Pozdrav,
Zanima me da li netko zna vrijednosti koje mora pokazivati MAF na leru. Naime, preko VIDE, moj pokazuje 500-510 mg/stroke. Auto nema DPF (Euro3), ima zablindirani EGR koji je također maknut iz mape kod remapa. Pretpostavka da ta vrijednost bude kudikamo veća kad nema EGR-a tj kad EGR ne doprinosi protoku zraka u usis, ali svejedno mi se čini malo poveča vrijednost.
Problem koji se manifestira i prije mapiranja (razlog zašto i pitam) je povišena potrošnja i prilična količina cnog dima kod ubrzanja i na vrhu. E sad, normalno da dimi, al baš ne tolko. Dimio je dosta i prije. Ali i troši podosta. Auto vuče odlično i motor radi dobro. Turbo je skinut bio da se provjere krilca, aktuator i tako to, puni ko nov do 1.45 po VIDI i po analognoj vurici. TCV zamijenjen nedugo. MAP i IAT daju točne vrijednosti. Tlak goriva i protok su vjerojatno dobri (imam referentne vrijednosti samo na leru). Injektori su provjereni prije 10ak kkm. Nema boost leak-a. Kompresija OK i ne troši ulje.
E sad, znam (tj. mislim) da dizli mogu raditi bez MAF-a i da kad radi da ga ECU koristi za kontrolu EGR-a i eventualno finije podešavanje ubrizgavanja. Sad meni ima logike ako MAF pokazuje 10-15% veću količinu zraka (znam malo nelogična greška) da će i ubrizgavanje biti za tu veću količinu zraka dok ustvari je manja - veća potrošnja i crni dim. Ispravite me ak griješim.
Plus, nije da sad imam nekog pretjeranog iskustva sa svime time, ali prije kaj sam vidio je da dok dodam gas MAF pokazuje instantno povečanje na očitanju, a moj kao malo potone pa se digne na "normalnu" vrijednost. El to normalno ponašanje? U priloženom grafu iz VIDE se vidi na kaj mislim. Donja linija je % pritisnute papučice gasa (vrlo malo svaki put) a gornja je vrijednost MAF-a iako djeluje da jako varira u stvari kad vidie axis grafa to je svega 10mg/stroke.
Ako nitko nezna vrijednost, ukrast ću kolegi njegov MAF sa 407 HDI-a koji je po broju isti, pa vidjeti 100% da li je u tome problem.