VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

EGR i smjesa benz/zrak - S40 T4?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1516
Stranica: 1/3.

Autor/ica:  cceelloo [ ned ožu 23, 2008 3:38 pm ]
Naslov:  EGR i smjesa benz/zrak - S40 T4?

Pozdrav, zanima me dali S40 T4 ima EGR ventil i ako ima di se nalazi? Bilo bi lijepo kad bi netko stavio nekakvu sličicu... :oops:
I da se nadovežem, koji bi bio uzrok prebogate smjese u cilindrima? Dimi crno iz auspuha - smrad benzina, svjećice crne..

Hvala, lp

Autor/ica:  quasymodo [ pon ožu 24, 2008 12:32 pm ]
Naslov: 

to će ti objasniti tcode!!! :roll:

Autor/ica:  tcode [ pon ožu 24, 2008 1:22 pm ]
Naslov:  Re: EGR i smjesa benz/zrak - S40 T4?

Citat:
Pozdrav, zanima me dali S40 T4 ima EGR ventil i ako ima di se nalazi? Bilo bi lijepo kad bi netko stavio nekakvu sličicu... :oops:
I da se nadovežem, koji bi bio uzrok prebogate smjese u cilindrima? Dimi crno iz auspuha - smrad benzina, svjećice crne..

Hvala, lp
Koliko je meni poznato, a navodno ponešto znam o T4 mašinama ;), nemaju (Bogu hvala) EGR ventil.

Da li je auto stock, tj. da li je rađen kakav chip tuning, kada si mijenjao filter zraka zadnji put?
Probaj očistiti MAF senzor.

Autor/ica:  sansi [ pon ožu 24, 2008 2:17 pm ]
Naslov: 

Ako baca crni dim problema može biti više.
Da li ima promjene u snazi?
Koje gorivo trošiš?
Koje ulje sipaš?
Kad si mijenjao filtere i sviječice?
Je li svijetli ijedna lampica?

Autor/ica:  tcode [ pon ožu 24, 2008 5:22 pm ]
Naslov: 

Crni dim je definitivno posljedica prebogate smjese, neizgoreni benzin u ispušnim plinovima. Ili je loša VE mapa ili neki od senzora daje netočnu informaciju ECU-u (MAF, MAT). Pada mi na pamet još i da su dizne loše, možda ukapavaju benzin umjesto da ga raspršuju..

Autor/ica:  quasymodo [ pon ožu 24, 2008 5:30 pm ]
Naslov: 

e kad smo kod mapa: dal netko zna gdje mogu otić da mi pogledaju mapu dal sve štima??? Zvao sam baotića a oni vele da nemaju nikakav software za moj model; tj da ne postoji! Anyone???

Autor/ica:  tcode [ pon ožu 24, 2008 5:59 pm ]
Naslov: 

Teško će ti netko "čitati" mapu iz ECU-a (može se, ali to zahtijeva lemljenje po njemu), to nije niti potrebno. Ono što tebe zanima je smjesa, a nju možeš ispitati korištenjem širokopojasne lambda sonde sa pripadajućim kontrolerom (WideBand).

Autor/ica:  cceelloo [ pon ožu 24, 2008 9:29 pm ]
Naslov: 

Danas sam upalio i auto neće ni mrdnut, snaga nula, ni pomaknut. Koristim 98+, ulje mobile 5w-40..sve uredno servisirano. Primjetio sam da mi je gljiva-filter zraka malo napukla sa strane i maknuo je, skinuo i očistio senzor, ali razlike nema. Tada sam skinuo svjećice ( bosch iridium, 15000 km ) i vidio da su crne, imao sam neke bezveze svjećice od nekog volva..čisto za probat jer trgovine nisu radile i stavim, probam i auto ide ko raketa...dok ne stisnem preko 4000 okretaja i onda počne štekat kao da ne rade svi cilindri - malo dimi malo ne. . ali dan i noć prema početnom stanju. Sutra probam sa odgovarajućim novim svjećicama, a sumnjam još na air mass senzor.. Bobine i kablovi su novi..

I da..sa starim svjećicama je palio lamda sondu-ch.engine, kad sam stavio nove/stare lampica se ugasila..dok opet nije zaštekao preko 4000 okretaja..

