VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Ler gas
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1483
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  joja [ pon ožu 17, 2008 9:54 am ]
Naslov:  Ler gas

Ovo će biti lagano pitanje (V40 1.6 2003.) za znalce poput Kikija, Nenada i ostalih.

Ponekad (nažalost sve češće), recimo pri stajanju na semaforu, motor lijepo radi -l er gas točno na 750 rpm, kazaljka je mirna. Ak mu slučajno dam malo gasa prek 2000 rpm i onda pustim gas, kazaljka se spusti na 750 rpm, ali onda počne "flaksati" gore-dolje, da bi na kraju potonula i da bi sa motor u konačnici zgasio. Kad to probam ponoviti, ne dogodi se svaki put.
Ponekad mi to napravi i iz čistog mira, bez diranja papučice gasa.
Slično se događa kad ubacim u rikverc, vozim par metara i nakon što zakočim ubacim u ler. Ne događa se to uvijek, ali me sad već malo brine, jer ak je motor na radnoj temperaturi i zgasi se, neće mi baš kresnuti od prve.
O čemu se radi? S obzirom na tip motora, je li trebam kaj pročistiti, s obzirom da znam da se ler gas ne rihta kod x40 modela, a i uglavnom je"zaljepljen" na 750 rpm.
Da li ga trebam furati kod mehaničara ili mogu sam nekaj popravit (strgat)?

Dečki hvala, joja

Autor/ica:  BORIS [ pon ožu 17, 2008 10:21 am ]
Naslov: 

Probaj očistiti klapnu gasa (i sve oko nje), ako simptomi i dalje ostanu isti mogao bi biti problem u By-pass ventilu odnosno "motoriću ler gasa" :wink:

Autor/ica:  Zox [ pon ožu 17, 2008 10:27 am ]
Naslov: 

Ne znam kak je to na Volvo benzincima, ali u ovakvim stvarima mi je cesto pomagalo ciscenje
usisa i odredjena količina WD-40 u ventil za podesavanje ler gasa. Vredilo bi pogledati i u kakvom
su stanju vakuum cijevi oko usisa. Ako negdje vuce zrak gdje ne treba, znaju se pojavljivati slicni
simptomi.

Autor/ica:  joja [ pon ožu 17, 2008 10:46 am ]
Naslov: 

Citat:
Probaj očistiti klapnu gasa (i sve oko nje), ako simptomi i dalje ostanu isti mogao bi biti problem u By-pass ventilu odnosno "motoriću ler gasa" :wink:
Imaš crtež, fotku ili upute?

Autor/ica:  ruka [ pon ožu 17, 2008 10:47 am ]
Naslov: 

baš tak, pogledaj prvo da ti nekakvo crevo nije ispalo ili puknulo, oće to s vremenom.

Autor/ica:  BORIS [ pon ožu 17, 2008 11:25 am ]
Naslov: 

slika

Pod brojem 21 nalazi se ulaz u usisnu granu i tu se nalazi klapna (leptir) gasa, potrebno je prvo skinuti gumeno crijevo za dovod zraka iz filtera i baciti pogled unutra, ako se unutra nalazi "smeče" prašina ili masni talog potrebno je to očistiti. Nikako ne koristi WD ni slične lubrikante jer samo potiču stvaranje masnih naslaga, postoje sredstva u sprayu koja jako dobro čiste takve stvari i ne štete katalizatoru (spray za čišćenje karburatora).
Pod brojem 14 nalazi se By-pass ventil koji je ustvari mali elektromagnet i regulira dotok zraka u motor te samim time i broj okretaja na leru i pod čokom, WD tu možeš koristiti samo za čišćenje el. kontakata, a za ostalo koristi prije spomenuto sredstvo.

Može biti i problem u "nekom" crijevu vacuuma ali to bi trebao i sam uočiti malo boljim zagledavanjem i osluškivanjem :wink:

Sretno :wink:

Autor/ica:  Tomaz40 [ pon ožu 17, 2008 2:56 pm ]
Naslov: 

viewtopic.php?p=8477&highlight=#8477

Autor/ica:  sansi [ pon ožu 17, 2008 7:08 pm ]
Naslov: 

Ja sam imao problem sa ler gasom auto je neravnomjerno držao obrtaje i znao se ugasiti, čišćenjem tzv. lerlauf regler ventila sve je riješeno. (BR. 14 na slici)

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/