VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=14439
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  TomV40 [ čet pro 19, 2019 12:57 pm ]
Naslov:  Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Pozdrav, još jedan problem sa mojim Volvom. Kad je zagrijan jako teško pali, sve duže i duže vergla i imam osjećaj da uskoro više uopće neće moći upaliti... Hladan pali bez problema, isto tako vuče dobro... Ima 260000 originalnih km i uredno je servisiran... Molim vas za savjete i moguće uzroke tog problema

Autor/ica:  155IE [ pet pro 20, 2019 3:01 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Citat:
Kad je zagrijan jako teško pali, sve duže i duže vergla i imam osjećaj da uskoro više uopće neće moći upaliti... Hladan pali bez problema
Provjeri u kakvom su stanju crijeva dovoda goriva.

Autor/ica:  Števa 071 [ pet pro 20, 2019 8:55 pm ]
Naslov:  Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Po tom nebi ni hladan upalio, to ga hebe nekaj drugo , možda ga hebe senzor temp pa ima prebogatu smjesu kod paljenja, ono ko da je pod čokom stalno

Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  hal9000f [ sub pro 21, 2019 1:47 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Citat:
Po tom nebi ni hladan upalio, to ga hebe nekaj drugo , možda ga hebe senzor temp pa ima prebogatu smjesu kod paljenja, ono ko da je pod čokom stalno
Mozda je baš suprotno - presiromašna smjesa. Takav problem mučio je cijele serije VW-a. Kad su malo ostarili, pa im oslabio anlaser, aku više nije jak itd., kod vrućeg motora ECU ne daje dovoljno goriva, jer anlaser više ne vrti kao na novom autu...Npr, umjesto 40 okr/s, vrti manje 30 okr/s. To su oni onda riješavali dodavanjem otpora na senzor temperature rashladne tekućine (što je kemija i nije baš neko rješenje) ili remapiranjem ECU-a što je trajno riješavalo problem (Guglaj to za VW naći ćeš...).

Probaj ovo - kad je motor baš vruć, ugasi ga. Odspoji senzor temperature rashladne tekućine i probaj upalit. Ako upali bolje ili super, problem je možda kao opisano gore (s obzirom da ipak nije VW).

Mene je tak nekaj mučilo po vrućim ljetnim danima, ali moj 2.5 TDI još BOSCH pumpu ima, pa mi je BOSCHista to riješio podešavanjem pumpe. Kad sam testirao s odspajanjem senzora, auto je vruć upalio skoro ko hladan.

Autor/ica:  Števa 071 [ sub pro 21, 2019 2:29 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Prvo ovo je reno motor nije wv, nije tdi jer ima CR pumbu a ne klasičnu Bosch , ja bi ga otpeljo nekomu Ko zna renole ili ima poštenu dijagnostiku


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  hal9000f [ sub pro 21, 2019 3:35 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Citat:
Prvo ovo je reno motor nije wv, nije tdi jer ima CR pumbu a ne klasičnu Bosch , ja bi ga otpeljo nekomu Ko zna renole ili ima poštenu dijagnostiku
Sve to meni jasno, napisao sam "problem je možda kao opisano gore (s obzirom da ipak nije VW). "

Misliš da ipak nema smisla test sa odspojenim senzorom temperature?

Autor/ica:  Števa 071 [ sub pro 21, 2019 3:46 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Ima smisla naravno


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  TomV40 [ sub pro 21, 2019 6:43 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Na senzor temperature rashladne tekućine sam i ja sumnjao jer kroz ljeto kad je bilo baš jako vruće jako slabo vukao... U petoj brzini nije mogao ni do 3000 okretaja... Čim bi zahladilo sve se vraćalo u normalu. Iako nije vukao palio je normalno a sad sa snagom nema problema ali ima sa paljenjem...

Autor/ica:  hal9000f [ sub pro 21, 2019 7:04 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Citat:
Na senzor temperature rashladne tekućine sam i ja sumnjao jer kroz ljeto kad je bilo baš jako vruće jako slabo vukao... U petoj brzini nije mogao ni do 3000 okretaja... Čim bi zahladilo sve se vraćalo u normalu. Iako nije vukao palio je normalno a sad sa snagom nema problema ali ima sa paljenjem...
Onaj problem kod VW-a koji sam ti opisao... Tamo nije problem sa senzorom, nego s ECU mapom koja je dobro radila dok su auti bili novi i svi dijelovi davali sve od sebe (anlaser, akumulator itd.)... Trajno rješenje je bilo remapiranje ECU-a, a otpornik na senzor je bilo privremeno zaobilazno rješenje.

Test sa odspojenim senzorom bi ti samo mogao pomoći da te uputi u "pravom" smjeru...

U kakvom stanju ti je akumulator? I kako vrti anlaser..."ko novi" ili slabije...?

Koliko ga uopće veglaš vrućeg prije nego upali?

Mojem je trebalo 2-3 puta po 7-8 sekundi kad je bilo najgore...

Autor/ica:  Števa 071 [ sub pro 21, 2019 7:40 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

O Bože opet on sa wv ,


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  TomV40 [ sub pro 21, 2019 8:16 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Akumulator je star 6 mjeseci a anlaser je prošle godine stavljen potpuno nov. Vrti brzo, ne vrti umorno...
Najduže oko 5 sekundi...

Autor/ica:  matija0610 [ sub pro 21, 2019 8:46 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Dizne??


Sent from my EML-L29 using Tapatalk

Autor/ica:  TomV40 [ ned pro 22, 2019 7:18 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Možda, ali kroz ljeto je bio problem sa snagom... Po danu kad je bilo vruće nije vukao nikako a po noći kad je pala temperatura vukao kao lud... Kad se auto upali svijetli service nekoliko minuta i onda se ugasi... Pokušali smo ga spajati na nekoliko dijagnostika ali bezuspješno, ne uspijeva komunikacija...

Autor/ica:  Števa 071 [ ned pro 22, 2019 7:41 pm ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Onda ti je osigurač od obd -a otišao , s delphi dijagnostikom možeš na tom autu saznati puno toga


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  TomV40 [ pon pro 23, 2019 8:30 am ]
Naslov:  Re: Volvo V40 1.9 85kw teško pali zagrijan

Osigurač je ispravan, ima struje na konektoru

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/