VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Tražim malo iskustava o S40 2.0D http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1479 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | Strat04 [ ned ožu 16, 2008 7:32 pm ] |
Naslov: | Tražim malo iskustava o S40 2.0D |
Pozdrav prije svega. U neko dogledno vrijeme planiram kupiti ovaj auto pa me zanimaju Vaša iskustva s tim modelom. Potrošnja, servisi, bolne točke.., apsolutno sve u čemu ste imali iskustva. Kolika cijena bi mogla biti za dobro očuvanog i da je što mlađi? Na raspolaganju bi imao oko 10000€ pa bi molio da me savjetujete, hvala... PS: Koliko mu je osnovno osiguranje i općenito registracija sa 50%? Bruno. |
Autor/ica: | grimreaper [ ned ožu 16, 2008 8:04 pm ] |
Naslov: | |
Bruno, za te novce bojim se da ces morat gledat u smjeru prve generacije S40 (2.0d motor dolazi samo sa drugom generacijom od 2004. godine). Sto se tice 1.9d izvedbe 40tke, vjerujem da ce ti se uskoro javiti vlasnici ![]() |
Autor/ica: | Strat04 [ ned ožu 16, 2008 8:23 pm ] |
Naslov: | |
Čini se da je onda po oglasima štamparska greška jel sam vidio 2.0D modele iz 98' i 99'. Uglavnom, može i neki drugi dizelski motor (bilo bi lijepo da ima i turbo) a to i očekujem od ovog foruma da mi da savjete. Ajmo vlasnici dizela... Bruno. |
Autor/ica: | ruka [ ned ožu 16, 2008 8:24 pm ] |
Naslov: | |
osiguranje i produženje registracije-oko 3300-3500kn u zagrebu ( s 50%), tebi bude u osjeku jeftiinije osiguranje, Za 10000 evra možeš naći zbilja dobar primjerak par godina star. Mora izgledati baš kao da je novi, ništa nesmje bit iznucano i izguljeno u njemu, tad znaš da si na kolko tolko normalnoj kilometraži ( moj je s 200000km izgledao kao da je jučer iz salona izašao), gledaj da je suh oko čvorišta povrata interkulera i egr-a, da ravnomjerno i mirno radi, nesmije dimit crno iza i onda je sve ok, toči i vozi. |
Autor/ica: | Strat04 [ ned ožu 16, 2008 8:32 pm ] |
Naslov: | |
Citat: osiguranje i produženje registracije-oko 3300-3500kn u zagrebu ( s 50%), tebi bude u osjeku jeftiinije osiguranje, Za 10000 evra možeš naći zbilja dobar primjerak par godina star. Mora izgledati baš kao da je novi, ništa nesmje bit iznucano i izguljeno u njemu, tad znaš da si na kolko tolko normalnoj kilometraži ( moj je s 200000km izgledao kao da je jučer iz salona izašao), gledaj da je suh oko čvorišta povrata interkulera i egr-a, da ravnomjerno i mirno radi, nesmije dimit crno iza i onda je sve ok, toči i vozi.
Hvala puno na odgovorima.![]() |
Autor/ica: | V40 neno [ ned ožu 16, 2008 8:53 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Čini se da je onda po oglasima štamparska greška jel sam vidio 2.0D modele iz 98' i 99'.
Ej,evo da se ja malo ukljucim Uglavnom, može i neki drugi dizelski motor (bilo bi lijepo da ima i turbo) a to i očekujem od ovog foruma da mi da savjete. Ajmo vlasnici dizela... Bruno. ![]() ![]() Ja ti vozim V40,2001god. i to 1.9 DI 102 ks:!: evo slike viewtopic.php?t=158&postdays=0&postorder=asc&start=0 To ti je RENAULT LAGUNA 1.9 dci.Kupio sam ga sa 82 000 km,sada ima 125 000,a nisam imao nikakvih problema satim motorom.Svi koji su imali nekakve kontakte sa LAGUNOM su pljuvali po tom motoru,a ja stvarno samo tocim i vozim. Postoji i 115 ks ali taj je u vlasnistvu dgovorcinneka ti on nesto kaze o svojem ![]() ![]() |
Autor/ica: | Strat04 [ ned ožu 16, 2008 9:06 pm ] |
Naslov: | |
Može malo oko potrošnje? Osobno večinu vožnje provedem izvan grada a po gradu jako, jako malo... Koje su slabe točke na "četrdesetkama"? Održavanje? |
Autor/ica: | V40 neno [ ned ožu 16, 2008 10:10 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Može malo oko potrošnje? Osobno večinu vožnje provedem izvan grada a po gradu jako, jako malo... Koje su slabe točke na "četrdesetkama"? Održavanje?
