A jel na tim dijagnostikama očitao ikakvu grešku ili baš nikakvu?
Ugl može biti puno toga. Ne znam koliko si spretan s alatom, ali neke stvari možeš i sam prekontrolirat, očistit, itd., kao npr.:
- svjećice - vidjeti u kakvom su stanju, izmjeriti zazor elektrode (treba biti 0,75 mm), očistiti, a ako nisu dugo mijenjane i promijeniti
- bobine - možeš izmjeriti otpore na hladno i na toplo, otpor primara treba biti 0,49-0,61 Ohm, sekundara 8100-9900
- MAF senzor - očistiti, ima sredstvo od Liqui Moly baš za čišćenje MAF-a
- Motorić ler gasa - izmjeriti otpor na hladno, treba biti 8,6-10,6 Ohm
- Senzor radilice - izmjeriti otpor na hladno, treba biti 260-340 Ohm
Naravno ovi svi otpori mogu biti u granicama, a svejedno komponenta može biti neispravna.
A preko dijagnostike bi bilo dobro popratiti neke parametre na hladno dok radi nemirno, npr.:
- vrijednosti koje daje senzor temperature rashladne tekućine
- vrijednosti koje daje lambda sonda
- tlak goriva u sustavu (ne znam jel taj motor ima senzor tlaka), treba biti 2,9-3,1 bar
- vrijednosti brzine vrtnje koju daje senzor radilice
Onda te vrijednosti usporediti s vrijednostima kada se motor smiri.
Teško da će ti itko znati reći nešto više napamet. Probaj naći majstora koji zna pratiti i parametre preko dijagnostike, a ne samo očitati greške, i to najbolje nekog tko ima Volvo VIDA dijagnostiku.
Inače, koliko kilometara je auto prešao?
|