Sada je: čet ožu 28, 2024 6:21 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned srp 19, 2020 3:07 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 08, 2018 8:38 am
Postovi: 28
Vozi: Volvo S80 D3
Nazalost nema filtra koji se moze promijeniti. To je jos jedan razlog za cescu promjenu ulja.


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 3:14 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 10, 2019 1:45 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo v 40 d3 2014
Hvala,
kad obavim sve javim kaj su mi rekli i kak je proslo


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 3:25 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 10, 2019 1:45 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo v 40 d3 2014
Ovaj mehanicar "strucnjak" za getribe i ovu vrstu motora kod kojeg sam bil neki dan jos mi je rekel da bi mi on preporucio da se sto prije pocnem rjesavat ovog auta tj.da ga vozim jos jos godinu ili dvije..da ga se rjesim obavezno prije nego 100 postotno pocne krepavat sve u motoru od dizni,grijaca i prvi turbo od svega..jer veli na oko 200k pocinju svi moguci problemi sa njim...auto sam do sada izuzetno odrzavao sve male servise obavezno i prije preporucene kilometraze..jedino to ulje u getribi koje je ocigledno jaaaako vazno nisam jer sam bio krivo informiran od vise ljudi,pa cak i od nekih iz ovlastenog tak da nisam a bi sigurno...znam i sam da ce pocet ucestaliji kvarovi odprilike poslje 200k ali kolko sam vidio dosta volva sa tim ili slicnim motorima dozivjelo je velike kilometraze bez nekih vecih popravaka..e sad kak je on meni rek dobio sam dojam da cu poslje jos 2-3 godine auto vise vozit kod mehanicara nego neznam kaj


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 3:40 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 08, 2018 8:38 am
Postovi: 28
Vozi: Volvo S80 D3
Pa gle, lik nezna ustanoviti koji je motor u autu, a usudi se dijeliti tako precizne savjete...
D3 kao motor nema previse problema. U ranijim verzijama je standardno odlazio jedan od MAP senzora, zna curiti vakum pumpa i buciti radi nepovratnog ventila, ali to su minorne stvari. Getriba, s druge strane, i nema bas najsjajniju povijest... dosta problema s valve body-om u gen 1 ito uglavnom zbog prljsvog ulja. Iza 2011. je mehanicki poboljsana i trebalo bi biti manje problema pogotovo kod tebe jer je V40 laksi od vecine gdje se ugradjivala i nije najjaci motor...


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 5:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ma taj meho nema pojma , nećeš imati nikakvih problema s tim motorom , nadi pravog mehanicara i idi samo njemu , a ne malo jednom malo drugom i auto će ti biti top


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan