VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Volvo S6 D5 136kw Summum 2007 - Stanje motora
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=15106
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  Leonardo23 [ sub ožu 12, 2022 10:41 pm ]
Naslov:  Re: Volvo S6 D5 136kw Summum 2007 - Stanje motora

Sjećam se tog auta s fb jer je bila rasprava oko paketa opreme koji posjeduje...
Ukratko, moja dijagnoza.. (ukoliko je želiš prihvatiti)
Oko 700-800€ motor, sa nosačima cca 1000€
.. odvezeš svom majstoru na izmjenu i vozi i goni dalje jer on to može... diskovi jbg, to je najbolje novo, od 2000 na gore komplet...
Znam da je to puno novaca al tako ćeš jedino moći donekle vratiti uloženo ili uživati u vožnji tog istog auta jer ti on to zaista može pružiti... ako te zanima drugi motor javi se Anti Rezi iz Rakovog potoka, ima on dva komada u jako dobrom stanju...
Lp

Autor/ica:  jabuka96 [ ned ožu 13, 2022 3:29 pm ]
Naslov:  Re: Volvo S6 D5 136kw Summum 2007 - Stanje motora

Uložio bi ja u njega određenu svotu novca, auto ide, on vozi bez problema za sada, o udobonosti i komoforu da ne govorim.

No sada sam došao u situaciju da ga nitko ne želi servisirati, nema ga gdje odvesti.
Majstor kod kojeg sam bio ne želi raditi na njemu jer je po autu kemijano, improvizirano i dijelovi nisu orginalni, pogotovo što je dirano po softveru.
Reko mi je da ako on počne mijenjati dijelove da se još puno toga može otkriti, pokvariti i da cijena može otići do neba, kao je rekao rupa bez dna.

Nosače bi sve mijenjao i da se stave kvalitetni, i da se pokuša otkriti gdje curi.

No nije mi jasno, stalno pratim razinu ulja u motoru i uvijek je pri max razini, provijerim nakon što auto ostavim dva dana da miruje, a dole sve zaprljano od ulja i curi.
Gubim rashladnu tekućinu, dva tjedna mi je auto stajalo na parkingu i kada sam pogledao palo je ispod minimuma. Isto provijerio razinu ulja nakon što je stajao dva tjedan, ulje pri max razini.
Možda ovo što curi je rashladna tekućina pa kako se slijeva po motoru kupi naslage ulja i prljavštine.

Bio sam kod par mehaničara oni ne žele dirati po autu jer je to Volvo te da moram ići kod Volvo mehaničara, odem li u ovlašteni servi oderat će me.

Bio sam se javio Nenadu tu sa foruma kako ste mi rekli, no na poruku mi nikada nije odgovorio.

Autor/ica:  Polestar [ pon ožu 14, 2022 12:05 pm ]
Naslov:  Re: Volvo S6 D5 136kw Summum 2007 - Stanje motora

Vidi ako su kilometri skidani, vrati nazad auto prodavaču, pa nek se dalje on zajebava s njim.
Dosta je tog lopovluka sa skidanjem kilometara!

Autor/ica:  mario.zg [ pon ožu 14, 2022 5:16 pm ]
Naslov:  Re: Volvo S6 D5 136kw Summum 2007 - Stanje motora

Može se naganjati s njim i po sudovima, ali malo koristi.

Samo je pitanje jel želi ulagati ili ne, a znamo da neće biti baš jeftino

Autor/ica:  155IE [ uto ožu 15, 2022 8:50 am ]
Naslov:  Re: Volvo S6 D5 136kw Summum 2007 - Stanje motora

Citat:
Majstor kod kojeg sam bio ne želi raditi na njemu jer je po autu kemijano, improvizirano i dijelovi nisu orginalni, pogotovo što je dirano po softveru.
Ja sam na S40 micao DPF i fizicki i softverski te to nije nikakav razlog da se taj proces proglasi "kemijanjem".

Pomiri se s cinjnicom da ti je netko uvalio auto u losem stanju. Ja prije kupnje radije platim 250-300 kn ovlastenom servisu za vizualni pregled i dijagnostiku auta, iako niti to nije garancija za sve, ali barem bi me upozorili da je motor sav zauljen.

Kada si vec ulozio toliko novca u auto, najlosija opcija je da odustanes zbog mozda 500 EUR neplaniranih troskova. A cak i da je 1000 EUR za drugi motor i dalje si siguran da ces nakon toga imati sto voziti barem 5 godina bez vecih problema.

Autor/ica:  Leonardo23 [ sri ožu 16, 2022 5:10 pm ]
Naslov:  Re: Volvo S6 D5 136kw Summum 2007 - Stanje motora

Nenad nikome ne odgovara na poruke... samo pozivi poslije radnog vremena naravno u razumno vrijeme

Autor/ica:  jabuka96 [ sub ruj 03, 2022 3:31 pm ]
Naslov:  Re: Volvo S6 D5 136kw Summum 2007 - Stanje motora

Pozdrav svima,
Eto mene sa mojim problematičnim Volvom. S današnjim danom sam s njime prešao 110000 km otkako je kod mene. Na toj kilometraži mi je potrošio 2L ulja.
Za ovaj motor D5 doslovno vrijedi neuništiv s obzirom što mu je sve rađeno i kako su ga održavali on i dalje ide. Najviše sam ga vozio na dugim relacijama Zagreb - Šibenik - Zagreb (autocesta i stara cesta), Zagreb - Pula - Zagreb (autocesta) i okolica Zagreba te Slavonski Brod.

Auto sam bio servisirao u 4 mjesecu kod jednog majstora u Jablanovcu, on mi je pregledo auto i izmjenio dva nosača motora, stavio je LEMFÖRDER (nosač kod radilice i kod getribe)
Komplet diskovi i pakne prednje i stražnje ATE te ATE tekućina i gibljiva kočiona crijeva prednja.

Jedini kvar koji mi se dogodio, prije mjesec dana je da mi je procurilo kučište termostata i to je brzo sređeno.

Sada moje pitanje
Dali je ovo normalno stanje za filter zraka star 8 mjeseci?
slikaslika
slikaslika

Kad sam bio kod Maria Gubića on mi je rekao da su mu otišle karike i da zato troši ulje. Ovo je stanje cijevi i EGR, umjesto čađe sve je puno ulja, sam EGR ventil leptir je čist.
slikaslika
slikaslika
slika

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/