A zato nisam mogao naći EGR :lol:

Autor/ica:  sansi [ pon ožu 24, 2008 9:36 pm ]
Naslov: 

Kupi NKG svijećice i po meni bi tribalo riješiti problem

Autor/ica:  quasymodo [ pon ožu 24, 2008 10:24 pm ]
Naslov: 

Citat:
Teško će ti netko "čitati" mapu iz ECU-a (može se, ali to zahtijeva lemljenje po njemu), to nije niti potrebno. Ono što tebe zanima je smjesa, a nju možeš ispitati korištenjem širokopojasne lambda sonde sa pripadajućim kontrolerom (WideBand).

daj malo pojasni to bolje; onako laički! Kako i gdje se to može napravit i naravno koliko to košta?

Autor/ica:  tcode [ uto ožu 25, 2008 12:01 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Teško će ti netko "čitati" mapu iz ECU-a (može se, ali to zahtijeva lemljenje po njemu), to nije niti potrebno. Ono što tebe zanima je smjesa, a nju možeš ispitati korištenjem širokopojasne lambda sonde sa pripadajućim kontrolerom (WideBand).

daj malo pojasni to bolje; onako laički! Kako i gdje se to može napravit i naravno koliko to košta?
Mislim da ti nekakvu mobilnu varijantu WB sonde imaju u Auto-Tim-u. Zvrcni ih pa pitaj pošto bi ti izmjerili. Imam ju i ja, ali moja je vezana za kompletnu instalaciju i novi VEMS ECU, nije jednostavno prenijeti sistem u drugi auto, tako da ti ne mogu izaći u suret.

Znam za još jednog dečka koji ima tu mobilnu varijantu (sonda se postavi u ispušnu cijev zadnjeg lonca), broj ti pošaljem na PM ako želiš.

Zadnja i najskuplja varijanta je da si kupiš kontroler i sondu..
http://shop.vems.hu/catalog/product_inf ... 8ab2344e2b

Autor/ica:  cceelloo [ uto ožu 25, 2008 10:19 am ]
Naslov: 

Malo sam gledao za svjećice, i heat range koji je dosta važan varira kod pojedinih proizvođača, za T4, NGK dosta njih preporučuje - imaju hr 6, Beru i Bosch imaju 7, Champion 8... Sta vi imate?

Stavili smo na volvo 460 ( od starog ) ove moje svjećice koje su me zajebavale i rade bez problema sve super..

Autor/ica:  tcode [ uto ožu 25, 2008 11:23 am ]
Naslov: 

Citat:
Malo sam gledao za svjećice, i heat range koji je dosta važan varira kod pojedinih proizvođača, za T4, NGK dosta njih preporučuje - imaju hr 6, Beru i Bosch imaju 7, Champion 8... Sta vi imate?

Stavili smo na volvo 460 ( od starog ) ove moje svjećice koje su me zajebavale i rade bez problema sve super..
Ne treba slijepo gledati u heat range brojke proizvođača, nemaju svi istu skalu! Postoje tablice za usporedbu. I da, toplinska vrijednost je jako važna!! Ako je auto tuniran, treba uzeti stupanj hladniju svječicu.
Ja sam trenutno na Denso Iridium IK22 (IK20 je zamjena za OEM svjećicu).

Autor/ica:  cceelloo [ uto ožu 25, 2008 11:45 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Malo sam gledao za svjećice, i heat range koji je dosta važan varira kod pojedinih proizvođača, za T4, NGK dosta njih preporučuje - imaju hr 6, Beru i Bosch imaju 7, Champion 8... Sta vi imate?

Stavili smo na volvo 460 ( od starog ) ove moje svjećice koje su me zajebavale i rade bez problema sve super..
Ne treba slijepo gledati u heat range brojke proizvođača, nemaju svi istu skalu! Postoje tablice za usporedbu. I da, toplinska vrijednost je jako važna!! Ako je auto tuniran, treba uzeti stupanj hladniju svječicu.
Ja sam trenutno na Denso Iridium IK22 (IK20 je zamjena za OEM svjećicu).
Točno, imaju različite skale. A ništa, kupim kasnije svjećice pa vidim šta će bit. Primjetio sam nakon air mass senzora još neki senzor na istoj cijevi, za šta mu je to? Auto nisam tunirao, sve je original, poradio sam samo na podvozju.

Autor/ica:  cceelloo [ uto ožu 25, 2008 6:03 pm ]
Naslov: 

Svijećice dolaze sutra pa sam odlučio još malo se zafrkavat, probao sam ištekat šteker sa MAF-a i sve radi isto, nikakve reakcije.. Znači li to da ustvari on zeza?

Stranica: 1/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/