HM ![]() ![]() ![]() ![]() Za slabe točke ti bas i neznam,ali sam čuo da im je jako osjetljiv ovjes(ali to su samo glasine),a ja nisam jos imao problema sa njim. A što se tiče servisa,tj. održavanja,oriđiđi djelovi su naravno pre skupi kod svih VOLVO vozila,a ja ih naravno ne stavljam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | achtung_071 [ ned ožu 16, 2008 10:56 pm ] |
Naslov: | |
Citat: osiguranje i produženje registracije-oko 3300-3500kn u zagrebu ( s 50%), tebi bude u osjeku jeftiinije osiguranje, Za 10000 evra možeš naći zbilja dobar primjerak par godina star. Mora izgledati baš kao da je novi, ništa nesmje bit iznucano i izguljeno u njemu, tad znaš da si na kolko tolko normalnoj kilometraži ( moj je s 200000km izgledao kao da je jučer iz salona izašao), gledaj da je suh oko čvorišta povrata interkulera i egr-a, da ravnomjerno i mirno radi, nesmije dimit crno iza i i onda je sve ok, toči i vozi.
nesmije dimit crno iza zasto ne smije pa dizel je.................moj 19tdi(2001g) 115ks,v40 dimi a komp. pokazuje da je sve ok,ulje ne trosi........ ne kontam!?!? |
Autor/ica: | V40 neno [ ned ožu 16, 2008 11:01 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: osiguranje i produženje registracije-oko 3300-3500kn u zagrebu ( s 50%), tebi bude u osjeku jeftiinije osiguranje, Za 10000 evra možeš naći zbilja dobar primjerak par godina star. Mora izgledati baš kao da je novi, ništa nesmje bit iznucano i izguljeno u njemu, tad znaš da si na kolko tolko normalnoj kilometraži ( moj je s 200000km izgledao kao da je jučer iz salona izašao), gledaj da je suh oko čvorišta povrata interkulera i egr-a, da ravnomjerno i mirno radi, nesmije dimit crno iza i i onda je sve ok, toči i vozi.
nesmije dimit crno iza zasto ne smije pa dizel je.................moj 19tdi(2001g),v40 dimi a komp. pokazuje da je sve ok,ulje ne trosi........ ne kontam!?!? Moj je dimio do prije par dana kad sam ga poceo pošteno stiskat 2500-3000 okretaja.Prije sam ga štedio i šaltao cim je cajger došo do 2000,a kako mi je majstor reko:Zagušio si ga pa kad ga stisneš nakon dugo vremana lagane vožnje,sasvim ti je normalno da izbaci tu čađ van kroz alspuh ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ ned ožu 16, 2008 11:03 pm ] |
Naslov: | |
treba svremena na vrijeme sprovest terapiju punog gasa ![]() |
Autor/ica: | V40 neno [ ned ožu 16, 2008 11:04 pm ] |
Naslov: | |
Citat: treba svremena na vrijeme sprovest terapiju punog gasa
A majstor GONZO je to doktoriro pa se javite njemu na propuhivanje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ ned ožu 16, 2008 11:05 pm ] |
Naslov: | |
uvjek stoji na raspolaganju ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | achtung_071 [ ned ožu 16, 2008 11:06 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: osiguranje i produženje registracije-oko 3300-3500kn u zagrebu ( s 50%), tebi bude u osjeku jeftiinije osiguranje, Za 10000 evra možeš naći zbilja dobar primjerak par godina star. Mora izgledati baš kao da je novi, ništa nesmje bit iznucano i izguljeno u njemu, tad znaš da si na kolko tolko normalnoj kilometraži ( moj je s 200000km izgledao kao da je jučer iz salona izašao), gledaj da je suh oko čvorišta povrata interkulera i egr-a, da ravnomjerno i mirno radi, nesmije dimit crno iza i i onda je sve ok, toči i vozi.
nesmije dimit crno iza zasto ne smije pa dizel je.................moj 19tdi(2001g),v40 dimi a komp. pokazuje da je sve ok,ulje ne trosi........ ne kontam!?!? Moj je dimio do prije par dana kad sam ga poceo pošteno stiskat 2500-3000 okretaja.Prije sam ga štedio i šaltao cim je cajger došo do 2000,a kako mi je majstor reko:Zagušio si ga pa kad ga stisneš nakon dugo vremana lagane vožnje,sasvim ti je normalno da izbaci tu čađ van kroz alspuh ![]() ja kad ga tek upalim i stisnem gas dimi sto je normalno da dimi , ja ga uvjek vozim do 3500 okretaja , naj vise sto sam ga stisnuo je bilo 4700 obrtaja , to je maksimala................valjda je to dovoljno pojma nemamo u stvari koliko i moze otici gore.....................ipak je dizel............. |
Autor/ica: | V40 neno [ ned ožu 16, 2008 11:08 pm ] |
Naslov: | |
Pa normalno da bu dimio kad je hladan,a i nesmiješ ga stiskat dok se ne zgrije zbog dobrobiti turbine ![]() |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |