Da napravim update po ovom pitanju.
Autu nije ništa.
Sve tri pumpe rade, i moja originalna sa 190 000km, i rabljena, skinuta s vozila koji je imao 90 000km i nova, originalna sa 0 km.
Sve je na autu u redu, sve funkcionira savršeno osim Volvovog rješenja za dovod godiva do motora.
Naime, kad je auto sparkiran da prednji dio auta "visi" pumpa ne dobiva dovoljno goriva za start - moram priznat, za auto iz 2011 godine mi je to ne smiješno nego suludo s obzirom da je u autu ostalo još minimalno 16 litara goriva, nagib na kojem je auto sparkiran je otprilike 3-4 stupnja (nagib je takav da auto nije htio ni otklizati kad sam otpustio ručnu već ga je bilo potrebno pogurati)
Prvi put sam tako zapeo s četvrtinom tanka na Remizi, ako netko poznaje taj kvart onda zna da je parking kod nebodera potpuno ravan.
Zatim na vikendici gdje je namjerno napravljen parking da ima kosinu od 2-3 stupnja(da se voda ne zadržava)
Rješenje problema
Doliti gorivo, staviti ključ i dugo držati stisnut gumb start (bez kočnice) da pumpa povuče gorivo.
Ovaj sport me koštao 250 eura za rabljenu original pumpu, 400 eura za novu original pumpu
Dijagnostika u Nilssonu(pri kojoj je popigana zadnja klupa) btw - dijagnostika nije bila točna jer nije pumpa riknula - mislim da je to bilo oko 300-400 kn
I malo slikica zadnje klupe, problem za koji sam se Nilssonu žalio 15.11.2017 nakon njihove dijegnostike, skidali su klupu, nakon toga sam primjetio da klupa tako stoji.
Rekli su mi da na servis dolazi još jedan V60 pa će pogledati kak na njemu stoji klupa pa će mi se javiti.
Budući da se do danas, 12.2.2018 nisu javili, evo im mala reklamica a klupu ću vratit sam u prvobitno stanje.

