VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Blokiranje EGR-a
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1362
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  hal9000f [ čet vel 28, 2008 10:58 am ]
Naslov:  Blokiranje EGR-a

Molim info. Blokirao bih EGR (850 TDI), da mi se prestane nagomilavati čađa u usisnoj grani itd. Navodno auto dobije i malo snage i dosta manje dimi...

E, sad ako netko zna - da li to znači siguran pad na ekotestu?

I da li će mi to upaliti "Check engine" lampicu? Pretpostavljam da neće, jer se radi o starijem sustavu...

I mišljenja - da li da to radim? Tu je i pitanje ekologije...

Hvala,

Autor/ica:  BORIS [ čet vel 28, 2008 12:55 pm ]
Naslov: 

Zašto rađe ne očistiš usisnu granu od čađe koja ti se več sigurno nagomilala i reducira dotok zraka, vidio sam kako to rade u VW servisu, pa ispadne i do 1kg nekog smeča u obliku masnog ugljena. Postupak je na nivou kamenog doba ali funkcionira. :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  ruka [ čet vel 28, 2008 2:44 pm ]
Naslov: 

da ti odgovorim, meni je na v40 dizlu bio blokiran zadnja dva tehnička pregleda. Usporedbom prethodnih i eko testova nakon blokiranja neznatna je razlika u zacrnjenju, skoro po neprimjetna, i dalje sam debelo debelo bio unutar granica. Auto malo živne nakon blokiranja. Jednostavna stvar, kak bi balog reko, ko da tjeraš plućnog bolesnika da puši škiju, to je vožnja sa povratom ispušnih plinova.

Autor/ica:  Vili [ čet vel 28, 2008 3:36 pm ]
Naslov: 

Već četri godine na S80 2.5 TDI blokiran EGR ventil, lampicu pali, a na eko testu prolazi bez problema. Tek sad na 414 tkm prvi put smo čistili usisnu granu, a ispalo je da ni sad nije baš bilo potrebno.

Autor/ica:  V40 neno [ čet vel 28, 2008 6:38 pm ]
Naslov: 

A kako je sa potrosnjom i sa stetnosti motoru na V40 diesel

Autor/ica:  ruka [ čet vel 28, 2008 7:41 pm ]
Naslov: 

v40
potrošnja-nisam primjetio nazliku.
štetnost-dapače, s tim mu samo pomažeš i produljuješ životni vijek. Naročito oni koji se većinom voze na kratkim gradskim i prigradskim relacijama.
Majka svih servisa Bosch diesel sistema u hrvatskoj, Balog u markuševcu, to preporuča svima i svima ga uredno zablindira prilikom pregleda ili nekog servisa.

Autor/ica:  V40 neno [ čet vel 28, 2008 7:44 pm ]
Naslov: 

A kaj ga nije dovoljno istekati đek bez blokiranja cijevi?

Autor/ica:  ruka [ čet vel 28, 2008 7:47 pm ]
Naslov: 

onda se elektronika buni. Ovako misli da radi i sve je ok. Ne blokira ti cijev nego baš sami ventil.

Autor/ica:  hal9000f [ čet vel 28, 2008 9:46 pm ]
Naslov: 

Citat:
onda se elektronika buni. Ovako misli da radi i sve je ok. Ne blokira ti cijev nego baš sami ventil.
Da, to sam i ja mislio da neće elekroniku uzbunit. Ali, nisam mislio blokirati ventil, nego prije ulaska u ventil (onu gljivu) cijev koja dolazi iz ispuha.

BTW, prije 3 godine mi je frend skidao EGR gljivu i par cijevi, te smo zavirili na ulaz u usisnu granu, ali nije bila zaštopana. Do tada je auto vožen na njemački eurodizel, a zadnje 4 god. u HR (na Tifon). No, kako je auto sve stariji mislio sam mu pomoći samo finim čistim zrakom...

Ruka - misliš da ako blokiram cijev prije gljive da to neće proći?

A, ekipo - vi koji imate blokiran EGR, gdje ste ga točno blokirali?

Thnx.

Autor/ica:  hal9000f [ čet vel 28, 2008 9:48 pm ]
Naslov: 

Citat:
Već četri godine na S80 2.5 TDI blokiran EGR ventil, lampicu pali, a na eko testu prolazi bez problema. Tek sad na 414 tkm prvi put smo čistili usisnu granu, a ispalo je da ni sad nije baš bilo potrebno.
A, gdje je točno postavljena blokada i kako?

Ja sam mislio fino na spoju cijevi prije EGR gljive umetnuti lijepu inox pločicu u obliku dihtunga koji je na spoju dvije cijevi...

Autor/ica:  hal9000f [ čet vel 28, 2008 9:49 pm ]
Naslov: 

Citat:
Zašto rađe ne očistiš usisnu granu od čađe koja ti se več sigurno nagomilala i reducira dotok zraka, vidio sam kako to rade u VW servisu, pa ispadne i do 1kg nekog smeča u obliku masnog ugljena. Postupak je na nivou kamenog doba ali funkcionira. :lol: :lol: :lol:

Gledali smo ju prije 3 god i bila je OK.

Vrijeme prolazi i mislio sam sad pomoć autu i davat mu samo fini čisti zrak...

Autor/ica:  KIKIR6 [ čet vel 28, 2008 11:09 pm ]
Naslov: 

Blokiraš ga gdje ti je lakše ( između ispušne grane i EGR-a ) nakon toga stvar hoda besprijekorno............

Autor/ica:  Vili [ čet vel 28, 2008 11:41 pm ]
Naslov: 

Blokiran je na spoju usisne grane i povrata od EGR-a čini mi se. Znači na spoju gdje bi EGR trebao vraćati plinove ponovo u usisnu granu.

Autor/ica:  ruka [ pet vel 29, 2008 7:27 am ]
Naslov: 

bas tak, di ti je lakse, na seriji 40 je lakse spoj grane I ventila, na berlingima je lakse spoj povrata(znaci ta cijev koju ti spominjes) I usisne grane. Kod tebe-prema savjetima koje si iznad dobio ili prema vlastitoj prosudbi, nema greske, glavno da izvedba funkcionira. Kad to sve malo ocistis I zablokiras ispusi malo auto negdje, izaci ce dosta garezi.

Autor/ica:  hal9000f [ pet vel 29, 2008 10:20 am ]
Naslov: 

E, takve upute sam trazio!

Fala svima.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/