta i filozofije.
Apsolutno točno!Kasnim jednu generaciju za modelima 40 i 60 - ranije sam vozio 460 a sada 850 - ali mislim da je logika ista: uspoređivati ih bilo bi isto kao uspoređivati Golf i Passat. Dva različita vozila, dva različita svijeta, bez obzira što je proizvođač isti. Zapravo sve napisano u ovoj temi stoji, jedino onaj dio da je S60 OK za grad ... To je relativno. Za nekoga je i RR Phantom OK za grad. Ali kako god okrenes, S40 je puno puno okretniji auto od S60 (puno vise nego sto bi se moglo zakljuciti po razlici u centimetrima). Vozio sam i dosta duze aute od 60ice i smatram da je Volvo napravio jako los posao po pitanju kruga okretanja. Tesko je vjerovat da je tako kratak auto tako nezgrapan. Po mom iskustvu, izmedju 60ice i 80ice nema skoro nikakve razlike u voznji, i u dobrom (autocesta) i u slabom (grad). P.S. disclaimer: nedavno sam citao nesto o tome, da se u tvornici nastima koliko se kotaci mogu zakrenuti, a da ne struzu. Navodno je to ovisno od felgi sa kojima se auto isporucuje ... Moj je dosao sa 17" od T5ice, tako da je moguce da sa "normalnijim" felgama situacija nije tako losa. |
Autor/ica: | Vili [ čet ožu 27, 2008 1:34 am ] |
Naslov: | |
Šta ste zapeli za krug okretanja. Pa svaki pravi Volvo ima redni petak popreko postavljen, pa mjenjač po ovo pa ono, pa prednju vuču i normalno da ima manji krug zakretanja kotača. Sva konkurencijaima ima uzdužno postavljene motore, i osim audija zadnji pogon, pa su zbog toga "obogaćeni" manjim krugom okretanja. Za mene je S60 nešto najmanje što bih mogao podnjeti, prvenstveno zbog ponude prostora. I on mi je premal pa nevjerujem da bi mi 40-tka pasla za išta osim za grad. Pošto stari vozi S80 znam da je razlika nenormalna, pa ako se netko već i dvoumi, a nema previše bodova zbog brzine i načina vožnje, onda bi trebalo razmišljati između ta dva auta, iako i S80 može ići brzo, i skupit puno kaznenih bodova. |
Autor/ica: | Tomaz40 [ čet ožu 27, 2008 7:20 am ] |
Naslov: | |
Citat: Šta ste zapeli za krug okretanja. Pa svaki pravi Volvo ima redni petak popreko postavljen, pa mjenjač po ovo pa ono, pa prednju vuču i normalno da ima manji krug zakretanja kotača. Sva konkurencijaima ima uzdužno postavljene motore, i osim audija zadnji pogon, pa su zbog toga "obogaćeni" manjim krugom okretanja.
O kojem pravom Volvotu ti to govoriš? Možda S60 napravljena na Danskoj? Za mene je S60 nešto najmanje što bih mogao podnjeti, prvenstveno zbog ponude prostora. I on mi je premal pa nevjerujem da bi mi 40-tka pasla za išta osim za grad. Pošto stari vozi S80 znam da je razlika nenormalna, pa ako se netko već i dvoumi, a nema previše bodova zbog brzine i načina vožnje, onda bi trebalo razmišljati između ta dva auta, iako i S80 može ići brzo, i skupit puno kaznenih bodova. ![]() ![]() Naravno je S60 bolji auto od 40-ke, bolja unutrašnjost, dosta ljepiji je od vani,... Sve je to istina šta si napisao o popreko postavljenom motoru, ali imati 60-ku za vožnju po gradu, je kao da bih kupio največi John Deere, da bi pokosio 20 kvadrata trave 3 puta godišnje. |
Autor/ica: | tcode [ čet ožu 27, 2008 8:06 am ] |
Naslov: | |
Citat: ..ali imati 60-ku za vožnju po gradu, je kao da bih kupio največi John Deere, da bi pokosio 20 kvadrata trave 3 puta godišnje.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |