VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Nije elektromagnetni ventil http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1381 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Vili [ ned ožu 02, 2008 3:27 am ] |
Naslov: | Nije elektromagnetni ventil |
Dakle, S80 2.5 TDi, auto normalno ubrzava, sve OK,i onda kad dođe do 180, kao da neko isključi struju, javi grešku, (na testeru javlja da je u pitanju elektromagnetni ventil), i auto ostane bez snage, kao da turbina ne puni, a činimi se da zviždi. DAkle više nema snage za ubrzavanje, niti može postići Vmax. Zaustavim se, ugasim ga, odmah ponovo upalim, i auto ponovo nomalno ubrzava, ali se sve ponovi kad opet dođe do 180. U trećoj ga zavrtim do 4500 okretaja, i sve je Ok, samo jednom mi se je u četvrtoj na 4200 desili opisano. Što bi to moglo biti? Biškup spominje vakum crijeva oko ovog ventila, mehaničar se boji da nisu u pitanju lopatice turba, tj. da se ne otvaraju, a ja najviše mrzim te kvarove, koji se moraju tražit, i već mi se pomalo diže kosa na glavi. |
Autor/ica: | Vili [ ned ožu 02, 2008 3:28 am ] |
Naslov: | |
Pardon, sad sam skužio da je tema otvorena na krivom mjestu, molim za premještaj. Hvala |
Autor/ica: | Vili [ sri ožu 05, 2008 1:56 pm ] |
Naslov: | |
Pošto problem nije rješen, a nitko nema nikakvu ideju, da pitam dali je moguće da mjerač protoka zraka neispravno radi, te da se zbog "krivih" informacija koje on šalje, a sve usljed najvećeg opterećenja ovaj elektromagetni ventil zblesa i prebaci na nekakav safty mode, tj. "isključi" turbinu. Pojma nemam kako on radi, (dali može biti neispravan ili samo radi ili neradi, s čim "komunicira") pa pitam? ![]() ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ sri ožu 05, 2008 2:40 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Pošto problem nije rješen, a nitko nema nikakvu ideju, da pitam dali je moguće da mjerač protoka zraka neispravno radi, te da se zbog "krivih" informacija koje on šalje, a sve usljed najvećeg opterećenja ovaj elektromagetni ventil zblesa i prebaci na nekakav safty mode, tj. "isključi" turbinu. Pojma nemam kako on radi, (dali može biti neispravan ili samo radi ili neradi, s čim "komunicira") pa pitam?
Kod mene je mehanicki MAF i uspio sam ga popraviti. Kod tebe nije mehanicki, jer se radi o novijem modelu. Iz iskustva s mehanickim MAF-om naucio sam da polako odlazi, dakle nije "radi - ne radi" stanje. Mislim da je i kod tebe moguce da MAF salje poremecene vrijednosti u ECU.![]() ![]() Ali, poremeceni MAF bi morao ostaviti gresku. Kod mene poremeceni MAF nije prouzrocio tzv. "safety limp home mode". |
Autor/ica: | Vili [ pon ožu 10, 2008 1:41 am ] |
Naslov: | |
Problem rješen, naravno nažuljalo se neko crijevo i eto sranja. Kolika buka zbog jednog crijeva ![]() |
Autor/ica: | ruka [ pon ožu 10, 2008 9:23 am ] |
Naslov: | |
Citat: Problem rješen, naravno nažuljalo se neko crijevo i eto sranja. Kolika buka zbog jednog crijeva
jel to ono što ti je kod risa bilo na testeru pa kod kolege u radioni na drugom pokazalo brdo grešaka?
![]() |
Autor/ica: | Vili [ pon ožu 10, 2008 3:13 pm ] |
Naslov: | |
Je, greške su bile tri. EGR, ventil i paljenje. Paljenje je bilo loše podešeno i nema veze s ventilom, ni sa problemom koji sam imao sa turbom. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |